Ga naar inhoud

Ben ik de enige die...

Punky punk

Aanbevolen berichten

Nee, ik heb gisteren met mijn ouders allerlei recepten bekeken. Het moet niet te moeilijk zijn, maar wel feestelijk en lekker 😉 Het wordt waarschijnlijk een plaattaart ofzoiets, soort quiche maar dan in de vorm van de bakplaat.

Ben ik de enige met gekleurde lampjes in de kerstboom?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dit jaar heb ik voor de gewone gele lichtjes gekozen, maar ik heb ook gekleurde 😄 Het herinnert mij altijd aan onze huwelijksreis, een costa rica vakantie, kerst was daar... eeehh... kleurrijk en apart 🤣 Heel kitsch en uitbundig. Soms vind ik het dus gewoon leuk om die herinnering terug te halen met een lekker bont versierde kerstboom in huis, inclusief de gekleurde lampjes!

Ben ik de enige die geen tv abonnement meer heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Lollie zei:

Je had het er toch laatst over dat ze 's ochtends herrie maken met de voerbak..?

Klopt. Maar ik dacht dat geluiden bedoeld werden die de konijnen maken: grommen of piepen. Dan maken ze dus wel lawaai. De vorige konijnen begonnen altijd te piepen als ik met lijnzaadbrokjes aankwam. Flo gaat altijd opstaan tegen mijn benen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee! Ik smelt al bij het idee 💖 Foto's graag! Ik heb al een tijdje geen cavia's uit de opvang meer die hier tijdelijk logeren en ik mis ze best wel. Ze zijn zo verschrikkelijk leuk en lief! Geweldige beestjes, helaas ook ontzettend onbegrepen en ondergewaardeerd.

Ben ik de enige die nu alweer opziet tegen de dagen die langer worden en de zomer die dan nadert?

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Suus1978 zei:

Nee! Ik smelt al bij het idee 💖 Foto's graag! Ik heb al een tijdje geen cavia's uit de opvang meer die hier tijdelijk logeren en ik mis ze best wel. Ze zijn zo verschrikkelijk leuk en lief! Geweldige beestjes, helaas ook ontzettend onbegrepen en ondergewaardeerd.

Ben ik de enige die nu alweer opziet tegen de dagen die langer worden en de zomer die dan nadert?

Haha, foto's heb ik helaas niet. Maar schattig zijn ze altijd ⬇️

Screenshot_20221221_192747.thumb.jpg.315a9a0f98db322f786bd98e655e2618.jpg

Ik begrijp de cavia's best goed, maar vooral omdat ik me verdiept heb in wat hun geluiden betekenen. De meeste caviabaasjes doen dat niet en dat vind ik best raar, want daardoor weet ik meestal 

precies wat ze van me willen: "Raak me niet aan!" "Ik heb trek!" "Ik ben blij dat het hooi weer vers is." "Koko, je bent zo aantrekkelijk, je haartjes zijn zo mooi en je ruikt zo lekker, wil je met me paren?" "Ik ben zo blij!" "Ik vind dit eng!". Vind ik zo makkelijk dat dit dieren zijn die gewoon letterlijk vertellen wat er aan de hand is.

Zomer heb ik inderdaad niets mee maar voor mij kan het niet gauw genoeg lente worden. Ik vind die donkere dagen leuk en gezellig voor even, maar als echt al het groene eraf is, het weer koud en nat wordt, er bijna geen vogels meer zijn en ik mezelf er echt toe moet gaan zetten af en toe buiten te komen heb ik het wel weer gezien.

Ben ik de enige die weleens een hapje mee eet als de dieren aan hun groenteschotel zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .