Ga naar inhoud

Evee's bunnybunch foto topic

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

• 1 maand later...
  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...

5 jaar geleden "en ik maar denken dat ze zo goed hooi eten op het moment, verdwijnt alles in een gat onder de grond 😄 "

Brenda was op dat moment nog niet gecastreerd en om de twee weken schijnzwanger weet ik nog. Inmiddels is ze wel gecastreerd en niet meer schijnzwanger geweest.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

• Haha 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

De dames zijn de jongste konijntjes die ik heb. Bij Brenda zie ik zo een lijn in haar vacht die telkens wat opschuift, zij is dus wel ook aan het verharen. Bij Sofie heb ik nog niet veel gezien. Als ik haar aai (gezondheidscheck) dan komen er wel wat losse haartjes af, maar niet overdreven veel.

De heren zijn beiden wat meer op leeftijd. Harold verhaalt wel, bij hem zie je het ook wel met plukjes. Ik heb toch het idee dat als ze echt ouder beginnen te worden dat verharen dan altijd wat minder soepeltjes gaat.

Joris had eerst zomaar een paar losse plukken maar nu vond ik het echt alsof hij zijn pootjes in het stopcontact heeft gestopt ofzo 😮

Sinds Joris in de overdekte rennen woont, gaat het met zijn vacht wel echt veel beter. Die is gewoon al een paar jaar niet meer zo goed regenproof namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .