Lollie Geplaatst: 10 oktober 2022 Delen Geplaatst: 10 oktober 2022 Ew, helaas niet. Ben ik de enige die dit een zeer onsmakelijke gedachte vindt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 oktober 2022 Delen Geplaatst: 11 oktober 2022 ik vind pindakaas heel smerig, dus nee, je bent niet de enige. Ben ik de enige die vroeg wakker was vanochtend? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 oktober 2022 Delen Geplaatst: 13 oktober 2022 Op 30-5-2022 om 21:50, Lollie zei: Dus... Ben ik de enige die op zaterdagochtend vaak een beetje misselijk is? Ik zag dit voorbij komen. Ik had eerder op zaterdagochtend hoofdpijn en misselijk. Totdat ik erachter kwam dat dit met koffie te maken had. We gingen vaak op vrijdagavond zwemmen en dronken dan geen koffie. Toen ik koffie ging kopen in het zwembad had ik 's morgens geen hoofdpijn meer. Doe je op vrijdagavond iets anders dan op andere avonden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 oktober 2022 Delen Geplaatst: 13 oktober 2022 Op 11-10-2022 om 08:56, Evee zei: Ben ik de enige die vroeg wakker was vanochtend? Ja, want ik was niet vroeg wakker. Ben ik de enige die kan genieten van regen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 14 oktober 2022 Delen Geplaatst: 14 oktober 2022 14 uren geleden, To van de Veluwe zei: Ik zag dit voorbij komen. Ik had eerder op zaterdagochtend hoofdpijn en misselijk. Totdat ik erachter kwam dat dit met koffie te maken had. We gingen vaak op vrijdagavond zwemmen en dronken dan geen koffie. Toen ik koffie ging kopen in het zwembad had ik 's morgens geen hoofdpijn meer. Doe je op vrijdagavond iets anders dan op andere avonden? Nee, eigenlijk niet. Ik drink sowieso al geen koffie, alcohol e.d. 15 uren geleden, To van de Veluwe zei: Ben ik de enige die kan genieten van regen? Voor zo af en toe geniet ik er wel van. Maar een eind fietsen of met de hond op stap, liever niet met regen. Ben ik de enige die geen koffie drinkt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 15 oktober 2022 Delen Geplaatst: 15 oktober 2022 Nee Ben ik de enige met een lamp in de vorm van een blad? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 15 oktober 2022 Delen Geplaatst: 15 oktober 2022 Ik heb geen lamp in de vorm van een blad. Om in thema te blijven, ben ik de enige met bladerbehang? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 17 oktober 2022 Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 Ja 😂 ben ik de enige die nu tv kijkt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 17 oktober 2022 Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 (aangepast) Ik kijk nu geen tv, ik spit nu bunnybunch door en ik kan geen twee dingen tegelijk doen. Edit: Ben ik de enige die op dit moment geen sokken aan heeft? 17 oktober 2022 aangepast door Lollie Nieuwe "ben ik de enige die" vergeten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 17 oktober 2022 Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 nee, ik heb ze ook aan. Ben ik de enige die op dit tijdstip nog op het forum zit? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 Nee Ben ik de enige die het jammer vindt als de blaadjes weer helemaal geel worden in de herfst (en dan ook blij is als het allemaal in de lente weer mooi groen wordt?) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 NEE, ik ben erg blij met de winter. Regen, sneeuw, storm, schemerlampjes, gordijnen dicht, kachel aan. Ben ik de enige die gek van de winter is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 Nee, lekker vroeg donker 🧡 Ben ik de enige die vaak het lichtknopje probeert te balanceren? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 27 oktober 2022 Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 Op 18-10-2022 om 20:35, Annasbeestenbende zei: Ben ik de enige die vaak het lichtknopje probeert te balanceren? Hoe doe je dat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 28 oktober 2022 Delen Geplaatst: 28 oktober 2022 Ik denk dat je de enige bent. Ik heb geen idee wat je bedoelt. Ben ik de enige die zin heeft in het weekend? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 28 oktober 2022 Delen Geplaatst: 28 oktober 2022 Zeker niet, ik heb eigenlijk altijd wel zin jn weekend! Ben ik de enige die het heerlijk vindt om in de trein te lezen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 1 november 2022 Delen Geplaatst: 1 november 2022 nee, en ook leuk om telefoongesprekken in de trein te volgen en dan te raden wat de ander aan de andere kant zegt. Haha, moeten ze maar niet bellen. Ben ik de enige die nog een vast energiecontract tot het tweede kwartaal in 2023 heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 Ik heb geen idee, ik woon nog bij mijn ouders😆 Ben ik de enige die nu in het buitenland is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 Van dit forum misschien wel maar verder? Ben ik de enige die geniet van het vroeg donker worden en de schemerlampjes? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 november 2022 Delen Geplaatst: 3 november 2022 Nee hoor, ik heb ook alweer zin in kerst met de versieringen en verlichting. Ik hou daar wel van. Maar ik ben vooral blij dat het 's ochtends weer wat eerder licht is, omdat ik nu met Namu hardloop en dat gewoon wat fijner en veiliger vind als het licht is! 🙂 Ben ik de enige die zou willen dat iemand de huisdieren kon vertellen dat de tijd is verzet? 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 5 november 2022 Delen Geplaatst: 5 november 2022 Nee je bent niet de enige. Ik zou dat ook wel willen. Ben ik de enige die nu een stuk roggebrood met kaas eet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 5 november 2022 Delen Geplaatst: 5 november 2022 Ja (ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gegeten) Ben ik de enige een houtkachel heeft Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 5 november 2022 Delen Geplaatst: 5 november 2022 Ik heb geen houtkachel. Ben ik de enige die op dit moment een caviaconversatie afluisterd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 november 2022 Delen Geplaatst: 7 november 2022 Ja. Ik ben aan het wakkerworden met de hond op de bank. Ze piepte toen mijn man ging werken dus het is weer vroeg dag. Ben ik de enige die sochtends koffie drinkt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 7 november 2022 Delen Geplaatst: 7 november 2022 2 uren geleden, Evee zei: Ja. Ik ben aan het wakkerworden met de hond op de bank. Ze piepte toen mijn man ging werken dus het is weer vroeg dag. Ben ik de enige die sochtends koffie drinkt? Nee dat ben je niet. Ik start met koffie. Ben ik de enige die per ongeluk op Quote drukt ipv Reageer op dit topic en vervolgens niet weet hoe je dit kan terugdraaien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.