kimsie Geplaatst: 14 april 2021 Delen Geplaatst: 14 april 2021 Waarschijnlijk zijn ze gewoon erg druk met het verzorgen van alle diertjes en vergeten ze het een beetje om je een berichtje te doen. Had ik ook toen ik Alfie liet koppelen aan Ellie, toen hoorde ik ook niks. Heb toen zelf een berichtje gestuurd en toen kreeg ik wel redelijk snel wat terug, dus zou er gewoon even achteraan gaan ja! En heb echt bewondering voor je hoe je dit allemaal voor elkaar hebt gekregen met je ouders. Zo fijn! 🥰 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 april 2021 Delen Geplaatst: 14 april 2021 Ik hoorde met de koppeling van Kliko ook niks, maar dat kwam ook door drukte. Gewoon inderdaad even bellen morgen om te vragen of hij al naar huis mag met z’n nieuwe liefje. Met zoveel dieren te verzorgen kan ik me voorstellen dat het er bij ingeschoten is om je op de hoogte te houden. Wel jammer voor jou... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 15 april 2021 Delen Geplaatst: 15 april 2021 Heb je nog gebeld? Vandaag zou je ze op mogen halen toch? Spannend! 1 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 15 april 2021 Delen Geplaatst: 15 april 2021 "We" zitten al een jaar in spanning en ik kan het bijna niet meer houden......🤣 4 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 15 april 2021 Delen Geplaatst: 15 april 2021 Wat zal je benieuwd zijn! 😲 Wij inderdaad ook al haha, dus hoe zal dat dan wel niet voor jou zijn. Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen 🙂 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 15 april 2021 Delen Geplaatst: 15 april 2021 Spannend zeg! Maar er zijn wel heel veel konijntjes in die opvang, dus ik hoop (denk) dat er toch wel ééntje bij zit voor Punky 😉 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 april 2021 Delen Geplaatst: 15 april 2021 20 minuten geleden zei Lienappelsien: Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen 🙂 Behalve als je diarree hebt 😇🤣 Weet je al meer @Punky punk? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 15 april 2021 Delen Geplaatst: 15 april 2021 Ik zie dat je er bent @Punky punk 😉 vertel vertel..... 3 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 15 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2021 1 uur geleden zei JacB: Behalve als je diarree hebt 😇🤣 Weet je al meer @Punky punk? Nee, heb nog niet gebeld. Moet ik echt wel doen. NU! Ik besef het nog niet goed. Over 4u en 30 minuten heb ik TWEE konijnen. Spannend! 5 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 15 april 2021 Delen Geplaatst: 15 april 2021 1 minuut geleden zei Punky punk: Ik besef het nog niet goed. Over 4u en 30 minuten heb ik TWEE konijnen. Spannend! Ik denk dat jij nergens anders meer aan denkt 🤭 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 15 april 2021 Delen Geplaatst: 15 april 2021 2 minuten geleden zei Punky punk: Nee, heb nog niet gebeld. Moet ik echt wel doen. NU! Is goed, we blijven hier wel even in de wacht.. 😉 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 15 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2021 1 minuut geleden zei Babbeltje en Knabbeltje08: Ik denk dat jij nergens anders meer aan denkt 🤭 Hoe zou ik zelfs aan iets anders kúnnen denken?! 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 15 april 2021 Delen Geplaatst: 15 april 2021 Alle onze medewerkers zijn in gesprek, nog een momentje geduld, alstublieft...... 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 15 april 2021 Delen Geplaatst: 15 april 2021 7 minuten geleden zei JokeC: Alle onze medewerkers zijn in gesprek, nog een momentje geduld, alstublieft...... Haha dat wilde ik net typen! 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 15 april 2021 Delen Geplaatst: 15 april 2021 Ik check dus telkens ff Bunnybunch alleen om te kijken of er al nieuws is over Punky... 🙈🤣 1 1 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 15 april 2021 Delen Geplaatst: 15 april 2021 35 minuten geleden zei Punky punk: Ik besef het nog niet goed. Over 4u en 30 minuten heb ik TWEE konijnen. Spannend! Als het goed is nog 4 uur wachten 😶😉 @Ot&Sien, Ja, bij mij staan er nu ook al 12 tabbladen open in 1 uur 😇🙈 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 15 april 2021 Delen Geplaatst: 15 april 2021 1 uur geleden zei Punky punk: Nee, heb nog niet gebeld. Moet ik echt wel doen. NU! Ik besef het nog niet goed. Over 4u en 30 minuten heb ik TWEE konijnen. Spannend! Maar dat weet je dus al wel zeker, dat het koppelen gelukt is? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 15 april 2021 Delen Geplaatst: 15 april 2021 Dat lijkt me toch wel de minimale informatie die je moet hebben vóór je die hele reis onderneemt: heeft Punky een vriendinnetje gevonden? 😁 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 15 april 2021 Delen Geplaatst: 15 april 2021 Nou daar hebben we dr...... tumtum...tumtum....tumtum 🥁 (bouw vast even de spanning op) 😉 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 15 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2021 Daarnet toen ik belde is er niet opgenomen. Nu is er dus een berichtje gekomen dat er een match is gevonden. Meer stond er niet bij. Maar dat is dus voldoende. Ik ben zó intens blij! Soms vroeg ik het me weleens af, waar ben ik aan begonnen. Zou het ooit mogen. En kijk, straks is HET moment daar. Ik mag twee konijntjes ophalen, en niet één. Ik heb zó veel gedaan om mijn ouders zover te krijgen. Ik heb een Powerpoint gemaakt, ik heb ze topics en artikels op BB laten lezen, ik heb gestaakt,.... En natuurlijk, bíj́na alles heb ik aan jullie te danken. Jullie adviezen en motiverende woorden kon ik nergens anders krijgen. En daar ben ik zo blij om! De foto's van de konijnenkamer post ik straks. De tablet is plat en die foto's zijn net getrokken dus kan ze nu nog even niet plaatsen. 9 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 15 april 2021 Delen Geplaatst: 15 april 2021 1 minuut geleden zei Punky punk: Daarnet toen ik belde is er niet opgenomen. Nu is er dus een berichtje gekomen dat er een match is gevonden. Meer stond er niet bij. Maar dat is dus voldoende. Ik ben zó intens blij! Soms vroeg ik het me weleens af, waar ben ik aan begonnen. Zou het ooit mogen. En kijk, straks is HET moment daar. Ik mag twee konijntjes ophalen, en niet één. Ik heb zó veel gedaan om mijn ouders zover te krijgen. Ik heb een Powerpoint gemaakt, ik heb ze topics en artikels op BB laten lezen, ik heb gestaakt,.... En natuurlijk, bíj́na alles heb ik aan jullie te danken. Jullie adviezen en motiverende woorden kon ik nergens anders krijgen. En daar ben ik zo blij om! De foto's van de konijnenkamer post ik straks. De tablet is plat en die foto's zijn net getrokken dus kan ze nu nog even niet plaatsen. Jee het is gelukt! 🥳🥁😀 wel slechte communicatie zeg, eigenlijk weet je nog amper wat. Meestal laten ze uit zichzelf wel wat horen, een foto, berichtje. Bij het bellen niet eens opnemen, pffff 🙄 Je (lees we 😉) wordt wel in spanning gehouden zeg! Je zal wel 100 vragen hebben: wat voor konijn is het, hoe ziet ze eruit, hoe is ze van karakter? De hoeveelste kandidaat is dit? Hoelang zitten ze al samen, hoe gaat dat? Enz. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 15 april 2021 Delen Geplaatst: 15 april 2021 Wat fijn dat er een match is en dat je straks twee konijntjes mag ophalen! Het welkomstcomité van BB zit klaar om het kersverse koppel te verwelkomen. Ik ga alvast slingers ophangen.. 🎊 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 15 april 2021 Delen Geplaatst: 15 april 2021 Het grootste deel is echt door jou gedaan! Nogmaals, ik bewonder je om je doorzettingsvermogen en straks wordt je beloond! Wij en vooral jij zijn natuurlijk heel nieuwsgierig! ❤ 1 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 15 april 2021 Delen Geplaatst: 15 april 2021 Joepie, dat is in ieder geval goed nieuws, werd tijd ook. Adem in...... adem uit.....ga plassen voor je weg gaat, heb compassie met je ouders met zo'n nerveus tiepje in de auto...... we horen en zien het later wel......eerst maar het koppeltje ophalen en in de konijnenkamer installeren......successssss! 👍 2 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 15 april 2021 Delen Geplaatst: 15 april 2021 En voor Punky is het natuurlijk ook een heel grote feestdag, en voor het (onbekende) konijntje ook, want die krijgt er een lief maatje een leuke baasje bij 😁 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten