Ga naar inhoud

Even voorstellen...

Aanbevolen berichten

Hoi hoi!

Ik ben Bodine, 20 jaar, studente en woon nog thuis. 

Momenteel heb ik twee hele lieve Russische dwerghamsters (Roger & Taylor). Alleen beginnen ze al wat oud te worden en ben ik gaan nadenken of ik weer hamsters zou willen of liever iets anders 😅.

Nu zou ik over een tijdje dus graag een dwergkonijntje willen, in mijn kamer. Maar voordat ik dat doe, moet ik mezelf nog even goed inlezen over het hebben van een konijn, dus ben ik hier terecht gekomen! 🙂 

Omdat ik om de week ergens anders woon (gescheiden ouders), zou ik hier meer info over willen hebben in het hebben van een dwergkonijn.

aangepast door Bodinev
Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom op BunnyBunch! 

Heel fijn dat je eerst gaat bekijken wat er allemaal bij komt kijken! 👍

42 minuten geleden zei Punky punk:

Ik zou liefst al van alles willen zeggen en tips willen geven. Maar het mag niet van @Evee. 🤭

Wat hier bedoeld wordt, is dat dit een voorstel-topic is en dat je vragen in een apart topic heel graag beantwoord worden! 😁 

• Vind ik leuk 1
  • Mee eens! 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .