Ga naar inhoud

Milly en Gijs

Eefje
 Delen

Aanbevolen berichten

Is niet een tekst die ik in een andere context zou gebruiken: wat een lief dametje dat lekker relaxed in de WC ligt, geweldig! 😎

Leuk toch dat Milly zich zo snel al redelijk op haar gemakje voelt? Het zal vast niet lang meer duren voor je Gijs ook weer hartstikke leuk vindt, ook al blijkt hij een raar konijn met "grensoverschrijdend" gedrag soms. Zoals je zelf al schreef, kan hij daar natuurlijk zelf niets aan doen. Hij is zich niet bewust van de bofkont die hij is dat hij bij jullie terecht is gekomen anders had hij zich vast keurig netjes gedragen naar alle dames. 🙂 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja spannend toch! Ik geloof niet dat dit kan escaleren zoals met Kiki gebeurde, wel dat ze misschien niet heel hecht worden. Maar we hebben de tijd. Milly heeft helemaal niks fels in zich. Het is een heel goedzakkig meisje. Ze gaat gewoon weg als Gijs vervelend is, maar trekt zich er ook niet veel van aan. Ze wordt al iets minder bang van ons, eet al voorzichtig uit mijn hand, maar als ik te lang te dicht in de buurt blijf hangen gaat ze toch liever het konijnenhol in. Dat is echt een schot in de roos trouwens, ze vinden het heel fijn! 

• Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Marjoleink:

Het past ook echt maar net. En waar moet Gijs nou plassen?

Die geeft haar een por en dan gaat ze snel weg. Kleine opdondertje heeft deze keer flink de broek aan! Ken hem niet meer terug, brutaal dat hij is joh, praaaatjes! 

@Jamesthebunnybutlerja het gaat al best goed! Komt steeds iets verder uit haar schulp en stond vanmorgen al paraat voor de brokjes. Even wat tijd geven, maar ze komt er zeker, gaat best snel. We zijn blij met haar tot nu toe, het is een lief lobbesje. Ben benieuwd hoe ze is als ze ons straks niet meer zo spannend vindt, of we haar kunnen aaien, of het stiekem toch een dondersteen is.. Ik weet nog toen we Wilma haalden, dat was zo'n lief rustig meisje zeiden ze. Nou euh 😅😅. Lief wel, maar rustig?! Binnen twee weken hadden we haar omgedoopt tot terrorwilma 😆

• Haha 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook benieuwd hoe snel Milly bovenop jullie ploft om geaaid te worden! Wat een leuke foto met dat kinnetje op de rand van de toiletbak. Gaat de goede kant op toch? Mijn moppies liggen weleens samen "lepeltje-lepeltje" geflopt in de toiletbak en dan is de bak net zo bomvol als met één iets te dikke Milly. 😁

• Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago zei BaasjevanBrownie:

Ach wat schattig, slim bedacht 😉

Ik vind haar toch wel schattig hoor, ook al is ze wat groter, met die rondjes om haar ogen 🥰 lief koppie

En Gijs is gewoon een zwarte vlek op die onderste foto 😂

Ja ze is zeker schattig, misschien zelfs juist omdat ze zo groot is naast Gijs, maar wel echt een dametje is 🥰. Gijs kun je alleen enigszins normaal op de foto krijgen bij daglicht💁

Gisteren via de camera haar eerste binkies gespot! Fijn om te zien dat ze blij is 🥰. Gisteren zijn ze veel met elkaar opgetrokken. Benieuwd hoe dat vandaag verder gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Punky punk ik geloof er niks van dat dat gebeurt hoor! Milly is een heel ander type dan Kiki. Ze ligt qua karakter veel dichter bij Betsy. Ze laat zich niet opfokken en gaat confrontatie liever uit de weg. Ze kwamen vanmorgen gezellig samen heel hard aanrennen voor de brokjes, ze weet dus al wanneer het etenstijd is, is minder op haar hoede voor mij en heeft ook door dat Gijs niet meer op haar jaagt zoals hij in de opvang deed. Ze zitten ook al de hele ochtend bij elkaar nu. Aan alle kanten ziet dit er erg goed uit!

aangepast door Eefje
  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Eefje:

@Punky punk ik geloof er niks van dat dat gebeurt hoor! Milly is een heel ander type dan Kiki. Ze ligt qua karakter veel dichter bij Betsy. Ze laat zich niet opfokken en gaat confrontatie liever uit de weg. Ze kwamen vanmorgen gezellig samen heel hard aanrennen voor de brokjes, ze weet dus al wanneer het etenstijd is, is minder op haar hoede voor mij en heeft ook door dat Gijs niet meer op haar jaagt zoals hij in de opvang deed. Ze zitten ook al de hele ochtend bij elkaar nu. Aan alle kanten ziet dit er erg goed uit!

Gelukkig maar! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .