Ga naar inhoud

Ben ik de enige die...

Punky punk

Aanbevolen berichten

Ja.

Als je op het balkje van de quote gaat staan (dat gele deel) en dan backspace drukt, dan verwijder je de quote. Als je in de tekst staat en je verwijderd iets, dan krijg je niet de hele quote weg.

Ben ik de enige die haar heeft dat alle kanten op staat? Ik zie er uit als een of andere slak met voelsprieten vandaag.

• Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...
10 uren geleden, Lollie zei:

Ja, hardlopen is niks voor mij en het is nog koud ook.

Ben ik de enige die meedeed met Secret Santa?

Ja, helaas was ik er dit jaar te laat bij.

Ben ik de enige die eigenlijk helemaal niet van de kou houdt maar morgen toch ruim 1 uur heen en 1 uur terug (met -4 🥶) gaat fietsen naar therapie en vrijdag ook nog eens 100.000 stappen gaat zetten waarvan bijna de helft van de tijd ook met -4°C??

Oftewel ben ik de enige die impulsieve acties bedenkt waar je later spijt van krijgt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, op de eerste vraag over de kou want ik ben helemaal weg van de winter. Het kan me niet donker genoeg zijn. Ik houd van de donkere dagen voor kerst en 1 januari val ik weer in een gat. Gezellig met schemerlampen aan etc. Kom maar op met de sneeuw en de kou.

Nee, ik reageer ook wel eens impulsief.

Ben ik de enige die wel eens drie weken door IJsland gereisd heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb nu blote voeten 😄

Ben ik de enige die weleens probeert te horen aan de geluiden die zijn/haar huisdieren maken wat ze aan het doen zijn? Als ik hoor brommen wil Wol paren, als ik daarna luid gepiep hoor is dat verzoek afgekeurd, als ik tippende nageltjes hoor is Veron aan het rondwandelen, hoor ik heel zachte slokjes dan zijn de cavia's aan het drinken, hoor ik luid geslobber en geplens dan is Veron juist aan het drinken. Als je het vaak hoort weet je eigenlijk altijd precies wat er aan de hand is 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, To van de Veluwe zei:

Ja, je bent de enige want ik hoor ze nooit geluid maken.

Je had het er toch laatst over dat ze 's ochtends herrie maken met de voerbak..? Dan weet je denk ik ook wel hoe laat het is 😄. En ik mag hopen dat Flo en Rosie ook wel drinken.

2 uren geleden, Annasbeestenbende zei:

ben ik de enige die een konijnen-pittenzak heeft?

Ja

Ben ik de enige die de snugglesafe weleens mee naar bed neemt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, vroeger wel eens gedaan, maar tegenwoordig niet meer. Ik heb nu een elektrische deken 😂 Dat vond ik altijd heel bejaard, maar toen ik een paar jaar terug echt veel gewrichtspijn kreeg in de winter door kou ben ik er toch aan begonnen. Even aan voor je je bed in gaat en het is heerlijk warm!

Ben ik de enige die het lastig vind te bedenken wat we eten met de feestdagen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .