Ga naar inhoud

Brownie & Ukkie spam

BaasjevanBrownie
 Delen

Aanbevolen berichten

30 minuten geleden zei BaasjevanBrownie:

Maar nog leuker dan in het luchtledige springen is over je vriendje heen, die zich dan altijd heel snel uit de voeten maakt haha 😆 

Daar gaat-ie: de aanloop (Ukkie heeft nog niets door) 

259179DB-8A31-40B2-91A2-2DBCBC65438D.jpeg

02E2160F-750B-402B-86A9-C8F7C373E4ED.jpeg

Lig ook helemaal in een deuk dat moment dat je Ukkie ziet denken: neeee daar komt hij weer 😂🙈🤣 snel uit de voeten maken 😂

• Haha 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei BaasjevanBrownie:

Volgens mij denkt hij in een zwembad te springen 😂

4BFDD370-7604-48B4-B727-E79CA61C194A.jpeg

E46DCDC8-FE88-4D35-80C4-D8F4B78A08AF.jpeg

E2466F21-E7A8-41D2-96C0-0F94B87FAB30.jpeg

Aaaw ❤️

Vind het altijd zo leuk om te lezen en te kijken hoe sommige mensen hier hun konijntjes zo veel ruimte kunnen geven.

Brownie is weer aan het genieten en de clown aan het uithangen.

En natuurlijk Ukkie die zich snel uit de voetjes (ehm, excuseer, pootjes) maakt. Die wil er liever niets van weten. Zo grappig ❤️.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Punky punk:

Aaaw ❤️

Vind het altijd zo leuk om te lezen en te kijken hoe sommige mensen hier hun konijntjes zo veel ruimte kunnen geven.

Brownie is weer aan het genieten en de clown aan het uithangen.

En natuurlijk Ukkie die zich snel uit de voetjes (ehm, excuseer, pootjes) maakt. Die wil er liever niets van weten. Zo grappig ❤️.

Haha dat zie je goed! Ukkie komt altijd wel even kijken, maar maakt zich snel uit de voeten als Brownie zo druk gaat doen haha. Hij vindt het ook leuk om haar op te jagen of over haar heen te springen. Zij vindt dat dus niet zo leuk 🙈😆 

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is idd mooi die ruimte. Ben je nooit bang voor katten of roofvogels? Ik altijd wel. Nu heb ik altijd binnenkonijntjes gehad maar met mooi weer in zomer wel eens een poging gedaan om ze even buiten te laten ravotten. Was geen succes want ze vonden het allemaal te eng en te open en bloot. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Boefje:

Het is idd mooi die ruimte. Ben je nooit bang voor katten of roofvogels? Ik altijd wel. Nu heb ik altijd binnenkonijntjes gehad maar met mooi weer in zomer wel eens een poging gedaan om ze even buiten te laten ravotten. Was geen succes want ze vonden het allemaal te eng en te open en bloot. 

Ja ik ben daar ook bang voor, dus ik zit wel er buiten bij of voor de schuifpui op de uitkijk (ook omdat het een mooie show is om naar te kijken 😉) en doe het zonnescherm uit zodat ze wat beschut zitten.

Ideaal is het niet, maar zijn eigen ren is eigenlijk te klein voor Brownie om zijn energie goed kwijt te kunnen en we hadden geen mogelijkheid voor een grotere vaste ren, vandaar de uitbreiding met de Puppyren. We zijn wel aan het kijken voor een nieuw huis en daar wil ik wel een grotere vaste ren, zodat hij altijd die ruimte heeft.

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadeel van de puppyren over de hele breedte van het huis langs de schuifpui is wel dat je zelf dus niet meer door de schuifpui kan zonder dat Brownie naar binnen komt 🤦🏼‍♀️ Als hij ons ziet aankomen zorgt hij dat hij aan de andere kant al klaar staat. En het is echt bijna onmogelijk om zelf naar buiten te komen zonder dat hij naar binnen glipt 😉

Was eerst nog wel grappig, maar het wordt steeds moeilijker hem naar buiten te krijgen, hij heeft nu ook door dat hij onder de bank en salontafel moeilijk bereikbaar is 😂 Daarnaast vindt Brownie ‘opgejaagd worden’ echt een heel leuk spelletje om te spelen, dan rent hij er al binkies makend vandoor 😆

5C9D748E-526D-4E02-8329-D922B749C56A.jpeg

DA925484-693D-416A-A212-96700C4FAE49.jpeg

E9A03D5A-444D-4284-B25D-DA48699477DA.jpeg

• Haha 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei BaasjevanBrownie:

Nadeel van de puppyren over de hele breedte van het huis langs de schuifpui is wel dat je zelf dus niet meer door de schuifpui kan zonder dat Brownie naar binnen komt 🤦🏼‍♀️ Als hij ons ziet aankomen zorgt hij dat hij aan de andere kant al klaar staat. En het is echt bijna onmogelijk om zelf naar buiten te komen zonder dat hij naar binnen glipt 😉

Was eerst nog wel grappig, maar het wordt steeds moeilijker hem naar buiten te krijgen, hij heeft nu ook door dat hij onder de bank en salontafel moeilijk bereikbaar is 😂 Daarnaast vindt Brownie ‘opgejaagd worden’ echt een heel leuk spelletje om te spelen, dan rent hij er al binkies makend vandoor 😆

5C9D748E-526D-4E02-8329-D922B749C56A.jpeg

DA925484-693D-416A-A212-96700C4FAE49.jpeg

E9A03D5A-444D-4284-B25D-DA48699477DA.jpeg

Onbekend terrein is altijd erg leuk om op ontdekkingsreis te gaan. Binnen is ook wel errug leuk!!

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ukkie ligt meestal vanuit haar hok of de vaste ren toe te kijken hoe Brownie in de puppyren als een Duracellkonijntje rondrent en springt. 🤪 Maar als hij dan opeens verdwenen is (naar binnen), gaat ze echt actief op zoek naar hem. Lijkt ze echt wel wat paniekerig alles na te lopen: vaste ren, puppyren, hok, bovenverdieping dan? Catcube? Waar is-ie? 😱

Als Brownie dan weer naar buiten komt vliegt ze echt op hem af en wordt hij helemaal afgelikt. 😍

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .