BaasjevanBrownie Geplaatst: 21 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2022 (aangepast) 3 uren geleden, Deeskuh88 zei: We gaan zo wel aardig offtopic in je fototopic, haha. Maar inderdaad! En van Nova zelfs peettante 🙂 Hihi ja dat trekken moderators heel slecht he? 😉 Heb vandaag ook al de boel in de war gegooid dat ze een konijnenklaagtopic willen openen. Hier straks misschien een baby-spam voor bijmaken 🙈 Maar bijzonder hoor, leuke naam ook Nova. Heb je 1 broertje? Eerste x tante? 21 november 2022 aangepast door BaasjevanBrownie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 22 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2022 Tja zo kan het natuurlijk ook… 13 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 31 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2022 Ze zitten nu sinds gister binnen vanwege het extreme vuurwerk geweld hier. Maar ooooh wat is het stiekem leuk om ze binnen te hebben. Mag ze zelfs helemaal uitgebreid aaien! Brownie is helemaal in zijn element met alle aandacht, die voert weer hele shows vol sprongen op. Vanmorgen toen ik bij hem kwam meteen allemaal binkies, waarna hij omflopte en op zijn ruggetje als een kat lag te kronkelen 🥰 zo schattig. Ik denk dat we kunnen concluderen dat hij wel op zijn gemak is tot nu toe. En hij is heel gevoelig voor geruststelling. Als hij bang is en ik zeg dat het niet eng is ontdooit hij op de een of andere manier meteen, alleen bij mij ook, als mijn man dat zegt werkt het niet. Ukkie is wat minder enthousiast, die zat gister de hele dag in catcube, gisteravond erop en loopt nu af en toe voorzichtig rond naar eten te scharrelen. Bij iedere knal verdwijnt ze weer 😂 Linde vindt het ook prachtig om bij ze te kijken, wel achter het hekje want ze is niet te houden als ze ze ziet. En stak meteen stro in haar mond, wilt niet eten, maar wel stro 🙈 konijntjes vinden haar gegil wel eng, maar Brownie is gerust als hij ziet dat ik erbij ben en haar vastheb, zo lief hoeveel vertrouwen hij in me heeft. Als ik hem roep en geruststel komt hij, gillende baby’s/ kinderen/ kat van de buren/ hond in de tuin op visite/ enge vogels in de tuin, als ik hem geruststel komt hij. Dat vind ik zo schattig. Dat hij ondanks zijn angst mij zo vertrouwt. Ukkie niet, die is gewoon gevlogen en je kan roepen tot je een ons weegt 😂 Wel heel lief dat Brownie haar steeds even likjes gaat geven ter geruststelling. Oooh ik ben zo verliefd op dat beestje, kan uren blijven typen/ opscheppen 😉 maar dan haalt zelfs de gemiddelde BB-er nog af 😂 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 31 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2022 Ik mag ze lekker aaien! 🥳 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 31 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2022 Brownie gaat er helemaal voor liggen, luid knabbelend. Kon gewoon niet bij hem weg, tot 1 uur bij hem gezeten vannacht 🥰 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 31 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2022 Ukkie ligt in de catcube maar krijgt daar wel steeds likjes gebracht 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 31 december 2022 Delen Geplaatst: 31 december 2022 Het is zo'n leuk koppel en zo leuk hoe je over ze schrijft 😊 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 31 december 2022 Delen Geplaatst: 31 december 2022 Ahhh zo lief!!!! ❤️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 31 december 2022 Delen Geplaatst: 31 december 2022 Brownie en ukkie zijn wel echt heel lief! Fijn dat het goed gaat bij jullie! 2 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 1 januari Delen Geplaatst: 1 januari 19 uren geleden, BaasjevanBrownie zei: zo lief hoeveel vertrouwen hij in me heeft. Dat zijn de mooiste dingen die je kunt bereiken. Heel leuk om te lezen allemaal. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari Wat een leuk topic om zo helemaal te lezen op deze druiligere dag. En wat zijn ze leuk, Ukkie & Brownie. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 9 februari Auteur Delen Geplaatst: 9 februari Mijn blijf-van-mijn-lijf-konijntje en ik-ben-te-druk-om-te-kroelen-konijntje mag ik heerlijk uitgebreid aaien wanneer ze samen (in de poepbak 🙄) liggen te slapen. Ukkie mag ik alleen aaien in het bijzijn van Brownie, Brownie alleen als hij zijn rustmoment heeft, dus dan moet ik mijn kans grijpen 😉 zo heerlijk hoe ze dan luid liggen te knabbelen, want het is stiekem wel lekker 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 9 februari Auteur Delen Geplaatst: 9 februari (aangepast) Brownie biedt ook echt zijn koppie aan dan en als Ukkie aan de beurt is duwt hij zijn kop er wel even tussen, van “hé doorgaan, dit was net lekker” 9 februari aangepast door BaasjevanBrownie Wilde de volgorde van de foto’s andersom, maar wilt niet lukken 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 9 februari Auteur Delen Geplaatst: 9 februari (aangepast) En Ukkie gaat mij heel schattig aflikken als ik Brownie aai, alsof ze wilt bedanken dat ik haar maatje zo lekker laat knabbelen. Ze likt me ook altijd als ze eten krijgt, ook wel een klein schatje 🥰 In de winter krijgt ze een mega zacht dik dons vachtje (in de zomer is ze wat stugger), waar Brownie zijn vacht meer als glad satijn voelt is zij een pluizebol. Haar toch al korte oortjes lijken dan nog korter. 9 februari aangepast door BaasjevanBrownie 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 9 februari Delen Geplaatst: 9 februari Zooooo Lief!!!! Super mooie konijntjes ook!!! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 9 februari Delen Geplaatst: 9 februari 🥰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 9 februari Delen Geplaatst: 9 februari Oh wat schattig!! 😍 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 9 februari Delen Geplaatst: 9 februari Wat een schatjes!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 9 februari Delen Geplaatst: 9 februari Wat is Ukkie klein! En ze zijn zo schattig 🥰 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 9 februari Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 1 uur terug, Annasbeestenbende zei: Wat is Ukkie klein! En ze zijn zo schattig 🥰 Ja daar is d’r naam op gebaseerd 😉 Klein schatje he? Brownie is ook een kleintje (1,1 kilo), maar omdat Ukkie zo klein is lijkt hij nog heel wat 😉 Je merkt wel echt dat Ukkie te ver is doorgefokt, ogen te wijd uit elkaar waardoor ze slecht ziet, onhandig korte voorpootjes waardoor ze minder kan. Ze heeft er wel echt last van, dat heeft Brownie (ik denk dat hij een mix is tussen een dwerg en nog iets) gelukkig niet. Dus ja, het is schattig, maar zal ook maar duidelijk de kanttekening plaatsen voor ik straks reclame maak hier 🤭 Al weten jullie dat natuurlijk allang 😉 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari Zulke mooie rustgevende foto's. Heerlijk. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari (aangepast) 14 uren geleden, BaasjevanBrownie zei: Ja daar is d’r naam op gebaseerd 😉 Klein schatje he? Brownie is ook een kleintje (1,1 kilo), maar omdat Ukkie zo klein is lijkt hij nog heel wat 😉 Je merkt wel echt dat Ukkie te ver is doorgefokt, ogen te wijd uit elkaar waardoor ze slecht ziet, onhandig korte voorpootjes waardoor ze minder kan. Ze heeft er wel echt last van, dat heeft Brownie (ik denk dat hij een mix is tussen een dwerg en nog iets) gelukkig niet. Dus ja, het is schattig, maar zal ook maar duidelijk de kanttekening plaatsen voor ik straks reclame maak hier 🤭 Al weten jullie dat natuurlijk allang 😉 Ik laat mijn man altijd jouw schatjes zien 's avonds als je weer foto's hebt geplaatst. Hij vind ze zo leuk! Ik ben bezig hem verder te besmetten met de konijnen-gekte. Onze dierenarts had het over doorfokken, maar dat had hij dus inderdaad niet eerder zo gerealiseerd (en ik eigenlijk ook niet). Omdat de onze gedumpt zijn en waarschijnlijk 'missers' (duidelijk niet meer raszuiver - inschatting dierenarts Scarlett 1/2 Vlaams, maar dus verkeerde kleur voor het ras en te klein en Lodewijk 1/4 Vlaams wel juiste kleur voor gele Vlaam, maar natuurlijk veels te klein), vond de dierenarts ze dus zo mooi en duidelijke voorbeelden van gezonde konijnen met mooie spitse toetjes. Gelukkig hebben Ukkie en Brownie het super getroffen bij jou 🥰 10 februari aangepast door bunnyempress 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari Wat een mooie foto's! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari Wat een super leuke foto's! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 10 februari Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 10 uren geleden, bunnyempress zei: Ik laat mijn man altijd jouw schatjes zien 's avonds als je weer foto's hebt geplaatst. Hij vind ze zo leuk! Ik ben bezig hem verder te besmetten met de konijnen-gekte. Onze dierenarts had het over doorfokken, maar dat had hij dus inderdaad niet eerder zo gerealiseerd (en ik eigenlijk ook niet). Omdat de onze gedumpt zijn en waarschijnlijk 'missers' (duidelijk niet meer raszuiver - inschatting dierenarts Scarlett 1/2 Vlaams, maar dus verkeerde kleur voor het ras en te klein en Lodewijk 1/4 Vlaams wel juiste kleur voor gele Vlaam, maar natuurlijk veels te klein), vond de dierenarts ze dus zo mooi en duidelijke voorbeelden van gezonde konijnen met mooie spitse toetjes. Gelukkig hebben Ukkie en Brownie het super getroffen bij jou 🥰 Haha wat leuk om te lezen. Ja, Vlaamse reuzen zijn net zo hard te ver doorgefokt, alleen de andere kant op. Maar het is net zo onnatuurlijk en dat levert vaak klachten en problemen op, ik vind die dwergjes ook gevoeliger voor diarree, Ukkie heeft dat en mijn vorige Pooltje ook, en die zag nog slechter met haar oogjes wijd uit elkaar en albino zijnde. Ukkie is gedumpt in het bos en daarom bij mij (uit de opvang), maar hier moet je niet actief aan mee willen werken. Dat vertel ik er ook altijd bij. Maar ik zou denk de volgende keer toch ook uit de opvang voor een (iets) groter konijntje gaan. Ik vind Brownie perfect, goede verhoudingen, goed gezond en toch nog schattig klein. Maarja, het is ook net wat er in de opvang zit en klikt natuurlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.