Kolino Geplaatst: 20 december 2022 Delen Geplaatst: 20 december 2022 Nee, ik heb gisteren met mijn ouders allerlei recepten bekeken. Het moet niet te moeilijk zijn, maar wel feestelijk en lekker 😉 Het wordt waarschijnlijk een plaattaart ofzoiets, soort quiche maar dan in de vorm van de bakplaat. Ben ik de enige met gekleurde lampjes in de kerstboom? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 december 2022 Delen Geplaatst: 20 december 2022 Ja, dit jaar heb ik voor de gewone gele lichtjes gekozen, maar ik heb ook gekleurde 😄 Het herinnert mij altijd aan onze huwelijksreis, een costa rica vakantie, kerst was daar... eeehh... kleurrijk en apart 🤣 Heel kitsch en uitbundig. Soms vind ik het dus gewoon leuk om die herinnering terug te halen met een lekker bont versierde kerstboom in huis, inclusief de gekleurde lampjes! Ben ik de enige die geen tv abonnement meer heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 20 december 2022 Delen Geplaatst: 20 december 2022 11 uren geleden, Lollie zei: Je had het er toch laatst over dat ze 's ochtends herrie maken met de voerbak..? Klopt. Maar ik dacht dat geluiden bedoeld werden die de konijnen maken: grommen of piepen. Dan maken ze dus wel lawaai. De vorige konijnen begonnen altijd te piepen als ik met lijnzaadbrokjes aankwam. Flo gaat altijd opstaan tegen mijn benen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 20 december 2022 Delen Geplaatst: 20 december 2022 9 uren geleden, Evee zei: Ben ik de enige die geen tv abonnement meer heeft? Ja, want wij hebben niet eens een TV. Ben ik de enige die geen TV heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 20 december 2022 Delen Geplaatst: 20 december 2022 Nee. Ben ik de enige die de deur op dit moment open heeft staan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 20 december 2022 Delen Geplaatst: 20 december 2022 Ja, want anders moet de verwarming te hard draaien. Ben ik de enige die nu met een Snuggie aan in de kamer zit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 Ja. Ben ik de enige die op dit moment smelt van twee cavia's die heerlijk tegen elkaar aan liggen? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 Nee! Ik smelt al bij het idee 💖 Foto's graag! Ik heb al een tijdje geen cavia's uit de opvang meer die hier tijdelijk logeren en ik mis ze best wel. Ze zijn zo verschrikkelijk leuk en lief! Geweldige beestjes, helaas ook ontzettend onbegrepen en ondergewaardeerd. Ben ik de enige die nu alweer opziet tegen de dagen die langer worden en de zomer die dan nadert? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 51 minuten geleden, Suus1978 zei: Nee! Ik smelt al bij het idee 💖 Foto's graag! Ik heb al een tijdje geen cavia's uit de opvang meer die hier tijdelijk logeren en ik mis ze best wel. Ze zijn zo verschrikkelijk leuk en lief! Geweldige beestjes, helaas ook ontzettend onbegrepen en ondergewaardeerd. Ben ik de enige die nu alweer opziet tegen de dagen die langer worden en de zomer die dan nadert? Haha, foto's heb ik helaas niet. Maar schattig zijn ze altijd ⬇️ Ik begrijp de cavia's best goed, maar vooral omdat ik me verdiept heb in wat hun geluiden betekenen. De meeste caviabaasjes doen dat niet en dat vind ik best raar, want daardoor weet ik meestal precies wat ze van me willen: "Raak me niet aan!" "Ik heb trek!" "Ik ben blij dat het hooi weer vers is." "Koko, je bent zo aantrekkelijk, je haartjes zijn zo mooi en je ruikt zo lekker, wil je met me paren?" "Ik ben zo blij!" "Ik vind dit eng!". Vind ik zo makkelijk dat dit dieren zijn die gewoon letterlijk vertellen wat er aan de hand is. Zomer heb ik inderdaad niets mee maar voor mij kan het niet gauw genoeg lente worden. Ik vind die donkere dagen leuk en gezellig voor even, maar als echt al het groene eraf is, het weer koud en nat wordt, er bijna geen vogels meer zijn en ik mezelf er echt toe moet gaan zetten af en toe buiten te komen heb ik het wel weer gezien. Ben ik de enige die weleens een hapje mee eet als de dieren aan hun groenteschotel zitten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 Ja, lekker paardebloemblad of rauwe witlof 😋 😂 Ben ik de enige met een voerbal voor de dieren? Ik heb er 1 voor de konijntjes, 1 voor de kippen en 1 voor de kat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 Nee, ik heb ook een voerbal. Zo'n hondenvoerbal van de action die ik gekocht had voor de cavia's maar alleen de hond snapt 😂 Ben ik de enige die graag boeken leest, maar helemaal niet zo veel boeken echt leuk vindt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 22 december 2022 Delen Geplaatst: 22 december 2022 Ja, meestal als ik even doorlees kom ik er wel in. Ik zit nu in een heel lange serie dus ik heb een tijd niet meer hoeven zoeken. Ben ik de enige die liever geroosterd brood eet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 22 december 2022 Delen Geplaatst: 22 december 2022 Nee, ik eet alleen maar geroosterd brood. Ben ik de enige die nog niets heeft geregeld voor het kerst eten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 22 december 2022 Delen Geplaatst: 22 december 2022 Nee, ik regel dat soort dingen meestal niet. ben ik de enige die nu ook aan het eten is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 december 2022 Delen Geplaatst: 22 december 2022 Ja, ik heb al meer dan een uur geleden ontbeten en wacht nu tot het licht is zodat ik kan gaan hardlopen. Ben ik de enige die al vanaf half 6 op is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 22 december 2022 Delen Geplaatst: 22 december 2022 Ja Ben ik de enige die papierkorrel in het toilet van de dieren heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 december 2022 Delen Geplaatst: 22 december 2022 Ja, ik heb er hennepvezel in. Ben ik de enige die zojuist (10 voor 3 's middags) het licht aan moest doen omdat het zo donker aan het worden is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 22 december 2022 Delen Geplaatst: 22 december 2022 Nee, ik heb net ook het licht aan gedaan, maar meer ook omdat ik een foto wilde maken van Wol. Die is altijd zo blij met stof waar hij onder kan, dus de jute zak die nu in het hok ligt is net iets voor hem! Ben ik de enige die net een huisdier heeft gekamt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 22 december 2022 Delen Geplaatst: 22 december 2022 Ja, want ik kam de kat, de konijnen en de goudvissen - in de vijver - niet. Ben ik de enige die nu standaard de verwarming lager zet en het nu bij andere mensen al snel te warm vindt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 27 december 2022 Delen Geplaatst: 27 december 2022 Op 22-12-2022 om 23:17, To van de Veluwe zei: Ben ik de enige die nu standaard de verwarming lager zet en het nu bij andere mensen al snel te warm vindt? Foei, To van de Veluwe 😉 vindt = vind. Ik zag het toen ik het net nog eens las. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 3 januari Delen Geplaatst: 3 januari Deel 1 van de vraag ja vaak wel, deel 2 nee niet echt 😄 Ben ik de enige die een stoffen huisje voor de dieren heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 4 januari Delen Geplaatst: 4 januari Ja, Ben ik de enige die 5 catcubes heeft Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 4 januari Delen Geplaatst: 4 januari Ja, al denk ik dat Dollie er nog meer heeft dan jij. ben ik de enige die nog steeds een kerstboom heeft staan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 4 januari Delen Geplaatst: 4 januari Ja, want wij hebben helemaal geen kerstboom gehad. Ben ik de enige die geen kerstboom had staan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 4 januari Delen Geplaatst: 4 januari Ja. Wel een heel kleintje moet ik zeggen, vanwege Veron. Ben ik de enige die warmwitte lampjes in de kerstboom mooier vindt dan gekleurde? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.