Okki Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Ja Ben ik de enige die niet meer door dit vieze weer hoeft vandaag? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Nee, ik verwacht ook niet door de regen te hoeven. Ben ik de enige die net het hok heeft schoongemaakt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari JA! Ben ik de enige die schik heeft om het topic: niet in mijn woonkamer! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari NEE! Ben ik de enige die nieuwsgierig is naar wat er dan wél in de woonkamer mag (behalve de gebruikelijke meubels en zo)? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Nee! ben ik de enige met een hondenhok? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Ja! Ben ik de enige met een kookwekker in de vorm van een legopoppetjeshoofd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari JA, we hebben wel een legopop die tevens zaklamp is. Ben ik de enige die een Legopop als zaklamp heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Ja. Ben ik de enige die een legoblokjeslunchbox heb? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Ja, Ben ik de enige die een houtkachel heeft maar nu niet aan heeft gestoken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari (aangepast) Nee, ik heb geen houtkachel dus dat is wat lastig aansteken. Ben ik de enige die moest lachen om die legopop zaklamp? Edit: Ik las de vraag verkeerd, ja ik heb geen houtkachel 😉 12 januari aangepast door Lollie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari 2 uren geleden, Lollie zei: Ben ik de enige die moest lachen om die legopop zaklamp? Hij is ongeveer 15 cm lang en als hier kinderen logeren mogen ze die mee naar bed nemen. Vinden ze leuk. Ben ik de enige die geniet van de regen buiten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Nee, zolang ik er niet doorheen hoef kan ik er wel van genieten. Ben ik de enige die met slecht weer blij is dat het dierenverblijf binnen staat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Nee, ik ben jaloers 😂 ben ik de enige die een regenplas in de konijnenren heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Nee. Ben ik de enige die vandaag met een paar huisdieren naar de dierenarts gaat voor hun jaarlijkse apk? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Ja. ben ik de enige die van chocolademelk houdt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Nee. Ben ik de enige die het koud heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Nee, ik heb het de hele week al koud! Zit met twee truien, verwarming aan onder een wollen dekentje en het blijft koud. Ben ik de enige die op de bank zit en geen zin heeft om de lampen aan te doen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Ja, ik zit in de konijnenren. ben ik de enige die in de konijnenren zit? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Ja! Ben ik de enige die net een dutje heeft gedaan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Nee, ik vanmiddag ook even. Ben ik de enige die blij is dat ik geen konijn ben? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 15 januari Delen Geplaatst: 15 januari Nee! Ondanks een droog schuilhok en genoeg te eten lijkt het me toch maar koud om nu 24/7 buiten te zitten. Ben ik de enige die heel raar gedroomd heeft vannacht? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari Op 13-1-2023 om 09:59, Annasbeestenbende zei: ben ik de enige die een regenplas in de konijnenren heeft? Ik had er van de week ook één in staan. Grrr. Ja. Ik droom wel eens raar maar vannacht niet. Ben ik de enige die nu om 2.30 in de morgen achter de laptop zit? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari Ja. Ik plaats ook wel eens midden in de nacht berichtjes maar dan met mijn mobiel vanuit mijn warme bed. Ben ik de enige die zo post gaat bezorgen? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari Ja. Ben ik de enige die blad opgeveegd heeft omdat de milieuassistenten zo langs komen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari Ja. Milieuassistenten? Wat zijn dat? Blad moet je juist laten liggen, beter voor het milieu! Ben ik de enige die zo een stukje muur gaat verven? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.