Ga naar inhoud

Ben ik de enige die...

Punky punk

Aanbevolen berichten

Op 30-5-2022 om 21:50, Lollie zei:

Dus... Ben ik de enige die op zaterdagochtend vaak een beetje misselijk is?

Ik zag dit voorbij komen. Ik had eerder op zaterdagochtend hoofdpijn en misselijk. Totdat ik erachter kwam dat dit met koffie te maken had. We gingen vaak op vrijdagavond zwemmen en dronken dan geen koffie. Toen ik koffie ging kopen in het zwembad had ik 's morgens geen hoofdpijn meer.

Doe je op vrijdagavond iets anders dan op andere avonden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, To van de Veluwe zei:

Ik zag dit voorbij komen. Ik had eerder op zaterdagochtend hoofdpijn en misselijk. Totdat ik erachter kwam dat dit met koffie te maken had. We gingen vaak op vrijdagavond zwemmen en dronken dan geen koffie. Toen ik koffie ging kopen in het zwembad had ik 's morgens geen hoofdpijn meer.

Doe je op vrijdagavond iets anders dan op andere avonden?

Nee, eigenlijk niet. Ik drink sowieso al geen koffie, alcohol e.d.

15 uren geleden, To van de Veluwe zei:

Ben ik de enige die kan genieten van regen?

Voor zo af en toe geniet ik er wel van. Maar een eind fietsen of met de hond op stap, liever niet met regen.

Ben ik de enige die geen koffie drinkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Nee hoor, ik heb ook alweer zin in kerst met de versieringen en verlichting. Ik hou daar wel van. Maar ik ben vooral blij dat het 's ochtends weer wat eerder licht is, omdat ik nu met Namu hardloop en dat gewoon wat fijner en veiliger vind als het licht is! 🙂

Ben ik de enige die zou willen dat iemand de huisdieren kon vertellen dat de tijd is verzet? 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Evee zei:

Ja. Ik ben aan het wakkerworden met de hond op de bank. Ze piepte toen mijn man ging werken dus het is weer vroeg dag. 

Ben ik de enige die sochtends koffie drinkt?

Nee dat ben je niet. Ik start met koffie.

Ben ik de enige die per ongeluk op Quote drukt ipv Reageer op dit topic en vervolgens niet weet hoe je dit kan terugdraaien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .