Evee Geplaatst: 7 november 2022 Delen Geplaatst: 7 november 2022 Ja. Als je op het balkje van de quote gaat staan (dat gele deel) en dan backspace drukt, dan verwijder je de quote. Als je in de tekst staat en je verwijderd iets, dan krijg je niet de hele quote weg. Ben ik de enige die haar heeft dat alle kanten op staat? Ik zie er uit als een of andere slak met voelsprieten vandaag. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 11 november 2022 Delen Geplaatst: 11 november 2022 Nee, mijn haar piekt ook vaak als mijn knip niet goed zit. Ben ik de enige die totaal geen last van het klokverzetten heeft gehad? De dieren hier ook niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 13 november 2022 Delen Geplaatst: 13 november 2022 Nee, ik heb er ook geen last van gehad Ben ik de enige die nagellak op mijn vingers er meteen vanaf krab? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 13 november 2022 Delen Geplaatst: 13 november 2022 Nee Ben ik de enige die planten in de slaapkamer heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 14 november 2022 Delen Geplaatst: 14 november 2022 Ja Ben ik de enige die nu om 2.00 uur in de ochtend op BB zit? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 november 2022 Delen Geplaatst: 14 november 2022 Ja 😂 ben ik de enige met een konijnenknuffel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 15 november 2022 Delen Geplaatst: 15 november 2022 Nee, staat een knuffel hoop op het hok in de ren en ze kunnen er niet bij. Ben ik de enige die zijn man laat koken vandaag? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 15 november 2022 Delen Geplaatst: 15 november 2022 Vast niet! Ik kook bijna nooit (vandaag toevallig wel en het viel nog in de smaak ook 😄) Ben ik de enige die gek word van het geluid van servies op servies? Het doet letterlijk pijn aan mijn oren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 16 november 2022 Delen Geplaatst: 16 november 2022 Nee! Ben ik de enige die een logeerhond heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 16 november 2022 Delen Geplaatst: 16 november 2022 Ja Ben ik de enige die vandaag heel onhandig is? (ik heb al koffie laten vallen, ben zelf al gestruikeld en pakte een doos op waarvan de bodem niet geplakt was dus alles viel er uit. ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 16 november 2022 Delen Geplaatst: 16 november 2022 Ja Ben ik de enige die koude voeten heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 17 november 2022 Delen Geplaatst: 17 november 2022 Nee Ben ik de enige die vier keer per dag vanwege vakantie een hond uit moet laten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 12 december 2022 Delen Geplaatst: 12 december 2022 Ja! ben ik de enige die een keer pancakes heeft gebakken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 december 2022 Delen Geplaatst: 13 december 2022 Nee, dat heb ik ook wel eens gedaan (van die kleine dikke american pancakes bedoel je denk ik?) Ben ik de enige die vandaag gaat hardlopen? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 13 december 2022 Delen Geplaatst: 13 december 2022 Ja, hardlopen is niks voor mij en het is nog koud ook. Ben ik de enige die meedeed met Secret Santa? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris_1D Geplaatst: 13 december 2022 Delen Geplaatst: 13 december 2022 10 uren geleden, Lollie zei: Ja, hardlopen is niks voor mij en het is nog koud ook. Ben ik de enige die meedeed met Secret Santa? Ja, helaas was ik er dit jaar te laat bij. Ben ik de enige die eigenlijk helemaal niet van de kou houdt maar morgen toch ruim 1 uur heen en 1 uur terug (met -4 🥶) gaat fietsen naar therapie en vrijdag ook nog eens 100.000 stappen gaat zetten waarvan bijna de helft van de tijd ook met -4°C?? Oftewel ben ik de enige die impulsieve acties bedenkt waar je later spijt van krijgt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 17 december 2022 Delen Geplaatst: 17 december 2022 Ja, op de eerste vraag over de kou want ik ben helemaal weg van de winter. Het kan me niet donker genoeg zijn. Ik houd van de donkere dagen voor kerst en 1 januari val ik weer in een gat. Gezellig met schemerlampen aan etc. Kom maar op met de sneeuw en de kou. Nee, ik reageer ook wel eens impulsief. Ben ik de enige die wel eens drie weken door IJsland gereisd heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 19 december 2022 Delen Geplaatst: 19 december 2022 Ja, lijkt me wel leuk. ben ik de enige met een lijmpistool? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 19 december 2022 Delen Geplaatst: 19 december 2022 Nee, ik heb er ook een, maar die ben ik kwijt ☹️ Ben ik de enige die hoopt dat de bomen gauw weer een beetje groen worden? Er staan hier redelijk veel bomen en ik merk het meteen aan mijn stemming als het groene eraf is. Dat staat zo kaal en somber. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 19 december 2022 Delen Geplaatst: 19 december 2022 Nee, en ik hoop dat de vogeltjes ook snel terug komen. Ben ik de enige die nu konijnen sokken aan heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 19 december 2022 Delen Geplaatst: 19 december 2022 Ja, ik heb nu blote voeten 😄 Ben ik de enige die weleens probeert te horen aan de geluiden die zijn/haar huisdieren maken wat ze aan het doen zijn? Als ik hoor brommen wil Wol paren, als ik daarna luid gepiep hoor is dat verzoek afgekeurd, als ik tippende nageltjes hoor is Veron aan het rondwandelen, hoor ik heel zachte slokjes dan zijn de cavia's aan het drinken, hoor ik luid geslobber en geplens dan is Veron juist aan het drinken. Als je het vaak hoort weet je eigenlijk altijd precies wat er aan de hand is 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 20 december 2022 Delen Geplaatst: 20 december 2022 Ja, je bent de enige want ik hoor ze nooit geluid maken. Ben ik de enige die wel een goede camera wil zodat zij de konijnen kan bespieden? Maar er nog niet uit is welke ik moet nemen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 20 december 2022 Delen Geplaatst: 20 december 2022 Nee, ik wil het wel, maar ik ben niet naar camera’s aan het zoeken. ben ik de enige die een konijnen-pittenzak heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 20 december 2022 Delen Geplaatst: 20 december 2022 8 uren geleden, To van de Veluwe zei: Ja, je bent de enige want ik hoor ze nooit geluid maken. Je had het er toch laatst over dat ze 's ochtends herrie maken met de voerbak..? Dan weet je denk ik ook wel hoe laat het is 😄. En ik mag hopen dat Flo en Rosie ook wel drinken. 2 uren geleden, Annasbeestenbende zei: ben ik de enige die een konijnen-pittenzak heeft? Ja Ben ik de enige die de snugglesafe weleens mee naar bed neemt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 december 2022 Delen Geplaatst: 20 december 2022 Ja, vroeger wel eens gedaan, maar tegenwoordig niet meer. Ik heb nu een elektrische deken 😂 Dat vond ik altijd heel bejaard, maar toen ik een paar jaar terug echt veel gewrichtspijn kreeg in de winter door kou ben ik er toch aan begonnen. Even aan voor je je bed in gaat en het is heerlijk warm! Ben ik de enige die het lastig vind te bedenken wat we eten met de feestdagen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.