Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 169
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Fijne Pasen! Voel me iedere dag de paashaas hier, hun brokjes overal uitstrooien en verstoppen 😉 Maar vandaag in een bakje 😂

Volgens mij is het de bedoeling dat ik opendoe 😂

En een heeeeeele grote overwinning: mocht Ukkie voor het eerst aaien!!! 😃🥳🙏🏻 Het lukt weleens als ze samen in hun holletje liggen te slapen (ook alleen als Brownie naast haar ligt, als hij weggaat,

Geplaatst: (aangepast)

Ukkie kruipt altijd onder Brownie. Als hij zich besluit te wassen schuift ze nog wat verder aan tegen zijn buikje, zover dat hij zijn pootjes daarna amper kwijt kan. Dan maar op haar. Met als gevolg dat ze een een hangoorkonijntje wordt. 😂 Wel met de kortste hangoren ever 😉

78AA9924-78C8-4B96-9A43-A6673D627AD0.jpeg

A0D9172E-A4ED-48DB-885A-16AD4F10AC31.jpeg

aangepast door BaasjevanBrownie
Dubbel woord
  • Vind ik leuk 1
  • Haha 9
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weken later...

3 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Wraak heet dat, toch? 🤣 

Precies, dan weet die kleine wandelende dot hormonen ook eens wat het is om een konijn op haar rug te hebben. 😁 Wel knap dat je Brownie toch vaak mooi in zijn beweging op de foto krijgt. 👍

• Haha 2
Link naar bericht
Delen op andere sites
6 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Weet je wat heel raar was? In de eerste seconde dat ik dat kleed zag dacht ik dat het een hele grote pizza was. Ik snapte er echt geen zak van.🙈

Haha ja dat is gewoon een oud dekbedovertrek, maar op de een of andere manier wordt hij er helemaal gelukkig van. Ligt erop te rollen, doet er binky’s op. Wat dat toch is 😂

Link naar bericht
Delen op andere sites
Geplaatst: (aangepast)
8 minuten geleden zei JokeC:

Precies, dan weet die kleine wandelende dot hormonen ook eens wat het is om een konijn op haar rug te hebben. 😁 Wel knap dat je Brownie toch vaak mooi in zijn beweging op de foto krijgt. 👍

Nou ik maak voortdurend filmpjes en maak daar een freeze van 😉

Ook heel leuk om in slow motion terug te kijken! 

Moet eigenlijk eens een keer me erin verdiepen hoe ik de filmpjes kan plaatsen, maar ben niet zo handig.

aangepast door BaasjevanBrownie
Link naar bericht
Delen op andere sites
16 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Weet je wat heel raar was? In de eerste seconde dat ik dat kleed zag dacht ik dat het een hele grote pizza was. Ik snapte er echt geen zak van.🙈

Ik had precies hetzelfde 😁

• Vind ik leuk 1
  • Haha 1
  • Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Vreselijk, nu krijg ik dat beeld van een grote pizza met eng gekleurde klodders erop die konijnen probeert te vangen niet meer van mijn netvlies. 😱

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .