Lienappelsien Geplaatst: 12 april 2021 Delen Geplaatst: 12 april 2021 Haha hij vindt het gezellig om even binnen te kijken. Slimmerik. Je zou (een deel van) zo’n simpel konijnenpanelenrennetje als een soort sluis voor de opening van de schuifpui kunnen zetten. Die zijn iets van 20 euro. Ik gebruik ze vaak als ik de konijnen moet vangen. Dan zet ik de voor mij wat lastiger te bereiken delen van de ren er mee af, of ik probeer de konijnen er mee in te sluiten (dat laatste is meestal niet zo’n succes 😉 ). 43 minuten geleden zei BaasjevanBrownie: Ukkie ligt meestal vanuit haar hok of de vaste ren toe te kijken hoe Brownie in de puppyren als een Duracellkonijntje rondrent en springt. 🤪 Maar als hij dan opeens verdwenen is (naar binnen), gaat ze echt actief op zoek naar hem. Lijkt ze echt wel wat paniekerig alles na te lopen: vaste ren, puppyren, hok, bovenverdieping dan? Catcube? Waar is-ie? 😱 Als Brownie dan weer naar buiten komt vliegt ze echt op hem af en wordt hij helemaal afgelikt. 😍 Ahhhh wat lief 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 12 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2021 3 minuten geleden zei Lienappelsien: Haha hij vindt het gezellig om even binnen te kijken. Slimmerik. Je zou (een deel van) zo’n simpel konijnenpanelenrennetje als een soort sluis voor de opening van de schuifpui kunnen zetten. Die zijn iets van 20 euro. Ik gebruik ze vaak als ik de konijnen moet vangen. Dan zet ik de voor mij wat lastiger te bereiken delen van de ren er mee af, of ik probeer de konijnen er mee in te sluiten (dat laatste is meestal niet zo’n succes 😉 ). Ahhhh wat lief Ja het lastige alleen is dat ze via het randje voor de schuifpui er langs kunnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 12 april 2021 Delen Geplaatst: 12 april 2021 Of je zet een soort open driehoek van 2 van die paneeltjes even binnen voor de schuifpui? zo: /_ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 12 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2021 30 minuten geleden zei Lienappelsien: Of je zet een soort open driehoek van 2 van die paneeltjes even binnen voor de schuifpui? zo: /_ Haha het is goed met meneer, hekjes in de woonkamer zeker ook nog. 🤪 We gaan we wel gebukt naar buiten en duwen hem met ons hand wel weg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 13 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2021 Volgens mij is het de bedoeling dat ik opendoe 😂 2 16 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 13 april 2021 Delen Geplaatst: 13 april 2021 Hihi Brownie lijkt ook echt veel op een konijntje die ik heb gehad voor ze een ander thuisje kreeg. Die maakte ook altijd graag binkies en kroop altijd graag onder dekentjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 13 april 2021 Delen Geplaatst: 13 april 2021 Ooooh, zo schattig. Dit doet Punky ook altijd als hij nat de woonkamer wil. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 13 april 2021 Delen Geplaatst: 13 april 2021 Brownie is een beetje de "hulphond" van Ukkie lijkt het wel. "Lastig" hè, zo'n heerlijk onbeschaamde genieter als Brownie, je moet wel om hem lachen of je wil of niet. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 13 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2021 3 minuten geleden zei JokeC: Brownie is een beetje de "hulphond" van Ukkie lijkt het wel. "Lastig" hè, zo'n heerlijk onbeschaamde genieter als Brownie, je moet wel om hem lachen of je wil of niet. Awww Haha die arme Ukkie, die wordt door ons toch wat belachelijk gemaakt. Mijn man zei ook al; hoeveel foto’s maak je op een dag van Brownie en hoeveel van Ukkie? En hij heeft wel gelijk, dit is meer Brownie spam dan Ukkie spam. Ukkie is ook schattig hoor, maar die ligt vooral als een bolletje te suffen de hele dag en dat heb je na een foto wel vastgelegd 😉 Brownie daarentegen trekt alles uit de kast iedere dag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 13 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2021 Ik bedoel kijk dan: 8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 13 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2021 Doe je serieus waar echt niet open voor me? 