Ga naar inhoud

Vragen over Punky: voeding, zindelijkheid &koppelen.

Punky punk
 Delen

Aanbevolen berichten

Waarschijnlijk zijn ze gewoon erg druk met het verzorgen van alle diertjes en vergeten ze het een beetje om je een berichtje te doen. Had ik ook toen ik Alfie liet koppelen aan Ellie, toen hoorde ik ook niks. Heb toen zelf een berichtje gestuurd en toen kreeg ik wel redelijk snel wat terug, dus zou er gewoon even achteraan gaan ja!

En heb echt bewondering voor je hoe je dit allemaal voor elkaar hebt gekregen met je ouders. Zo fijn! 🥰

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoorde met de koppeling van Kliko ook niks, maar dat kwam ook door drukte. Gewoon inderdaad even bellen morgen om te vragen of hij al naar huis mag met z’n nieuwe liefje. Met zoveel dieren te verzorgen kan ik me voorstellen dat het er bij ingeschoten is om je op de hoogte te houden. Wel jammer voor jou...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnet toen ik belde is er niet opgenomen. Nu is er dus een berichtje gekomen dat er een match is gevonden. Meer stond er niet bij. Maar dat is dus voldoende. Ik ben zó intens blij!

Soms vroeg ik het me weleens af, waar ben ik aan begonnen. Zou het ooit mogen. En kijk, straks is HET moment daar. Ik mag twee konijntjes ophalen, en niet één. Ik heb zó veel gedaan om mijn ouders zover te krijgen. Ik heb een Powerpoint gemaakt, ik heb ze topics en artikels op BB laten lezen, ik heb gestaakt,....

En natuurlijk, bíj́na alles heb ik aan jullie te danken. Jullie adviezen en motiverende woorden kon ik nergens anders krijgen. En daar ben ik zo blij om!

De foto's van de konijnenkamer post ik straks. De tablet is plat en die foto's zijn net getrokken dus kan ze nu nog even niet plaatsen.

• Vind ik leuk 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Punky punk:

Daarnet toen ik belde is er niet opgenomen. Nu is er dus een berichtje gekomen dat er een match is gevonden. Meer stond er niet bij. Maar dat is dus voldoende. Ik ben zó intens blij!

Soms vroeg ik het me weleens af, waar ben ik aan begonnen. Zou het ooit mogen. En kijk, straks is HET moment daar. Ik mag twee konijntjes ophalen, en niet één. Ik heb zó veel gedaan om mijn ouders zover te krijgen. Ik heb een Powerpoint gemaakt, ik heb ze topics en artikels op BB laten lezen, ik heb gestaakt,....

En natuurlijk, bíj́na alles heb ik aan jullie te danken. Jullie adviezen en motiverende woorden kon ik nergens anders krijgen. En daar ben ik zo blij om!

De foto's van de konijnenkamer post ik straks. De tablet is plat en die foto's zijn net getrokken dus kan ze nu nog even niet plaatsen.

Jee het is gelukt! 🥳🥁😀

wel slechte communicatie zeg, eigenlijk weet je nog amper wat. Meestal laten ze uit zichzelf wel wat horen, een foto, berichtje. Bij het bellen niet eens opnemen, pffff 🙄 Je (lees we 😉) wordt wel in spanning gehouden zeg! 

Je zal wel 100 vragen hebben: wat voor konijn is het, hoe ziet ze eruit, hoe is ze van karakter? De hoeveelste kandidaat is dit? Hoelang zitten ze al samen, hoe gaat dat? Enz. 

• Vind ik leuk 1
  • Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Joepie, dat is in ieder geval goed nieuws, werd tijd ook. 

Adem in...... adem uit.....ga plassen voor je weg gaat, heb compassie met je ouders met zo'n nerveus tiepje in de auto...... we horen en zien het later wel......eerst maar het koppeltje ophalen en in de konijnenkamer installeren......successssss! 👍

• Vind ik leuk 2
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .