Okki Geplaatst: 11 april 2021 Delen Geplaatst: 11 april 2021 1 uur geleden zei Eefje: @Punky punk ik geloof er niks van dat dat gebeurt hoor! Milly is een heel ander type dan Kiki. Ze ligt qua karakter veel dichter bij Betsy. Ze laat zich niet opfokken en gaat confrontatie liever uit de weg. Ze kwamen vanmorgen gezellig samen heel hard aanrennen voor de brokjes, ze weet dus al wanneer het etenstijd is, is minder op haar hoede voor mij en heeft ook door dat Gijs niet meer op haar jaagt zoals hij in de opvang deed. Ze zitten ook al de hele ochtend bij elkaar nu. Aan alle kanten ziet dit er erg goed uit! Klinkt inderdaad goed, super! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 11 april 2021 Delen Geplaatst: 11 april 2021 Ik smelt hier helemaal weg. Wat zijn ze leuk samen en wat is Milly een knapperd. Gijs ook natuurlijk. Ik hoop echt dat het zo goed blijft gaan. Ik ben echt blij voor jullie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 11 april 2021 Delen Geplaatst: 11 april 2021 Wat ontzettend fijn dat het er zo gemoedelijk aan toe gaat! Eindelijk wat rust in de keet bij jullie... Ziet eruit als een superlief koppeltje zo samen. 🥰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 11 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2021 Milly stelt zich even netjes aan jullie voor Ze is heel blij aan het doen maar stopt steeds als ik een opname start 🤦 3 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 11 april 2021 Delen Geplaatst: 11 april 2021 Zo he gaat zich ontpoppen tot een 2e Kiki met het gemak waarmee ze op en af die bank springt 😉 Wel een mooi beestje om te zien hoor! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 11 april 2021 Delen Geplaatst: 11 april 2021 Wat gaaf dat ze zo snel al zo gek als een deur acrobatische toeren uithaalt en blij is. Lachen om dat gekke beest. 👍 Met alle activiteiten in haar nieuwe speeltuin zal ze toch ook wel automatisch wat af gaan vallen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 11 april 2021 Delen Geplaatst: 11 april 2021 Zie Milly een plezier hebben, prachtig. Gijs kijkt een keer om en dat is dat. 😆 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 11 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2021 14 minuten geleden zei JokeC: Wat gaaf dat ze zo snel al zo gek als een deur acrobatische toeren uithaalt en blij is. Lachen om dat gekke beest. 👍 Met alle activiteiten in haar nieuwe speeltuin zal ze toch ook wel automatisch wat af gaan vallen? Je zou het denken! Ik ben ze kleine beetjes bunnynature aan het geven, moeten ze straks naar over. Moet ze niks van hebben. Als ze dat een tijdje volhoudt gaat het er ook vanzelf wel af 💁. Alleen hoe Gijs dan uitgroeit geen idee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 11 april 2021 Delen Geplaatst: 11 april 2021 Die arme holle bolle Gijs wordt van lucht al dikker. 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 11 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2021 (aangepast) Niks meer holle bolle, het is 11 april 2021 aangepast door Eefje 8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 12 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2021 Lekker samen snoozen ❤️ 12 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rosinda Geplaatst: 12 april 2021 Delen Geplaatst: 12 april 2021 Awh HOE lief 🥰 Weet dat die laatste niet met de bunnycam is volgens mij, maar als ik al die filmpjes en foto's zie dat je ze zo heel de dag in de gaten kan houden, wil ik ook echt graag zo'n ding! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 12 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2021 Ik zit nu inderdaad bij ze in de kamer, te werken eigenlijk, tussen het bunnybunchen door. Ik moet echt van het forum af 🙈. Bunnycam is echt heel leuk, we zijn er erg blij mee en het is een goedkoop ding, goede investering. 1 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 12 april 2021 Delen Geplaatst: 12 april 2021 2 minuten geleden zei Eefje: Ik zit nu inderdaad bij ze in de kamer, te werken eigenlijk, tussen het bunnybunchen door. Ik moet echt van het forum af 🙈. Ja, dit herken ik wel😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rosinda Geplaatst: 12 april 2021 Delen Geplaatst: 12 april 2021 2 minuten geleden zei Babbeltje en Knabbeltje08: Ja, dit herken ik wel😉 Ook schuldig hier! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 12 april 2021 Delen Geplaatst: 12 april 2021 Dit is echt verslavingwekkend hé! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 12 april 2021 Delen Geplaatst: 12 april 2021 Sowieso schuldig hier... Heb ook vanochtend tijdens een meeting filmpjes lopen maken van Saar die binkies aan het doen was op het kleed 😅 Hoor je ze gewoon doorpraten op het filmpje... 😂 Maar ja, kijk recht op het kleed vanaf m'n thuiswerkplek, kan het dan toch moeilijk laten. 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 12 april 2021 Delen Geplaatst: 12 april 2021 Ik ben nu ook aan het werk 😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 12 april 2021 Delen Geplaatst: 12 april 2021 Wanneer je weet dat je BunnyBunch verslaafd ben, als m'n Citrix connectie is verbroken vanwege te weinig activiteit en ik opnieuw moet inloggen 4 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 12 april 2021 Delen Geplaatst: 12 april 2021 32 minuten geleden zei IreneM: Ik ben nu ook aan het werk 😂 Werk hé, jaja... 😉 Let maar op, straks worden jullie allemaal ontslagen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 13 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2021 Gijs heeft een offday 3 8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 13 april 2021 Delen Geplaatst: 13 april 2021 Haha die is grappig, waar zijn zijn voorpoten?! Hij ligt wel heel plat 😆😂 en is dat nou z’n staartje voor zijn achterpoten? Wat een houding joh Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 13 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2021 Zij voorpoten zijn kwijt, dat bruine dat je ziet zijn zijn teentjes. Het is soms lastig diepte in hem te zien, zeker op de foto 😆. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 13 april 2021 Delen Geplaatst: 13 april 2021 Sneaky snicker een offday?! Dat verbaast me 😉 Neenee, mooie, euhm een beetje lompe (😉) foto. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 13 april 2021 Delen Geplaatst: 13 april 2021 Same, Gijs. Same. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.