To van de Veluwe Geplaatst: 10 januari Delen Geplaatst: 10 januari Ja. Ben ik de enige die twee keer corona gehad heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 10 januari Delen Geplaatst: 10 januari Ja, ik heb het 1x gehad. Ben ik de enige die alleen thuis is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 10 januari Delen Geplaatst: 10 januari Ja Ben ik de enige die zo naar De Slimste Mens gaat kijken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 10 januari Delen Geplaatst: 10 januari Ja Ben ik de enige die heel verschillende huisdieren heeft? Koko en Wol hebben een totaal ander karakter en uitstraling en wandelende takken lijken ook niet echt op cavia's 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 10 januari Delen Geplaatst: 10 januari Nee, wij hebben een kat, vissen in de vijver, konijnen in een ren en zomers vliegen in huis en die nare fruitvliegjes en nu muizen op zolder. Al meerdere gevangen de afgelopen weken. Ben ik de enige die een muis niet uit de val durf te halen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Ja Ben ik de enige die 's ochtends de dieren als allereerst op de planning heeft staan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Deels. Wel eerst de katten, maar de konijnen pas na een uur. Ben ik de enige die het liefst boeken op een e-reader leest? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Ja, ik vind papier fijner. Wel liever e-reader dan telefoon maar ik lees niet vaak e-books. Ben ik de enige die de neiging heeft boeken op hun kop open neer te leggen, in plaats van een behoorlijk bladwijzertje te zoeken wat veel beter is voor de boeken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Dat doe ik soms ook, maar alleen voor korte tijd. Als ik bijvoorbeeld een kopje thee wil inschenken en dan weer verder lees. Ben ik de enige die langzaam en traag is vanochtend? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Nee Ben ik de enige die net een hoestbui had? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Ja Ben ik de enige die nu al gaat lunchen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Ja Ben ik de enige die een onbestemd gevoel heeft? Alsof ik iets verkeerd heb gedaan of ben vergeten ofzo, maar ik weet niet wat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari (aangepast) Nee, dat herken ik wel! Meestal verdring je dan iets naar de achtergrond. Ben ik de enige die een koerende duif hoort? 11 januari aangepast door To van de Veluwe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Ja. Ben ik de enige die lui op de bank ligt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Ja Ben ik de enige die op de klok kijkt terwijl ik weet dat die verkeerd loopt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Nee, ik tel er gewoon altijd even 2 minuten bij op! ben ik de enige die net een knuffel heeft gekocht? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Ja Ben ik de enige die wel eens volledig onderuit is gegaan in de modder? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Ja, maar ik ben wel eens in de paardenstal onderuit gegaan in de mest en had toen ook nog een schaafwond op mijn kind. Dat werd dus een tetanusinjectie. Ik zal als kind best eens in een modderplas gelegen hebben. Ben ik de enige die nog een beetje een kerstvakantiegevoel heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Ja Ben ik de enige die het heerlijk vindt om in bed naar de loeiende wind te luisteren? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari (aangepast) Ja en nee. Ik kan er ook onrustig van worden. Regen vind ik een fijner geluid ben ik de enige die een beschuitje aan het eten is? 12 januari aangepast door Annasbeestenbende Ik zie dat ik ongeveer dezelfde vraag heb gesteld in het wanneer heb je voor het laatst topic Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Ja. Ben ik de enige die vandaag een cake gaat bakken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Ja. Ben ik enige die last heeft van uitstelgedrag? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Ik heb dat soms ook wel. Ben ik de enige die een wake up light heeft maar hem niet gebruikt omdat ik hem totaal niet snap? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Ja, ik heb geen wakeup light. Ben ik de enige die linkshandig is en daardoor meestal tegen de kant van een mok aankijkt waar geen plaatje op staat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Ja, ik ben rechtshandig. Ben ik de enige die twee diertjes op het dak ziet zitten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.