Punky punk Geplaatst: 15 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2021 1 minuut geleden zei Babbeltje en Knabbeltje08: En voor Punky is het natuurlijk ook een heel grote feestdag, en voor het (onbekende) konijntje ook, want die krijgt er een lief maatje een leuke baasje bij 😁 Lieef! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 15 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2021 Ben aan het beven van de stress. Ik voel dat ik het niet lang meer ga houden! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 15 april 2021 Delen Geplaatst: 15 april 2021 Jawel, dat kun je wel! Ga iets doen waar je goed bij moet nadenken: ik zeg altijd de tafel van 17 op, hardop! Of schrijf iets met je linkerhand als je rechtshandig bent of andersom. Gooi een prop/balletje van verschillende afstanden in een emmer, terwijl je een liedje zingt....Maak het je hersens moeilijk, want ze kunnen maar één ding tegelijk! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 15 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2021 1 minuut geleden zei JokeC: Jawel, dat kun je wel! Ga iets doen waar je goed bij moet nadenken: ik zeg altijd de tafel van 17 op, hardop! Of schrijf iets met je linkerhand als je rechtshandig bent of andersom. Gooi een prop/balletje van verschillende afstanden in een emmer, terwijl je een liedje zingt....Maak het je hersens moeilijk, want ze kunnen maar één ding tegelijk! Ik moet eigenlijk voor school werken. Heb nog helemaal niets nada noppes gedaan van de vakantie en ik moet wel wat taken afgeven. 🤫 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 15 april 2021 Delen Geplaatst: 15 april 2021 (aangepast) Hoeveel tijd heb je daar voor nodig, denk je? In de korte tijd voor je de moppies op gaat halen, kun je waarschijnlijk geen hele taak meer af maken toch? 15 april 2021 aangepast door JokeC 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 15 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2021 1 minuut geleden zei JokeC: Hoeveel tijd heb je daar voor nodig, denk je? In de korte tijd voor je de moppies op gaat halen, kun je waarschijnlijk geen hele taak meer af maken toch? Wat wil je daar nu weer mee zeggen?! 🤔 Ps. ik weet het wel hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 15 april 2021 Delen Geplaatst: 15 april 2021 Wat fijn dat er in ieder geval een match is gevonden!!! Voor ons allemaal natuurlijk, want we zitten met smart te wachten op een "Punky & ... " spamtopic, dat had je vast al wel gemerkt! 😜 Veel plezier straks bij het ophalen van je kersverse koppel en bij het leren kennen van dat nieuwe konijnenmeisje bij jullie in huis straks. 🥰 1 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 15 april 2021 Delen Geplaatst: 15 april 2021 Veel plezier bij het ophalen van Punky en zijn vriendin! Ik kan ook niet wachten op het Punky & ..... spam topic 😉 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 15 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2021 (aangepast) Nog 3 kwartier. Heb moeite om deze post te typen omdat ik zo hard aan het beven ben. 🤭 Ps: Dat spam topic komt er straks nog hoor! Wees daar maar zeker van. Weet je wat? Ik zal daar de foto's van de konijnenkamer plaatsen. 15 april 2021 aangepast door Punky punk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 15 april 2021 Delen Geplaatst: 15 april 2021 Ga op één been staan en zeg de tafel van 17 op, dat helpt echt, ik maak geen grapje, zet je hersens aan het werk! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 15 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2021 1 minuut geleden zei JokeC: Ga op één been staan en zeg de tafel van 17 op, dat helpt echt, ik maak geen grapje, zet je hersens aan het werk! Zal het eens proberen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 15 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2021 Bedankt @JokeC! Het helpt echt! Nu ga ik verder de tafel van 17 opzeggen. Best een moeilijke! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 15 april 2021 Delen Geplaatst: 15 april 2021 Goed zo, ik klets niet altijd uit mijn nek dus. 😜 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 15 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2021 Doei, tot over een uurtje. Dan zal ik jullie voorstellen aan iemand... 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 15 april 2021 Delen Geplaatst: 15 april 2021 Zal ik dit topic dan een slotje geven, zodat je straks een nieuw topic kan openen over je koppeltje? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 15 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2021 2 hours ago zei Evee: Zal ik dit topic dan een slotje geven, zodat je straks een nieuw topic kan openen over je koppeltje? Doe maar! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten