Ga naar inhoud

Ben ik de enige die...

Punky punk
 Delen

Aanbevolen berichten

Op 8-1-2023 om 01:54, Lollie zei:

Nee, dat zie ik @To van de Veluwe ook weleens doen 😉

Hahaha op dit antwoord zat ik te wachten. Ik had het er al bij willen zetten maar dacht dat komt vanzelf wel.

Soms komt een fout omdat je de volgende pagina niet ziet en dan al antwoord geeft.

Ben ik de enige die witlof niet bitter vind?

aangepast door To van de Veluwe
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, To van de Veluwe zei:

Waar blijft je vraag?

Oei, ja, ik vergis me ook weleens 🙈

18 uren geleden, To van de Veluwe zei:

Ben ik de enige die witlof niet bitter vind?

Ja, ik vind witlof wel bitter smaken, zeker rauwe.

Ben ik de enige die niet tegen spelfouten kan? ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb geen kat.

Ben ik de enige die schrale lippen heeft? Gisteren begon het ineens ook enorm te bloeden en nu loop ik met een korst op mijn lippen rond ☹️. Ervaring leert dat smeren of eraan likken het alleen maar erger maakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, bij mij helpt insmeren met purol lippenbalsem heel goed (van andere lippenbalsems krijg ik juist schrale lippen, daar zit iets in waar ik niet tegen kan).

Ben ik de enige die baalt omdat de oplaadbare stofzuiger na een half huis stofzuigen weer opgeladen wilde worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Okki zei:

Ja, bij mij helpt insmeren met purol lippenbalsem heel goed (van andere lippenbalsems krijg ik juist schrale lippen, daar zit iets in waar ik niet tegen kan).

Voor mij is O'Keeffe's de enige lippenbalsem die soms nog wat wil helpen, maar dat is voor mij meer een "laatste redmiddel". Mijn lippen raken gauw "verslaafd" en dan kunnen ze niet meer zonder. Ik heb gisteravond toch maar heel dun gesmeerd met dat spul, het heeft iets gewerkt maar schraal is het nog steeds.

1 uur geleden, To van de Veluwe zei:

Ben ik de enige met een robotstofzuiger?

Ik heb er geen.

Ben ik de enige die een jute zak heeft voor de diertjes? Koko heeft weinig interesse, Wol daarentegen vindt het fantastisch. Ligt er soms meer dan een uur achter elkaar te suffen. Dan zie je zo'n bobbel onder een dekentje, hou je er een takje rozemarijn onder en weg is het. Paar seconden later komt er dan een snuitje onder vandaan op zoek naar meer.

• Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .