Ga naar inhoud

Update Snuffeltje E.Cuniculi


Snuffelman

Aanbevolen berichten

30 minuten geleden zei Babbeltje en Knabbeltje08:

Inderdaad, wilde er ook naar vragen...

We hebben contact opgenomen met de DA en die kon er weinig aandoen, vertelde ons om opnieuw hogere dosis te geven van pijnstillers en andere medicatie. Good news want hij eet stilletjes aan terug zelf maar het ziet er nog niet al te best uit... DA vertelde ons dat de aanvallen plots frequenter kunnen worden omdat de parasiet zal overheersen waardoor hij op een gegeven moment echt op zal geraken 😞 momenteel is het gewoon elke keer zijn medicatie opnieuw geven en hem in het oog houden, kijken of hij nog eet en drinkt, ik merk wel dat hij altijd met zijn hoofdje naar zijn achter lichaam gaat en hij niet aan een plek geraakt waar hij wilt likken? Als ik er probeerde aan te komen werd hij een beetje boos, maar maandag gaan we terug naar de DA om zijn medicatie te halen aangezien die bijna op is en vertel ik dit erbij 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Snuffelman:

Snuffeltje is momenteel 13! Hij is al beter tegenover gisteren! 

Goed dat hij er nog is en dat het al beter gaat tegenover gisteren maar minder goed dat hij zo ziek is. Dan was hij jullie toch nog niet aan het verlaten.

Wow al 13, best oud.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Punky punk:

Goed dat hij er nog is en dat het al beter gaat tegenover gisteren maar minder goed dat hij zo ziek is. Dan was hij jullie toch nog niet aan het verlaten.

Wow al 13, best oud.

 

Inderdaad, hij is een vechter! Ben blij dat het toch nog beter is geworden, ik hoop gewoon dat hij niet te veel pijn heeft want het is echt erg om te zien als baasje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een vechtertje is jullie Snuffeltje ❤️
Ik heb jaren geleden mijn konijn van toen 10 jaar oud verloren aan ec ( al wist ik toen niet dat het ec was) na een enorme lijdensweg. Dierenarts van toen wist het blijkbaar ook niet want we hebben toen geen medicatie gehad. 
Na een paar weken tobben heb ik besloten om mijn schatje uit zijn lijden te laten verlossen.

Ik heb daarna zoveel gehuild, dus ik begrijp waar je doorheen gaat nu.

 

Heel veel sterkte!

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .