Eefje Geplaatst: 8 april 2021 Delen Geplaatst: 8 april 2021 Welkom Milly! Ze vindt ons nog grote engerds, hopelijk kan ik de komende tijd steeds meer leuke foto's posten en kunnen we gaan ontdekken wie Milly is als ze zich fijn voelt! Voor nu even deze pasfoto: Ze gaan erg hun eigen gang, het is spannend of ze elkaar echt leuk gaan vinden. Maar nu zag ik dit op de camera (wel even zoeken naar Gijs maar hij ligt er echt 😉) Hoopvol dus! 14 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 8 april 2021 Delen Geplaatst: 8 april 2021 Ziet er goed uit. Leuke naam! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 8 april 2021 Delen Geplaatst: 8 april 2021 (aangepast) Hopelijk vind Milly het snel minder spannend en voelt alles weer als normaal en thuis. 8 april 2021 aangepast door Boefje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 8 april 2021 Delen Geplaatst: 8 april 2021 Welkom Milly! Leuke naam, past haar goed. Door je vriend uitgekozen of door jezelf? Zet ‘m op konijnen, laat die prille liefde maar bloeien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 8 april 2021 Delen Geplaatst: 8 april 2021 Ze kunnen elkaar zonder problemen uit de weg blijven en toch liggen ze op het kleed tegen elkaar aan geplakt.....ik zeg: hoopvol. 😎 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 8 april 2021 Delen Geplaatst: 8 april 2021 Ziet er goed uit zo met zijn tweeën! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 8 april 2021 Delen Geplaatst: 8 april 2021 Nou dat is een hoopvol begin! En ze heet nu dus Milly 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 9 april 2021 Delen Geplaatst: 9 april 2021 Welkom nieuw vriendinnetje van Gijs! Wat een leuke naam zeg. 😃 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 9 april 2021 Delen Geplaatst: 9 april 2021 Wat hebben jullie haar een onwijs leuke naam gegeven! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 9 april 2021 Delen Geplaatst: 9 april 2021 Ja leuke naam en leuk konijn 🥰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 9 april 2021 Delen Geplaatst: 9 april 2021 Wat een leukerd! Ze is inderdaad een slagje groter! Hoe oud is ze? Of weet je dat niet? Leuke naam! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 9 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2021 9 hours ago zei Pablo&Lola: Welkom Milly! Leuke naam, past haar goed. Door je vriend uitgekozen of door jezelf? Zet ‘m op konijnen, laat die prille liefde maar bloeien. Dit was mijn lievelingsnaam. Mijn vriend vond hem mwah (snap ik nou helemaal niks van!) Maar nu ze er eenmaal is vond hij de andere opties niet bij haar passen en hij had geen alternatief. Dus daarom toch Milly omdat ik dat zo leuk vind 💁. Ik had het wel leuk gevonden als hij iets had bedacht of gekozen, maar dat is nooit zo aan hem besteed helaas. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 9 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2021 Zojuist zei Evee: Wat een leukerd! Ze is inderdaad een slagje groter! Hoe oud is ze? Of weet je dat niet? Leuke naam! Ze is 7 maart 4 geworden! Ik vind haar erg groot, maar dat valt blijkbaar alsnog wel mee met de 2kg die ze na haar dieet moet wegen. Gijs ziet er ineens heel klein uit, terwijl hij naast Kiki en vooral naast Betsy zo'n grote beer was 😆. 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 9 april 2021 Delen Geplaatst: 9 april 2021 Ah, super💕! Milly past wel bij d'r 😁 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 9 april 2021 Delen Geplaatst: 9 april 2021 Wat een mooi konijn! Hopelijk blijft het goed gaan! Zeker na alles wat je hebt meegemaakt met Kiki. Enorm veel plezier met haar toegewenst! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 9 april 2021 Delen Geplaatst: 9 april 2021 Leuke dame en mooie naam 🥰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 9 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2021 Middagslaapjes! Ik vind het lekker rustig tussen die twee. Ze zijn ontspannen met elkaar. Ik zie niet echt liefde, maar Gijs is volgens mij sowieso wel een einzelgänger. Als hij met Kiki of betsy lag was dat ook altijd omdat zij hem opzochten. Dat zie ik nu ook. Zolang ze af en toe met elkaar optrekken en in zo'n diepe coma kunnen liggen ben ik blij. Rust is goed. Of het liefde wordt of vriendschap maakt niet uit, als ze maar wat aan elkaar hebben. Lonneke dacht dat Gijs thuis wel zou gaan rijden en jagen, maar daar heb ik nog niks van gezien, ook niet met voeren. Ze schrikt wel als hij zo hard aan komt rennen, maar hij komt naar mij toe, niet achter haar aan. Dat leert ze vanzelf wel als dat zo blijft. Gijs is weer helemaal het ventje thuis, hij is in deze ruimte totaal niet bang, brutaal juist en ondernemend. En ik vind hem er schattiger uitzien nu hij kleiner lijkt. Als hij zo doorgaat ga ik hem wel weer leuk vinden 😉. 9 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 9 april 2021 Delen Geplaatst: 9 april 2021 Prachtvrouw! En wederom een leuke naam. Ik hou wel van dat stijltje ;). 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 9 april 2021 Delen Geplaatst: 9 april 2021 Mooie dame hoor! Ik vind het wel echt een leuke match met Gijs qua kleur. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 9 april 2021 Delen Geplaatst: 9 april 2021 Nou dat is toch een positief begin! Hier lieten Brownie en Ukkie elkaar ook de eerste dagen met rust, dat kan nog groeien he? Nu is het een enorm klef stel dat altijd samen slaapt. Begin is iig goed! En fijn dat Gijs zo goed op zijn vertrouwde omgeving en jou reageert, stelt Milly hopelijk ook gerust. (Moet bij de naam wel aan MAFS denken hoor 😉) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 9 april 2021 Delen Geplaatst: 9 april 2021 Ik vind het zo leuk om het karakter van je nieuwe konijnen te ontdekken🤭 zijn ze ondeugend, lief, enz.😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 9 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2021 Ja ik zie er nu nog niet zo veel van, ze moet nog wennen aan ons maar dat komt wel goed. Ik zit nu wel daar te werken, ze liggen al de hele tijd voor Pampus 😉. Wat ik wel zie is dat ze relaxed is. Ze maakt zich niet druk, slaapt wat, eet wat, loopt een rondje, gaat naar de wc (perfect zindelijk hoor!), gaat even bij Gijs kijken en weer slapen. Tot zo ver een ideaal konijn om in huis te hebben, behalve dan dat ze echt ontieglijk in de rui is, ik heb nog nooit zoiets gezien 😆. Ik ben benieuwd hoe ze zich straks ontpopt! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 9 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2021 Ze past wel in de wc gelukkig. Met z'n tweetjes hooi eten wordt wel krap, maar we bekijken wel even of dat problematisch is of niet. Tot nu toe nog niet gelukkig. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 9 april 2021 Delen Geplaatst: 9 april 2021 Leuk! Fijn dat het er lekker rustig aan toe gaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 9 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2021 Past precies 😆 8 8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.