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 13 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2021 Echt niet? Pleeeeaaaaaase 2 10 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 13 april 2021 Delen Geplaatst: 13 april 2021 Die laatste blik zou ik niet kunnen weerstaan, vrees ik. Slapende Ukkie-foto's zijn ook leuk, hoor! 1 2 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 13 april 2021 Delen Geplaatst: 13 april 2021 2 hours ago zei BaasjevanBrownie: Awww Haha die arme Ukkie, die wordt door ons toch wat belachelijk gemaakt. Mijn man zei ook al; hoeveel foto’s maak je op een dag van Brownie en hoeveel van Ukkie? En hij heeft wel gelijk, dit is meer Brownie spam dan Ukkie spam. Ukkie is ook schattig hoor, maar die ligt vooral als een bolletje te suffen de hele dag en dat heb je na een foto wel vastgelegd 😉 Brownie daarentegen trekt alles uit de kast iedere dag. Dit is ook de reden dat ik nog geen spamtopic heb gestart, mijn konijnen doen ook niet veel meer dan dit. Tenzij ze met een projectje van wc rolletjes bezig zijn, maar dan bewegen ze juist weer te veel om goede foto's te kunnen maken. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 13 april 2021 Delen Geplaatst: 13 april 2021 Volgens mij is Brownie wel echt het konijntje kattenluiksoort. Tuurlijk de temperatuurwisselingen zijn niet goed, maar denk dat Brownie met een kattenluikje echt geniaal enthousiast wordt 😂 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 13 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2021 31 minuten geleden zei Miekmoek: Volgens mij is Brownie wel echt het konijntje kattenluiksoort. Tuurlijk de temperatuurwisselingen zijn niet goed, maar denk dat Brownie met een kattenluikje echt geniaal enthousiast wordt 😂 Haha ja, dat zeiden wij ook al, maarja, dat word een beetje lastig met een schuifpui, van de zomer laten we hem wel open, nu een beetje koud. En dan alle snoeren weghalen 🙈 denk alleen niet dat Ukkie dat leuk vindt als haar maatje er zo lang vandoor is 😉 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 13 april 2021 Delen Geplaatst: 13 april 2021 Brownieeee 🥰🥰🥰🥰 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 13 april 2021 Delen Geplaatst: 13 april 2021 Ik vind ‘m leuk! 😍 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 14 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2021 Nou bij deze eens een foto van Ukkie. Ik verdenk dat ze bij een hobbyfokker vandaan is, want ze is erg angstig van mensen en als je haar aanraakt bolt ze zich op en doet ze haar oortjes op een puntje overeind. Ik probeer haar al maandenlang het vertrouwen te geven dat ze gewoon konijn mag zijn. En vind het zo leuk om te zien dat ze haar oortjes nu steeds vaker anders heeft en meer op haar gemak is. 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 14 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2021 Ps Ging om Ukkie, maar natuurlijk kwam Brownie weer per ongeluk aan rennen 🤣 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rosinda Geplaatst: 14 april 2021 Delen Geplaatst: 14 april 2021 Ik vind t zo leuk om die springende Brownie te zien maar men ik ben echt verliefe op Ukkie hoor 🤭 dat kopje, dat bolletje als ze zo lekker ligt, echt een liefje om te zien! En die oortjes, hoe slecht maar zoooo lief 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 14 april 2021 Delen Geplaatst: 14 april 2021 Ik lig hier helemaal in een deuk om dat snoetje van Brownie voor de schuifpui 😂😂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 14 april 2021 Delen Geplaatst: 14 april 2021 Bij ons staan op de tussendeur tussen de hal en woonkamer altijd een heleboel ‘neusjes’ van de katten. Ik denk dat jij dat straks ook wel op de schuifpui hebt (neus- en pootafdrukken van Brownie). 😂 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 14 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2021 1 minuut geleden zei mammafelina: Ik lig hier helemaal in een deuk om dat snoetje van Brownie voor de schuifpui 😂😂 Ja geweldig he? 😍 Appte mijn man gister de foto’s, die stuurde terug: lekker beesie, je zou hem toch opvreten 😂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 14 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2021 En een heeeeeele grote overwinning: mocht Ukkie voor het eerst aaien!!! 😃🥳🙏🏻 Het lukt weleens als ze samen in hun holletje liggen te slapen (ook alleen als Brownie naast haar ligt, als hij weggaat, gaat zij er ook vandoor). En nu mocht ik haar aaien, zonder haar held Brownie naast zich, terwijl ze buiten liep 🤗 Ook echt uitgebreid, half uur lang. Ze lag helemaal te knabbelen 🥰 17 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.