Ga naar inhoud

Vragen over Punky: voeding, zindelijkheid &koppelen.

Punky punk
 Delen

Aanbevolen berichten

Jawel, dat kun je wel! Ga iets doen waar je goed bij moet nadenken: ik zeg altijd de tafel van 17 op, hardop! Of schrijf iets met je linkerhand als je rechtshandig bent of andersom. Gooi een prop/balletje van verschillende afstanden in een emmer, terwijl je een liedje zingt....Maak het je hersens moeilijk, want ze kunnen maar één ding tegelijk!

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei JokeC:

Jawel, dat kun je wel! Ga iets doen waar je goed bij moet nadenken: ik zeg altijd de tafel van 17 op, hardop! Of schrijf iets met je linkerhand als je rechtshandig bent of andersom. Gooi een prop/balletje van verschillende afstanden in een emmer, terwijl je een liedje zingt....Maak het je hersens moeilijk, want ze kunnen maar één ding tegelijk!

Ik moet eigenlijk voor school werken. Heb nog helemaal niets nada noppes gedaan van de vakantie en ik moet wel wat taken afgeven. 🤫

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat er in ieder geval een match is gevonden!!! Voor ons allemaal natuurlijk, want we zitten met smart te wachten op een "Punky & ... " spamtopic, dat had je vast al wel gemerkt! 😜

Veel plezier straks bij het ophalen van je kersverse koppel en bij het leren kennen van dat nieuwe konijnenmeisje bij jullie in huis straks. 🥰

• Bedankt 1
  • Mee eens! 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 3 kwartier. Heb moeite om deze post te typen omdat ik zo hard aan het beven ben. 🤭

Ps: Dat spam topic komt er straks nog hoor! Wees daar maar zeker van. Weet je wat? Ik zal daar de foto's van de konijnenkamer plaatsen.

aangepast door Punky punk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .