Ga naar inhoud

Milly en Gijs

Eefje
 Delen

Aanbevolen berichten

Welkom Milly! 

Ze vindt ons nog grote engerds, hopelijk kan ik de komende tijd steeds meer leuke foto's posten en kunnen we gaan ontdekken wie Milly is als ze zich fijn voelt! Voor nu even deze pasfoto: 

IMG_20210408_192756.thumb.jpg.45975d5a5ddd4823fa9d43df81b67b55.jpg

Ze gaan erg hun eigen gang, het is spannend of ze elkaar echt leuk gaan vinden. Maar nu zag ik dit op de camera (wel even zoeken naar Gijs maar hij ligt er echt 😉)

IMG_20210408_222846.jpg.150cf090b4ff69042dae8f3dfb3aa8d2.jpg

Hoopvol dus! 

• Vind ik leuk 14
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago zei Pablo&Lola:

Welkom Milly! Leuke naam, past haar goed. Door je vriend uitgekozen of door jezelf? Zet ‘m op konijnen, laat die prille liefde maar bloeien. 

Dit was mijn lievelingsnaam. Mijn vriend vond hem mwah (snap ik nou helemaal niks van!) Maar nu ze er eenmaal is vond hij de andere opties niet bij haar passen en hij had geen alternatief. Dus daarom toch Milly omdat ik dat zo leuk vind 💁. Ik had het wel leuk gevonden als hij iets had bedacht of gekozen, maar dat is nooit zo aan hem besteed helaas.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Evee:

Wat een leukerd! Ze is inderdaad een slagje groter! Hoe oud is ze? Of weet je dat niet? Leuke naam! 

Ze is 7 maart 4 geworden! Ik vind haar erg groot, maar dat valt blijkbaar alsnog wel mee met de 2kg die ze na haar dieet moet wegen. Gijs ziet er ineens heel klein uit, terwijl hij naast Kiki en vooral naast Betsy zo'n grote beer was 😆.

• Haha 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Middagslaapjes! Ik vind het lekker rustig tussen die twee. Ze zijn ontspannen met elkaar. Ik zie niet echt liefde, maar Gijs is volgens mij sowieso wel een einzelgänger. Als hij met Kiki of betsy lag was dat ook altijd omdat zij hem opzochten. Dat zie ik nu ook. Zolang ze af en toe met elkaar optrekken en in zo'n diepe coma kunnen liggen ben ik blij. Rust is goed. Of het liefde wordt of vriendschap maakt niet uit, als ze maar wat aan elkaar hebben. Lonneke dacht dat Gijs thuis wel zou gaan rijden en jagen, maar daar heb ik nog niks van gezien, ook niet met voeren. Ze schrikt wel als hij zo hard aan komt rennen, maar hij komt naar mij toe, niet achter haar aan. Dat leert ze vanzelf wel als dat zo blijft. Gijs is weer helemaal het ventje thuis, hij is in deze ruimte totaal niet bang, brutaal juist en ondernemend. En ik vind hem er schattiger uitzien nu hij kleiner lijkt. Als hij zo doorgaat ga ik hem wel weer leuk vinden 😉.IMG_20210409_123218.thumb.jpg.33c9c653821c8ba50e1f86ec08c66af8.jpg

IMG_20210409_122359.thumb.jpg.79d1f1b1b652827cffea90135d3e15c7.jpgIMG_20210409_122824.thumb.jpg.7949953c09157ff11fca38fe221d0475.jpg

• Vind ik leuk 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat is toch een positief begin! Hier lieten Brownie en Ukkie elkaar ook de eerste dagen met rust, dat kan nog groeien he? Nu is het een enorm klef stel dat altijd samen slaapt. Begin is iig goed! En fijn dat Gijs zo goed op zijn vertrouwde omgeving en jou reageert, stelt Milly hopelijk ook gerust. (Moet bij de naam wel aan MAFS denken hoor 😉)

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zie er nu nog niet zo veel van, ze moet nog wennen aan ons maar dat komt wel goed. Ik zit nu wel daar te werken, ze liggen al de hele tijd voor Pampus 😉. Wat ik wel zie is dat ze relaxed is. Ze maakt zich niet druk, slaapt wat, eet wat, loopt een rondje, gaat naar de wc (perfect zindelijk hoor!), gaat even bij Gijs kijken en weer slapen. Tot zo ver een ideaal konijn om in huis te hebben, behalve dan dat ze echt ontieglijk in de rui is, ik heb nog nooit zoiets gezien 😆. Ik ben benieuwd hoe ze zich straks ontpopt! 

• Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .