Lollie Geplaatst: 30 mei 2022 Delen Geplaatst: 30 mei 2022 Op 23-5-2022 om 19:57, Annasbeestenbende zei: Ik vind labels ook vreselijk, maak ik maak geen gaten in mijn kleren😅 ben ik de enige wel eens een poppenhuis heeft geknutseld? Nee, zoiets heb ik ook weleens gemaakt. Ik kan me herinneren dat ik toen ik nog heel klein was (ik denk 3 of zo) mijn 2 zussen een heel mooi groot poppenhuis met behang en zo speciaal voor mij hadden geknutseld. Wat was ik blij! Ben ik de enige die het strand eigenlijk helemaal niet zo leuk vindt? Het loopt zo vervelend op dat zand, het is altijd zo koud (ik ga vaak in de winter omdat het in de zomer vaak te druk is) en het is eigenlijk bijna altijd druk. En het is best wel eentonig vind ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 30 mei 2022 Delen Geplaatst: 30 mei 2022 1 uur terug, Lollie zei: Nee, zoiets heb ik ook weleens gemaakt. Ik kan me herinneren dat ik toen ik nog heel klein was (ik denk 3 of zo) mijn 2 zussen een heel mooi groot poppenhuis met behang en zo speciaal voor mij hadden geknutseld. Wat was ik blij! Ben ik de enige die het strand eigenlijk helemaal niet zo leuk vindt? Het loopt zo vervelend op dat zand, het is altijd zo koud (ik ga vaak in de winter omdat het in de zomer vaak te druk is) en het is eigenlijk bijna altijd druk. En het is best wel eentonig vind ik. Ik houdt van het zand, maar voor de rest hou ik ook niet van het strand. Van de wind krijg ik oorpijn en van zwemmen in zoutig water ben ik ook heb fan 😅 ben ik de enige die oorpijn krijgt van wind op sommige dagen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 mei 2022 Delen Geplaatst: 30 mei 2022 Nee, dat heb ik ook. In de winter moet ik echt een muts op buiten, anders heb ik oorpijn. Ik hou overigens echt van het strand en snap er niets van dat mensen niet van zand houden 🤣 Ben ik de enige die alleen zwemdiploma A heeft gehaald vroeger? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 30 mei 2022 Delen Geplaatst: 30 mei 2022 (aangepast) Ja, ik moest A en B 😄 (ik moet soms ook in de zomer een muts op 🙈 meestal werkt olijfolie in mijn oren genoeg, maar soms niet 🥲😂) (ik hou van zand 🏝 ❤️) ben ik de enige met een konijnendekbed? 30 mei 2022 aangepast door Annasbeestenbende Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 30 mei 2022 Delen Geplaatst: 30 mei 2022 Meestal heb ik mijn bladerdekbed en soms heb ik mijn pandadekbed. Soms ook een andere, bijvoorbeeld mijn dekbed met strepen. Die saaie effen kleurtjes vind ik zo saai. Heb ik ook weleens hoor, maar een (wel rustig) printje kan ik wel waarderen. Ik moest ook verplicht A en B, ik mocht nog voor C gaan, maar ik had echt een hekel aan zwemles dus deed ik dat niet en heb het bij A en B gelaten. Vroeg je bed uit op zaterdagochtend, jakkes. Bovendien werd ik er een beetje misselijk van. Op zaterdagochtend, en dan ook alleen op de zaterdag, was (en ben ik nog steeds) vaak een beetje misselijk. Niet dat ik op vrijdagavond of zo vaak iets bijzonders doe of zo, ik drink ook geen alcohol o.i.d. Ik weet niet hoe het kan. Tegen het eind van de ochtend voel ik me meestal wel weer goed. Dus... Ben ik de enige die op zaterdagochtend vaak een beetje misselijk is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 30 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2022 Nou, hangt ervan af in welke peridode van de maand. Hahah Ben ik de enige die haar winkelkar van de langste rij neemt en in de kortste rij weer terugzet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 31 mei 2022 Delen Geplaatst: 31 mei 2022 Nope, dat doe ik ook. Omdat ik ze altijd 'eerlijker' wil verdelen. Ben ik de enige die altijd moet weten hoe een film, serie of boek eindigt, voordat ik er pas aan begin? Ik mag dat nooit van mijn man, maar ik doe het toch. Lange leve Google... Als het einde bevalt, begin ik er pas aan. Weet ik tenminste zeker dat ik mijn tijd niet verdoe. Deze 'ben ik de enige' is overigens ook op de radio geweest 's ochtends bij Sander op 3FM. Een jongen had hem ingestuurd en ik dacht: Dat doe ik ook! Ben daarmee dus nog op de radio geweest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 2 juni 2022 Delen Geplaatst: 2 juni 2022 Ik doe dat niet, maar ik kijk ook weleens tijdens het lezen nog even extra op de achterkant, want soms staat daar op hoe een spannend gedeelte eindigt. Maar ik ga niet helemaal googlen. Eigenlijk wil ik het niet weten maar toch ook weer wel. Zelfde idee als sinterklaassurprises, je wilt weten wie die voor jou maakt maar toch eigenlijk niet. Maar als jij je vraag van een ander hebt ben je sowieso niet de enige 😄 Ben ik de enige bij wie het een enorme bende is maar die geen zin heeft om het op te ruimen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny_time Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 Nee! Dat heb ik altijd, meestal met het excuus dat rommelig gezelliger is😁 ben ik de enige die nog nooit heeft gemeten hoeveel mijn konijnen drinken en het telkens uitstel waardoor ik dus niet mee kan die aan de stelling?😅 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 Je bent niet de enige die nog nooit heeft gemeten hoeveel zijn/haar konijnen drinken. Ik heb namelijk geen konijnen 😅 Ben ik de enige die last heeft van mijn nek? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 Ben ik de enige die geen huisdieren in ons bed wil hebben? Vroeger sliep ik wel altijd met een teddybeer in bed en al mijn poppen. Zelf had ik dan een heeeeeeel klein plekje over. Als mijn ouders naar bed gingen, kwam een van hen ze zachtjes weer uit mijn bed halen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 3 augustus 2022 Delen Geplaatst: 3 augustus 2022 De cavia's lopen weleens (lees: zeer zelden) op mijn bed. De hond mag niet op het bed maar dat heeft niet alleen met hygiëne te maken. Ben ik de enige die letterlijk zachtjes door het huis gaat sluipen omdat de cavia's (of konijnen voor de meeste BunnyBunchers) zo lief slapen? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 30 augustus 2022 Delen Geplaatst: 30 augustus 2022 Ben ik de enige die helemaal gek is van de winter en de donkere dagen voor kerst? En het liefst ook nog na de kerst? En dat ik blij ben dat ik 1 januari weer kan zeggen: dit jaar weer kerst? Ik ben helemaal happy met lange winteravonden en storm en regen etc. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 2 september 2022 Delen Geplaatst: 2 september 2022 Voor af en toe, zeker! Een flinke onweersbui of zelfs sneeuwbui hou ik echt van. Maar ik hou ook van buiten zijn (en dan graag zonder koud of nat te worden) dus als na een paar dagen regen het zonnetje weer doorbreekt ben ik daar ook wel weer blij mee. Miezerbuitjes heb ik niks mee, maar ik denk dat dat voor de meeste mensen wel geldt. Of ik kan het gelijk vragen: Ben ik de enige die niks met miezerbuitjes heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 23 september 2022 Delen Geplaatst: 23 september 2022 Het mag van mij morgen stortregenen omdat de grond hier nog lang niet verzadigd is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 26 september 2022 Delen Geplaatst: 26 september 2022 Ben ik de enige wiens cavia net heeft ontdekt dat hij de eierdoos die als opstapje dient ook door het hok kan smijten als deze gevuld is met kiezelsteentjes? Eerst smeet hij ermee door het hok maar was dat verholpen toen de steentjes erin kwamen, maar nu na maanden begint hij ineens alsnog te smijten. Gelukkig was mevrouw cavia even in de tunnel aan 't chillen dus die neemt het waarschijnlijk niet van hem over gelukkig. Tenzij hij het vaker gaat doen als zij erbij is... Ik geloof dat hij het alleen deed om bij het hooi wat erachter was gevallen te kunnen, dat hoop ik tenminste. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 8 oktober 2022 Delen Geplaatst: 8 oktober 2022 Ben ik de enige die een hekel heeft aan een dekbedhoes om een dekbeddeken te doen? En net zo erg is een hoeslaken om het bovenste bed van een stapelbed te doen. 😝 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 8 oktober 2022 Delen Geplaatst: 8 oktober 2022 1 uur geleden, To van de Veluwe zei: Ben ik de enige die een hekel heeft aan een dekbedhoes om een dekbeddeken te doen? En net zo erg is een hoeslaken om het bovenste bed van een stapelbed te doen. 😝 Daar ben je zeker niet de enige in. Ben ik de enige die beter in slaap valt bij het luisteren naar geknaag (zoals ik elke avond bij de cavia's heb als ze hooi eten?) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 8 oktober 2022 Delen Geplaatst: 8 oktober 2022 nee, ik denk het niet. Ben ik de enige die goed kan slapen als het heet is als de airco aanstaat? Het is zo'n heerlijk gebrom. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 8 oktober 2022 Delen Geplaatst: 8 oktober 2022 Ik heb dat in elk geval niet. Daar heb ik juist een hekel aan: Of het heet hebben en daar niet van kunnen slapen, of de hele tijd die herrie waar ik ook niet van kan slapen. Dat is een van de redenen waarom ik niet van hitte houd. Om in thema te blijven: Ben ik de enige die onder een verzwaringsdeken slaapt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 9 oktober 2022 Delen Geplaatst: 9 oktober 2022 Nee Ben ik de enige die foto’s van zijn dieren boven zijn bed heeft? 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 9 oktober 2022 Delen Geplaatst: 9 oktober 2022 Ik zie de echte dieren al vanuit bed, dus dan heb ik geen foto's meer nodig 😄. Ik heb dus geen dierenfoto's boven mijn bed. Ben ik de enige die zijn klok verkeerd heeft lopen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 9 oktober 2022 Delen Geplaatst: 9 oktober 2022 Nee Ben ik de enige wiens klok 2 minuten achterloopt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 9 oktober 2022 Delen Geplaatst: 9 oktober 2022 Nee,, nu ik er op laat, staat hij zelfs stil. Ben ik de enige die altijd erg laat naar bed gaat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 10 oktober 2022 Delen Geplaatst: 10 oktober 2022 Vast niet, maar ik zit om 22.00 uur meestal te dommelen. Ik ben dan weer altijd vroeg op! Ben ik de enige bij wie het laatste beetje pindakaas altijd hard (en onsmeerbaar) wordt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.