Ga naar inhoud

Brownie & Ukkie spam

BaasjevanBrownie
 Delen

Aanbevolen berichten

Haha hij vindt het gezellig om even binnen te kijken. Slimmerik. Je zou (een deel van) zo’n simpel konijnenpanelenrennetje als een soort sluis voor de opening van de schuifpui kunnen zetten. Die zijn iets van 20 euro. Ik gebruik ze vaak als ik de konijnen moet vangen. Dan zet ik de voor mij wat lastiger te bereiken delen van de ren er mee af, of ik probeer de konijnen er mee in te sluiten (dat laatste is meestal niet zo’n succes 😉 ).

43 minuten geleden zei BaasjevanBrownie:

Ukkie ligt meestal vanuit haar hok of de vaste ren toe te kijken hoe Brownie in de puppyren als een Duracellkonijntje rondrent en springt. 🤪 Maar als hij dan opeens verdwenen is (naar binnen), gaat ze echt actief op zoek naar hem. Lijkt ze echt wel wat paniekerig alles na te lopen: vaste ren, puppyren, hok, bovenverdieping dan? Catcube? Waar is-ie? 😱

Als Brownie dan weer naar buiten komt vliegt ze echt op hem af en wordt hij helemaal afgelikt. 😍

Ahhhh wat lief

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Lienappelsien:

Haha hij vindt het gezellig om even binnen te kijken. Slimmerik. Je zou (een deel van) zo’n simpel konijnenpanelenrennetje als een soort sluis voor de opening van de schuifpui kunnen zetten. Die zijn iets van 20 euro. Ik gebruik ze vaak als ik de konijnen moet vangen. Dan zet ik de voor mij wat lastiger te bereiken delen van de ren er mee af, of ik probeer de konijnen er mee in te sluiten (dat laatste is meestal niet zo’n succes 😉 ).

Ahhhh wat lief

Ja het lastige alleen is dat ze via het randje voor de schuifpui er langs kunnen.

82C8E8B9-0DCB-4D1A-B5D4-474B03D406E5.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei JokeC:

Brownie is een beetje de "hulphond" van Ukkie lijkt het wel. "Lastig" hè, zo'n heerlijk onbeschaamde genieter als Brownie, je moet wel om hem lachen of je wil of niet. 

Awww Haha die arme Ukkie, die wordt door ons toch wat belachelijk gemaakt. Mijn man zei ook al; hoeveel foto’s maak je op een dag van Brownie en hoeveel van Ukkie? En hij heeft wel gelijk, dit is meer Brownie spam dan Ukkie spam. Ukkie is ook schattig hoor, maar die ligt vooral als een bolletje te suffen de hele dag en dat heb je na een foto wel vastgelegd 😉 Brownie daarentegen trekt alles uit de kast iedere dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago zei BaasjevanBrownie:

Awww Haha die arme Ukkie, die wordt door ons toch wat belachelijk gemaakt. Mijn man zei ook al; hoeveel foto’s maak je op een dag van Brownie en hoeveel van Ukkie? En hij heeft wel gelijk, dit is meer Brownie spam dan Ukkie spam. Ukkie is ook schattig hoor, maar die ligt vooral als een bolletje te suffen de hele dag en dat heb je na een foto wel vastgelegd 😉 Brownie daarentegen trekt alles uit de kast iedere dag.

Dit is ook de reden dat ik nog geen spamtopic heb gestart, mijn konijnen doen ook niet veel meer dan dit. Tenzij ze met een projectje van wc rolletjes bezig zijn, maar dan bewegen ze juist weer te veel om goede foto's te kunnen maken.

• Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Miekmoek:

Volgens mij is Brownie wel echt het konijntje kattenluiksoort. Tuurlijk de temperatuurwisselingen zijn niet goed, maar denk dat Brownie met een kattenluikje echt geniaal enthousiast wordt 😂

Haha ja, dat zeiden wij ook al, maarja, dat word een beetje lastig met een schuifpui, van de zomer laten we hem wel open, nu een beetje koud. En dan alle snoeren weghalen 🙈

denk alleen niet dat Ukkie dat leuk vindt als haar maatje er zo lang vandoor is 😉

• Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bij deze eens een foto van Ukkie. Ik verdenk dat ze bij een hobbyfokker vandaan is, want ze is erg angstig van mensen en als je haar aanraakt bolt ze zich op en doet ze haar oortjes op een puntje overeind. Ik probeer haar al maandenlang het vertrouwen te geven dat ze gewoon konijn mag zijn. En vind het zo leuk om te zien dat ze haar oortjes nu steeds vaker anders heeft en meer op haar gemak is. 

D271A6F5-2D2A-4DCA-8338-24E2EC496FCA.jpeg

• Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

En een heeeeeele grote overwinning: mocht Ukkie voor het eerst aaien!!! 😃🥳🙏🏻
Het lukt weleens als ze samen in hun holletje liggen te slapen (ook alleen als Brownie naast haar ligt, als hij weggaat, gaat zij er ook vandoor). En nu mocht ik haar aaien, zonder haar held Brownie naast zich, terwijl ze buiten liep 🤗 Ook echt uitgebreid, half uur lang. Ze lag helemaal te knabbelen 🥰

C4139283-7A65-4A6E-94E6-0C87777CC64A.jpeg

F686C0E7-0808-47A8-8F83-A97D755DD723.jpeg

• Vind ik leuk 17
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .