Ga naar inhoud

Me & My Floppy Friends

Aanbevolen berichten

Hallo allen, 

Ik ben al sinds mijn 8e verjaardag in het bezit van konijnen. Mijn eerste huisdieren. Sterker nog.. 1 van hen is nog steeds in mijn bezit (wordt deze nazomer 12), in leven en ook nog eens top fit verklaard door de DA (op prutoogjes en blindheid na)! Haar vriendinnetje is recentelijk in laten slapen, zij scheen kanker te hebben - dit wisten wij pas op de dag dat we haar in hebben laten slapen. Ontzettend trieste bedoeling. Ze heeft de respectabele leeftijd van 9 mogen behalen.

Na deze tragedie bleven wij achter met een sip oudje dus besloten wij een nieuw mannetje te vinden. Wappie! Hij komt uit het asiel en is geschat op 3 jaar oud. We zijn ontzettend verliefd ondanks dat het niet echt een knuffeltje is. Hij heeft lekker de ruimte en maakt hier gebruik van en lijkt er dankbaar voor. Veel zoomies en binkies, hij is altijd bezig - hij is een tikkeltje gestoord. 

Onze nieuwste aanwinst is Lumia (Illuminati). Een jonkie van een paar maanden oud. Echt een schatje. Zij staat nu nog binnen maar zodra het warmer is en zij wat groter gaat ze ook naar buiten. Dan wordt het spannend met de koppelingen. Het is een echte lieverd en net zoals Wappie is ze alleen maar rond aan het scheuren en gekke sprongen aan het maken. 

Mijn konijnen staan 24/7 buiten (voor de oudere dan) in een ren van 5 meter lang en 1 meter breed. Nu in tweeën gesplitst vanwege koppelen. Voor Lumia is er nu ook een provisorische indoor ren gebouwd omdat wij erg van konijntjes met ruimte houden. 

Ik heb hier een account aangemaakt zodat ik hier ook eventueel wat kan lezen, vragen kan stellen of reageren.

Groetjes!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .