To van de Veluwe Geplaatst: 4 januari Delen Geplaatst: 4 januari Nee, ik houd ook niet van gekleurde lampjes. Net zo min als een baby gekleed in kleurtjes. Dan vind ik wit ook leuker. Ben ik de enige die even geen vraag weet te bedenken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 januari Delen Geplaatst: 6 januari Nee, ik weet er eigenlijk ook nog geen. Ben ik de enige die vandaag aan het werk is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 6 januari Delen Geplaatst: 6 januari Licht eraan wat voor werk, ik heb wel het konijnenhok en het caviahok uitgemest, telt dat ook? een badmat 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 6 januari Delen Geplaatst: 6 januari Ben ik de enige die niet van bitter houdt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 7 januari Delen Geplaatst: 7 januari 11 uren geleden, Annasbeestenbende zei: Licht eraan wat voor werk, ik heb wel het konijnenhok en het caviahok uitgemest, telt dat ook? een badmat Ow, oeps. Verward met het vangen of laten vallen topic! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 7 januari Delen Geplaatst: 7 januari 9 uren geleden, Annasbeestenbende zei: Ow, oeps. Verward met het vangen of laten vallen topic! Is Annasbeestenbende de enige die zich wel eens vergist? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 8 januari Delen Geplaatst: 8 januari Nee, dat zie ik @To van de Veluwe ook weleens doen 😉 Ik ben nog steeds wel benieuwd of ik de enige ben die niet van bitter houdt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 8 januari Delen Geplaatst: 8 januari Ja, ik hou wel van bitter. Ik drink zwarte koffie, eet pure chocolade en hou van witlof. Ben ik de enige die vind dat het nu wel weer voorjaar mag worden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 8 januari Delen Geplaatst: 8 januari Neehoor, van mij mag het ook voorjaar worden nu. Ben ik de enige die na jarenlang op Bunny Bunch rondhopsen nu pas eens mee gaat doen met spelletjes? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 8 januari Delen Geplaatst: 8 januari Ja, ik vind het wel leuk om met de spelletjes mee te doen en 1 maart is pas mijn eerste BunnyBunch verjaardag 😄 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 9 januari Delen Geplaatst: 9 januari (aangepast) Op 8-1-2023 om 01:54, Lollie zei: Nee, dat zie ik @To van de Veluwe ook weleens doen 😉 Hahaha op dit antwoord zat ik te wachten. Ik had het er al bij willen zetten maar dacht dat komt vanzelf wel. Soms komt een fout omdat je de volgende pagina niet ziet en dan al antwoord geeft. Ben ik de enige die witlof niet bitter vind? 9 januari aangepast door To van de Veluwe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 9 januari Delen Geplaatst: 9 januari 2 uren geleden, Lollie zei: Ja, ik vind het wel leuk om met de spelletjes mee te doen en 1 maart is pas mijn eerste BunnyBunch verjaardag 😄 Waar blijft je vraag? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 9 januari Delen Geplaatst: 9 januari 18 uren geleden, To van de Veluwe zei: Waar blijft je vraag? Oei, ja, ik vergis me ook weleens 🙈 18 uren geleden, To van de Veluwe zei: Ben ik de enige die witlof niet bitter vind? Ja, ik vind witlof wel bitter smaken, zeker rauwe. Ben ik de enige die niet tegen spelfouten kan? ☺️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 9 januari Delen Geplaatst: 9 januari Nee, ik kan daar ook niet tegen. Ben ik de enige die 'oenologie' een maf woord vindt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 9 januari Delen Geplaatst: 9 januari Nee Ben ik de enige die nodig het dierenverblijf weer een beurt moet geven? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 9 januari Delen Geplaatst: 9 januari Nee. Ben ik de enige die nu een spinnende kater op schoot heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 9 januari Delen Geplaatst: 9 januari Ja, ik krijg anders zoveel haren op mijn schoot. Ben ik de enige die de kat op dieet gezet heeft omdat ik hem te dik vind? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 10 januari Delen Geplaatst: 10 januari Ja, ik heb geen kat. Ben ik de enige die schrale lippen heeft? Gisteren begon het ineens ook enorm te bloeden en nu loop ik met een korst op mijn lippen rond ☹️. Ervaring leert dat smeren of eraan likken het alleen maar erger maakt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 10 januari Delen Geplaatst: 10 januari Ja, bij mij helpt insmeren met purol lippenbalsem heel goed (van andere lippenbalsems krijg ik juist schrale lippen, daar zit iets in waar ik niet tegen kan). Ben ik de enige die baalt omdat de oplaadbare stofzuiger na een half huis stofzuigen weer opgeladen wilde worden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 10 januari Delen Geplaatst: 10 januari Ja, ik heb een robotstofzuiger voor onder het bed. Ideaal. Ben ik de enige met een robotstofzuiger? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 10 januari Delen Geplaatst: 10 januari 8 uren geleden, Okki zei: Ja, bij mij helpt insmeren met purol lippenbalsem heel goed (van andere lippenbalsems krijg ik juist schrale lippen, daar zit iets in waar ik niet tegen kan). Voor mij is O'Keeffe's de enige lippenbalsem die soms nog wat wil helpen, maar dat is voor mij meer een "laatste redmiddel". Mijn lippen raken gauw "verslaafd" en dan kunnen ze niet meer zonder. Ik heb gisteravond toch maar heel dun gesmeerd met dat spul, het heeft iets gewerkt maar schraal is het nog steeds. 1 uur geleden, To van de Veluwe zei: Ben ik de enige met een robotstofzuiger? Ik heb er geen. Ben ik de enige die een jute zak heeft voor de diertjes? Koko heeft weinig interesse, Wol daarentegen vindt het fantastisch. Ligt er soms meer dan een uur achter elkaar te suffen. Dan zie je zo'n bobbel onder een dekentje, hou je er een takje rozemarijn onder en weg is het. Paar seconden later komt er dan een snuitje onder vandaan op zoek naar meer. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 10 januari Delen Geplaatst: 10 januari Ja, wel voor de dieren maar heb wel een jutezak voor de 5 decembercadeautjes. Collectors item want er staat nog een Zwarte Piet op. 😏 Ben ik de enige met een jutezak met een Zwarte Piet er nog op? (ik heb ze ook zonder) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 10 januari Delen Geplaatst: 10 januari Nee, wij hebben er ook nog drie op zolder liggen. Ben ik de enige die nu eigenlijk al lekker wil gaan slapen? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 10 januari Delen Geplaatst: 10 januari Ja, Ben ik de enige die kan genieten van de humor hier op het forum? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 10 januari Delen Geplaatst: 10 januari Nee, ik kan er ook lekker om lachen. Ben ik de enige die een verstopte neus heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.