Evee Geplaatst: 12 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2022 Het andere duo is nog wat wantrouwig, oogjes zalven en castraties helpen daar niet mee mee. Dus die verstopten zich in de catcube tijdens de schoonmaak 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2022 Paashaasjes 9 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2022 Joris is wat haar kwijt En Harold en Sofie zaten te vozen 🙂 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2022 Eentje uit de oude doos, die ik als herinnering kreeg op facebook. Mijn konijnengroepje in 2014, van groot naar klein 🙂 Lela Asha Joris 8 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 10 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2022 5 jaar geleden "en ik maar denken dat ze zo goed hooi eten op het moment, verdwijnt alles in een gat onder de grond 😄 " Brenda was op dat moment nog niet gecastreerd en om de twee weken schijnzwanger weet ik nog. Inmiddels is ze wel gecastreerd en niet meer schijnzwanger geweest. 8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2022 Linksboven Sofie Rechtsboven Joris (die is niet zo een fan van mij op het moment ivm medicijnen). Linksonder Brenda tijdens de schoonmaak (ontsnap poging 😉 ) Rechtsonder Brenda die buurt bij Harold en Sofie. 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 24 juli 2022 Delen Geplaatst: 24 juli 2022 Wat een hippe laarsjes heeft Joris! 😆 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2022 Haha ja hij heeft een soort uggs aan 🤣 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 24 juli 2022 Delen Geplaatst: 24 juli 2022 Dat woord zocht ik 🙃😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2022 Ontbijt tijd Sofie heeft echt enorme snorharen en wimpers 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 19 augustus 2022 Delen Geplaatst: 19 augustus 2022 1 uur terug, Evee zei: Ontbijt tijd Sofie heeft echt enorme snorharen en wimpers Een echte dame! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 19 augustus 2022 Delen Geplaatst: 19 augustus 2022 Hihi een dame met snorharen 😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2022 1 minuut geleden, Boefje zei: Hihi een dame met snorharen 😂 Ze heeft ook een harige kin 🤣 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 31 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2022 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 31 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2022 Joris is echt ontploft 🤣 Vanmiddag maar even kammen. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 31 augustus 2022 Delen Geplaatst: 31 augustus 2022 De dametjes lijken er nog presentabel uit te zien toch? Moeten zij nog ruien of zijn ze er al doorheen (voor zolang als het duurt in deze rare tijden)? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 31 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2022 De dames zijn de jongste konijntjes die ik heb. Bij Brenda zie ik zo een lijn in haar vacht die telkens wat opschuift, zij is dus wel ook aan het verharen. Bij Sofie heb ik nog niet veel gezien. Als ik haar aai (gezondheidscheck) dan komen er wel wat losse haartjes af, maar niet overdreven veel. De heren zijn beiden wat meer op leeftijd. Harold verhaalt wel, bij hem zie je het ook wel met plukjes. Ik heb toch het idee dat als ze echt ouder beginnen te worden dat verharen dan altijd wat minder soepeltjes gaat. Joris had eerst zomaar een paar losse plukken maar nu vond ik het echt alsof hij zijn pootjes in het stopcontact heeft gestopt ofzo 😮 Sinds Joris in de overdekte rennen woont, gaat het met zijn vacht wel echt veel beter. Die is gewoon al een paar jaar niet meer zo goed regenproof namelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 31 augustus 2022 Delen Geplaatst: 31 augustus 2022 Hebben Joris en Brenda de bodembedekking door de ren verspreid of heb jij dat voorgedaan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.