Ga naar inhoud

Ben ik de enige die...

Punky punk

Aanbevolen berichten

Op 23-5-2022 om 19:57, Annasbeestenbende zei:

Ik vind labels ook vreselijk, maak ik maak geen gaten in mijn kleren😅

ben ik de enige wel eens een poppenhuis heeft geknutseld?

Nee, zoiets heb ik ook weleens gemaakt. Ik kan me herinneren dat ik toen ik nog heel klein was (ik denk 3 of zo) mijn 2 zussen een heel mooi groot poppenhuis met behang en zo speciaal voor mij hadden geknutseld. Wat was ik blij!

Ben ik de enige die het strand eigenlijk helemaal niet zo leuk vindt? Het loopt zo vervelend op dat zand, het is altijd zo koud (ik ga vaak in de winter omdat het in de zomer vaak te druk is) en het is eigenlijk bijna altijd druk. En het is best wel eentonig vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lollie zei:

Nee, zoiets heb ik ook weleens gemaakt. Ik kan me herinneren dat ik toen ik nog heel klein was (ik denk 3 of zo) mijn 2 zussen een heel mooi groot poppenhuis met behang en zo speciaal voor mij hadden geknutseld. Wat was ik blij!

Ben ik de enige die het strand eigenlijk helemaal niet zo leuk vindt? Het loopt zo vervelend op dat zand, het is altijd zo koud (ik ga vaak in de winter omdat het in de zomer vaak te druk is) en het is eigenlijk bijna altijd druk. En het is best wel eentonig vind ik.

Ik houdt van het zand, maar voor de rest hou ik ook niet van het strand. Van de wind krijg ik oorpijn en van zwemmen in zoutig water ben ik ook heb fan 😅

ben ik de enige die oorpijn krijgt van wind op sommige dagen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat heb ik ook. In de winter moet ik echt een muts op buiten, anders heb ik oorpijn. 

Ik hou overigens echt van het strand en snap er niets van dat mensen niet van zand houden 🤣

Ben ik de enige die alleen zwemdiploma A heeft gehaald vroeger?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal heb ik mijn bladerdekbed en soms heb ik mijn pandadekbed. Soms ook een andere, bijvoorbeeld mijn dekbed met strepen. Die saaie effen kleurtjes vind ik zo saai. Heb ik ook weleens hoor, maar een (wel rustig) printje kan ik wel waarderen. Ik moest ook verplicht A en B, ik mocht nog voor C gaan, maar ik had echt een hekel aan zwemles dus deed ik dat niet en heb het bij A en B gelaten. Vroeg je bed uit op zaterdagochtend, jakkes. Bovendien werd ik er een beetje misselijk van. Op zaterdagochtend, en dan ook alleen op de zaterdag, was (en ben ik nog steeds) vaak een beetje misselijk. Niet dat ik op vrijdagavond of zo vaak iets bijzonders doe of zo, ik drink ook geen alcohol o.i.d. Ik weet niet hoe het kan. Tegen het eind van de ochtend voel ik me meestal wel weer goed.

Dus... Ben ik de enige die op zaterdagochtend vaak een beetje misselijk is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope, dat doe ik ook. Omdat ik ze altijd 'eerlijker' wil verdelen. 

Ben ik de enige die altijd moet weten hoe een film, serie of boek eindigt, voordat ik er pas aan begin? Ik mag dat nooit van mijn man, maar ik doe het toch. Lange leve Google... Als het einde bevalt, begin ik er pas aan. Weet ik tenminste zeker dat ik mijn tijd niet verdoe. Deze 'ben ik de enige' is overigens ook op de radio geweest 's ochtends bij Sander op 3FM. Een jongen had hem ingestuurd en ik dacht: Dat doe ik ook! Ben daarmee dus nog op de radio geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe dat niet, maar ik kijk ook weleens tijdens het lezen nog even extra op de achterkant, want soms staat daar op hoe een spannend gedeelte eindigt. Maar ik ga niet helemaal googlen. Eigenlijk wil ik het niet weten maar toch ook weer wel. Zelfde idee als sinterklaassurprises, je wilt weten wie die voor jou maakt maar toch eigenlijk niet. Maar als jij je vraag van een ander hebt ben je sowieso niet de enige 😄

Ben ik de enige bij wie het een enorme bende is maar die geen zin heeft om het op te ruimen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

De cavia's lopen weleens (lees: zeer zelden) op mijn bed. De hond mag niet op het bed maar dat heeft niet alleen met hygiëne te maken.

Ben ik de enige die letterlijk zachtjes door het huis gaat sluipen omdat de cavia's (of konijnen voor de meeste BunnyBunchers) zo lief slapen?

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...

Voor af en toe, zeker! Een flinke onweersbui of zelfs sneeuwbui hou ik echt van. Maar ik hou ook van buiten zijn (en dan graag zonder koud of nat te worden) dus als na een paar dagen regen het zonnetje weer doorbreekt ben ik daar ook wel weer blij mee. Miezerbuitjes heb ik niks mee, maar ik denk dat dat voor de meeste mensen wel geldt. Of ik kan het gelijk vragen: Ben ik de enige die niks met miezerbuitjes heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Ben ik de enige wiens cavia net heeft ontdekt dat hij de eierdoos die als opstapje dient ook door het hok kan smijten als deze gevuld is met kiezelsteentjes?

Eerst smeet hij ermee door het hok maar was dat verholpen toen de steentjes erin kwamen, maar nu na maanden begint hij ineens alsnog te smijten. Gelukkig was mevrouw cavia even in de tunnel aan 't chillen dus die neemt het waarschijnlijk niet van hem over gelukkig. Tenzij hij het vaker gaat doen als zij erbij is... Ik geloof dat hij het alleen deed om bij het hooi wat erachter was gevallen te kunnen, dat hoop ik tenminste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
1 uur geleden, To van de Veluwe zei:

Ben ik de enige die een hekel heeft aan een dekbedhoes om een dekbeddeken te doen? En net zo erg is een hoeslaken om het bovenste bed van een stapelbed te doen. 😝

Daar ben je zeker niet de enige in.

Ben ik de enige die beter in slaap valt bij het luisteren naar geknaag (zoals ik elke avond bij de cavia's heb als ze hooi eten?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat in elk geval niet. Daar heb ik juist een hekel aan: Of het heet hebben en daar niet van kunnen slapen, of de hele tijd die herrie waar ik ook niet van kan slapen. Dat is een van de redenen waarom ik niet van hitte houd.

Om in thema te blijven: Ben ik de enige die onder een verzwaringsdeken slaapt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .