BaasjevanBrownie Geplaatst: 9 april 2021 Delen Geplaatst: 9 april 2021 Fijn, spannend, morgen wegbrengen en konijntjes kijken! 😍🥰 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 9 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2021 Pff, ik denk da ik met de opvang toch nog zijn vertrouwde brokjes ga meegeven. Hij eet er heel af en toe eentje. Nou, wat denken jullie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 9 april 2021 Delen Geplaatst: 9 april 2021 Ik zou ze allebei meegeven aan de opvang en vertellen dat je overstapt. Je weet ook niet welk voer je nieuwe konijntje nu krijgt, wie weet is dat ook wel Science Selective. Jammer dat Punky niet over is naar ss voor de koppeling, dat was ideaal geweest. Nu kan je nieuwe konijntje in de opvang ook mee-eten van het niet zo goede voer en moet je die ook weer laten afbouwen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 10 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2021 (aangepast) 11 hours ago zei BaasjevanBrownie: Ik zou ze allebei meegeven aan de opvang en vertellen dat je overstapt. Je weet ook niet welk voer je nieuwe konijntje nu krijgt, wie weet is dat ook wel Science Selective. Jammer dat Punky niet over is naar ss voor de koppeling, dat was ideaal geweest. Nu kan je nieuwe konijntje in de opvang ook mee-eten van het niet zo goede voer en moet je die ook weer laten afbouwen. Oké, allebei meegeven dus. Bedankt! Ik vind het ook jammer. Hij laat zijn science selective brokjes liggen tot de middag en beseft dan dat hij toch wel honger heeft en gaat de science selective brokjes heel voorzichtig opeten. Zijn vertrouwde gaan er zo in. Pfff... 10 april 2021 aangepast door Punky punk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 10 april 2021 Delen Geplaatst: 10 april 2021 Vandaag is het DE dag! 🐰🐰💕 Hou je ons wel op de hoogte? Ben heel erg benieuwd welke leuke dames er zitten voor Punky en jou. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 10 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2021 2 minuten geleden zei Mira11: Vandaag is het DE dag! 🐰🐰💕 Hou je ons wel op de hoogte? Ben heel erg benieuwd welke leuke dames er zitten voor Punky en jou. Ja, inderdaad DE dag. 😅 Om 16 u daar zijn. Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte! 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 10 april 2021 Delen Geplaatst: 10 april 2021 Spannend zeg! En leuk! Hopen op een goede match!! Wat betreft de brokjes: als hij ze later op de dag opeet als hij honger krijgt is het goed toch? Als hij niks anders meer krijgt gaat hij zichzelf niet zitten verhongeren, dus dat is goed. Ze moeten soms gewoon even wennen. Mij boeit dat nooit als ze het niet meteen geweldig vinden eerlijk gezegd. Het is hier altijd goed gekomen, uiteindelijk vallen ze op elke brok aan of het een zak chips is. Als hij geen keuze meer heeft gaat hij dit echt wel goed eten hoor! 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 10 april 2021 Delen Geplaatst: 10 april 2021 Spannende en leuke dag vandaag! Ik ben ook heel erg benieuwd met welk vriendinnetje Punky donderdag thuis komt. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 10 april 2021 Delen Geplaatst: 10 april 2021 Heeey ik wilde je ook nog even een berichtje sturen om succes en veel plezier te wensen met het uitkiezen van/ voorkeuren doorgeven voor een 2e konijntje!! Houd ons maar op de hoogte 😄 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny Rosalie Geplaatst: 10 april 2021 Delen Geplaatst: 10 april 2021 Veel succes @Punky punk 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 10 april 2021 Delen Geplaatst: 10 april 2021 Succes vandaag! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 10 april 2021 Delen Geplaatst: 10 april 2021 Veel succes en geluk! 😁 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 10 april 2021 Delen Geplaatst: 10 april 2021 Spannend @Punky punk! Ben benieuwd waar Punky mee thuis komt. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 10 april 2021 Delen Geplaatst: 10 april 2021 Veel plezier! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 10 april 2021 Delen Geplaatst: 10 april 2021 Veel plezier vandaag! Leuk dat je daar wel mag rondkijken naar de voedsters die er zitten en je voorkeuren mag opgeven. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 10 april 2021 Delen Geplaatst: 10 april 2021 Succes vandaag! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 10 april 2021 Delen Geplaatst: 10 april 2021 Succes! 😁 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 10 april 2021 Delen Geplaatst: 10 april 2021 Aaah, je bent nu al daar, maar wou je ook even veel plezier en succes wensen! Hopelijk was het leuk! 😉 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 10 april 2021 Delen Geplaatst: 10 april 2021 Succes! Ik ben benieuwd! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 10 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2021 Wat een avontuur! We waren helemaal mis gereden waardoor Punky niet 1 uur in de auto moest zitten maar anderhalf uur. Plus kei traag rijden. 2 uur in totaal heeft hij in de auto moeten zitten. Vond het best zielig, Hij was aan het beven van de stress. Nou, wat een leuke opvang en zoveel konijntjes! 184 in totaal, 24 blijvers dus dat wil zeggen 160 konijntjes die herplaatst moeten worden. Mooi georganiseerd. Al mijn voorkeuren doorgegeven en ze ging er rekening mee houden. Heel lief meisje dat daar de plak zwaait. Ik ben nu een banaan aan het eten en het is zo raar, normaal geef ik dan altijd een klein stukje aan Punky. Nu gaat dat niet. Ik liet hem daar achter en op weg terug naar huis voelde het echt alsof er een klein stukje van mij weg was. Zo een raar gevoel. Nu ik het zo opschrijf klinkt het echt aanstellerig 😅 Ik ben benieuwd waar hij mee thuiskomt. 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 10 april 2021 Delen Geplaatst: 10 april 2021 Leuk en spannend! Dat moet helemaal goed komen! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny Rosalie Geplaatst: 10 april 2021 Delen Geplaatst: 10 april 2021 Met zo veel nijntjes moet het perfecte maarje voor Punky er toch wel bij zitten. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 10 april 2021 Delen Geplaatst: 10 april 2021 Ja rot zijn die autoritten, zeker als het zolang duurt 😕 Fijn dat het zo’n leuke opvang was. Ik voelde me ook vreselijk rot om Brownie achter te laten, daarom had ik eerst voor een speeddate gekozen, maar dat was gewoon te kort. Koppelvakantie was beter, maar heb hem ook gemist. En daar kreeg hij ook geen groenten, voelde ik me idd ook rot om. Op zondag zat hij daar alleen, omdat het nog niet stabiel was om ze samen te laten. Voelde me toen ook heel rot. Achteraf gezien zwaar overbezorgd en aanstellerig, maar ik was al zo snel aan dat beestje gehecht en ben waardeloos in dingen uit handen geven 🙈 Later kijk je er vast ook positief op terug, dat hij een stabiel vriendinnetje heeft gekregen uit een leuke opvang, nu even doorbijten 😉 Heb je wat leuke kanshebbers gezien? Hoelang blijft hij? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 10 april 2021 Delen Geplaatst: 10 april 2021 Het is zeker heel raar om hem daar achter te laten en dan thuis te komen en honderd keer te ervaren dat hij ongemerkt echt een deel is van je leven. Maar gelukkig is het maar tijdelijk en als hij donderdag hopelijk weer thuis komt mét een vriendinnetje dan is het feest. Krijgen jullie een tussenverslagje van hoe het gaat met koppelen? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 10 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2021 23 minuten geleden zei BaasjevanBrownie: Ja rot zijn die autoritten, zeker als het zolang duurt 😕 Fijn dat het zo’n leuke opvang was. Ik voelde me ook vreselijk rot om Brownie achter te laten, daarom had ik eerst voor een speeddate gekozen, maar dat was gewoon te kort. Koppelvakantie was beter, maar heb hem ook gemist. En daar kreeg hij ook geen groenten, voelde ik me idd ook rot om. Op zondag zat hij daar alleen, omdat het nog niet stabiel was om ze samen te laten. Voelde me toen ook heel rot. Achteraf gezien zwaar overbezorgd en aanstellerig, maar ik was al zo snel aan dat beestje gehecht en ben waardeloos in dingen uit handen geven 🙈 Later kijk je er vast ook positief op terug, dat hij een stabiel vriendinnetje heeft gekregen uit een leuke opvang, nu even doorbijten 😉 Heb je wat leuke kanshebbers gezien? Hoelang blijft hij? Qua uiterlijk wel. Maar daar doen we het natuurlijk niet voor. Qua karakter weet ik niet hoe al de herplaatsbare voedstertjes zijn. Hij blijft normaal gezien tot donderdag. Punky krijgt wel groentjes daar. Vind ik wel leuk om te weten. 20 minuten geleden zei JokeC: Het is zeker heel raar om hem daar achter te laten en dan thuis te komen en honderd keer te ervaren dat hij ongemerkt echt een deel is van je leven. Maar gelukkig is het maar tijdelijk en als hij donderdag hopelijk weer thuis komt mét een vriendinnetje dan is het feest. Krijgen jullie een tussenverslagje van hoe het gaat met koppelen? Als ze tijd heeft zou ze er zeker een verslagje van sturen. Maar als je weet dat er momenteel nog 3 andere konijnen op koppelvakantie zijn, morgen 4 konijnen op speeddate komen, morgen 18 konijnen binnenkomen en dat ze dan natuurlijk nog een hele opvang heeft die ze draaiende moet houden. Dan vrees ik voor dat tussenverslagje. Er zijn daar wel heel veel vrijwilligers. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten