Kolino Geplaatst: 4 november 2021 Delen Geplaatst: 4 november 2021 Wat een eikeltje idd! Kan me voorstellen dat hier ruzies door kunnen ontstaan. Gelukkig zijn er verstopplekjes voor Millie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 4 november 2021 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2021 Ja hij is niet gemeen, alleen heel irritant en volhardend. Mooi dat Milly lekker vasthield aan haar spriet 😁. En ze wordt niet boos, gaat gewoon weg. Kiki heeft hem een keer goed gegrepen bij zo'n actie 😅. Maar daar leerde hij niks van hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 4 november 2021 Delen Geplaatst: 4 november 2021 En hij is zo snoezig om te zien... maar ondertussen 😅 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 4 november 2021 Delen Geplaatst: 4 november 2021 Pestkop!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 4 november 2021 Delen Geplaatst: 4 november 2021 Wat een dondersteen! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 5 november 2021 Delen Geplaatst: 5 november 2021 Klinkt als Sergio🙄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 6 november 2021 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2021 20 uren geleden, MichelleloveElmo zei: Klinkt als Sergio🙄 Meen je? Er zijn er dus nog twee van ook 🤦 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 9 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2021 Bedankt Gijs, weer fris en fleurig! 1 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 En nat🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 25 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2022 Ik was aan het kijken voor extra catcube kussentjes, omdat ze er zo lekker op liggen. Maar dat kunnen ze mooi vergeten nu. 9 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 25 januari 2022 Delen Geplaatst: 25 januari 2022 Haha typische boeven streken! 🐰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 25 januari 2022 Delen Geplaatst: 25 januari 2022 Het kussen moest duidelijk dood. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 25 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2022 Nou he, de ingewanden liggen nu door alle cubes heen. 1 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 27 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2022 Het resultaat van haar inspanningen Ik heb er maar stro in gestopt nu, dat is ook leuk 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 27 januari 2022 Delen Geplaatst: 27 januari 2022 Ahh arm kussentje 😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 15 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2022 Milly en Gijs zijn sinds we de hond hebben (of sinds hun logeerpartij bij Daisy, dat was op hetzelfde moment) veel vaker samen. De hond zit beneden en zij boven, maar ze horen haar natuurlijk wel. Nou als een beetje stress zorgt voor bonding ben ik daar blij mee! Etenstijd is nog steeds venijn, niet denken dat het nu allemaal maar pais en vree is 😁. 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 16 mei 2022 Delen Geplaatst: 16 mei 2022 Ik heb een magische uitwerking op konijnen 😛 Nee, ik verdenk ook Yula. Hoe is het met laminaat lopen? Heb ik ze echt verpest? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 17 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 17 mei 2022 9 uren geleden, Deeskuh88 zei: Ik heb een magische uitwerking op konijnen 😛 Nee, ik verdenk ook Yula. Hoe is het met laminaat lopen? Heb ik ze echt verpest? Nee, doen ze hier nog steeds niet 👍👍 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 6 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2022 Milly is heel lenig 3 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 25 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2022 De pony's hebben nieuw hooi, super mooi hooi deze keer, van een natuurweide. Gijs en Milly zijn blij. En wij ook, want dat betekent een jaar gratis hooi ipv die dure zakken. 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 16 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2022 We hoorden een dreun boven, toch maar even kijken wat ze uitspoken. Bleek Gijs zichzelf in de problemen gebracht te hebben 🤣 10 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 16 oktober 2022 Delen Geplaatst: 16 oktober 2022 Hilarisch 🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 16 oktober 2022 Delen Geplaatst: 16 oktober 2022 Oh man dit is echt grappig. Had ik laatst ook, zaten ze met zijn tweeën in de toiletbak en schrokken ze ergens van. Het kabaal dat ze dan maken als ze wegvliegen is eigenlijk gewoon komisch Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 17 oktober 2022 Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 7 uren geleden, Cheeta26 zei: Oh man dit is echt grappig. Had ik laatst ook, zaten ze met zijn tweeën in de toiletbak en schrokken ze ergens van. Het kabaal dat ze dan maken als ze wegvliegen is eigenlijk gewoon komisch Daar ben ik nooit zo blij mee als ze dat bij mij doen, want dan ligt de inhoud van de toiletbak ook overal 😅 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 17 oktober 2022 Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 Hahaha die Gijs, wat een kneus🙈 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.