Ga naar inhoud

Milly en Gijs

Eefje

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei BaasjevanBrownie:

Nou toch een hele overwinning!

Ja ze begint best brutaal te worden! Denk dat we het juiste huisje voor haar hebben. Rustig en ruim met veel schuilplekken en geen onverwachte dingen. Merk echt dat ze zich steeds veiliger voelt en zichzelf meer laat zien. Ze maakt ook binkies en flopjes nu 🥰.

@Pablo&Lola  ze is iets te dik, niet super veel. Ik zie het vooral bij haar borst en kin. Maar ze ziet er ook mega voddig uit, de plukken hangen er aan, daardoor vind ik het ook lastig te zien. Ik wil zo graag die haren er uit plukken maar dat mag niet van haar 😭

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha wat een speknek hè! Blij dat ze geen hangwam heeft, dat vind ik zo lelijk. Volgens mij heeft ze wel minstens 200 van de 300 gram die er af moet rond haar nek zitten. 

Mijn vriend vindt het niet aardig voor Milly dat ik ongevraagd haar meest oncharmante foto op internet kwak. 

• Haha 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriend zegt ook altijd dat ik Lewis niet zo mag pesten door zijn oncharmante foto’s op BB te gooien, maar ja jammer dan. 

Weet je iets van haar leven voor de opvang af? Waar ze vandaan komt, binnen/buiten, reden van afstand, etc.? Ze is vier jaar toch?

Dat nekkie kan wel wat spek missen ja, maar het is inderdaad geen overdreven wam gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pablo&Lola ja ze komt van een goed huisje waar ze samen met haar zus woonde. Ze kreeg daar selective brokjes, altijd netjes gevaccineerd en gecastreerd toen ze anderhalf waren. Maar: de kinderen keken er niet meer naar om. En hoewel die mensen dus zelf de zorg goed deden gunden ze de meiden een beter huisje bij mensen die er meer aandacht voor en plezier aan hadden. Ze hebben veel verschillende opvangen bestudeerd en zijn van Amsterdam naar Moergestel gereden, omdat ze echt het beste wilden voor de konijnen. Dus het waren gelukkig erg verantwoordelijke mensen!

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Eefje:

@Pablo&Lola ja ze komt van een goed huisje waar ze samen met haar zus woonde. Ze kreeg daar selective brokjes, altijd netjes gevaccineerd en gecastreerd toen ze anderhalf waren. Maar: de kinderen keken er niet meer naar om. En hoewel die mensen dus zelf de zorg goed deden gunden ze de meiden een beter huisje bij mensen die er meer aandacht voor en plezier aan hadden. Ze hebben veel verschillende opvangen bestudeerd en zijn van Amsterdam naar Moergestel gereden, omdat ze echt het beste wilden voor de konijnen. Dus het waren gelukkig erg verantwoordelijke mensen!

Oh, wat fijn dat ze zo goed voor de konijnen hebben gezorgd en ze op een verantwoordelijke manier hebben afgestaan (en zich ook nog eens zo goed in opvangen hebben verdiept)! 👏🏻 Dat zijn de betere konijnenbaasjes. Is haar zus ook al herplaatst of weet je dat niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Oh, wat fijn dat ze zo goed voor de konijnen hebben gezorgd en ze op een verantwoordelijke manier hebben afgestaan (en zich ook nog eens zo goed in opvangen hebben verdiept)! 👏🏻 Dat zijn de betere konijnenbaasjes. Is haar zus ook al herplaatst of weet je dat niet?

Ik weet het niet, maar ik verwacht het wel. Elke keer dat ik daar was zat er niks meer wat er de vorige keer ook zat, het gaat echt heel rap daar. Ik heb er toen ook niet naar gevraagd wie haar zus was, maar nu ik erover nadenk denk ik dat ze al weg was. Milly zat bij een bruine hangoor voedster toen ik Gijs en Kiki bracht, wat dus zeker niet haar zus was. Denk dat Lonneke ze anders wel bij elkaar had laten zitten. 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rosinda:

Hoe is het tussen de twee boefjes @Eefje?

Gaat wel goed hoor! Gijs heeft wel vervelende buien, gaat hij brommend rondjes om haar heen rennen. Maar hij doet verder niks en het boeit haar niet zo, als ze het zat is gaat ze weg. Het is wel duidelijk dat dit soort gedrag Kiki dus echt de strot uithing, kan me dat ook helemaal voorstellen hoor, hij blijft het maar doen en gaat ook te lang door steeds. Bij Kiki kreeg hij de kans niet om zo door te gaan als hij nu doet, maar we weten hoe dat is afgelopen. Bij betsy heeft hij dat ook lang gedaan, ik schreef het toen toe aan de puberteit, omdat het ook ineens stopte. Maar kennelijk hoort het bij Gijs, hij heeft blijkbaar veel tijd nodig om zijn positie bevestigd te zien. Ze zijn vaak samen te vinden en hebben het leuk en fijn. Voor ons wel wennen om een koppel te hebben dat de hele dag ligt te pitten na Kiki haha! 

• Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei BaasjevanBrownie:

Zo die staan wijd!

Ja ben er zeker van dat hij een halve hangoor is. Maar hij houdt ze braaf omhoog! Denk dat hij ons iets te vaak heeft horen zeggen dat we hangoren maar domme sullen vinden om te zien. Dus hij doet zijn best om te bewijzen dat hij een hippe fitboy is 😊

• Haha 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .