Ga naar inhoud

Ben ik de enige die...

Aanbevolen berichten

Ja en nee, bij ons is het al heel lang heel warm geweest. Vandaag zijn de temperaturen weer enorm gezakt en is het verschrikkelijk mottig weer. Echt hondenweer.

Ben ik de enige die er niet tegen kan als er zak chips omgekeerd wordt opengedaan?

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 minuten geleden zei Punky punk:

Ben ik de enige die het verschrikkelijk vind om dit te lezen op een verpakking:

Houdbaarheidstaum: Zie onderkant

Nee, lekker handig een bakje salade ondersteboven houden zodat alles aan het deksel zit. Of dat er staat zie deksel en dat je dan op het deksel niets kunt vinden! 🤨

Ben ik de enige die van poetsen meteen een dagtaak maak? Als ik wil stofzuigen, dan moet ik eerst alles afnemen met een stofdoek. En als ik dan toch alles oppak (planten etc) dan kan ik ze net zo goed water geven of op hun juiste plek leggen. Maar als de woonkamer dan weer helemaal netjes is, dan moet de keuken eigenlijk ook want anders is het geen zicht. En zo verder en zo verder 

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 minuten geleden zei happy211:

Nee, lekker handig een bakje salade ondersteboven houden zodat alles aan het deksel zit. Of dat er staat zie deksel en dat je dan op het deksel niets kunt vinden! 🤨

Ben ik de enige die van poetsen meteen een dagtaak maak? Als ik wil stofzuigen, dan moet ik eerst alles afnemen met een stofdoek. En als ik dan toch alles oppak (planten etc) dan kan ik ze net zo goed water geven of op hun juiste plek leggen. Maar als de woonkamer dan weer helemaal netjes is, dan moet de keuken eigenlijk ook want anders is het geen zicht. En zo verder en zo verder 

Wat is dat herkenbaar! Slaapkamer opruimen, kan ik evengoed mijn bureau en kleerkast opruimen! 

Ben ik de enige die het verschrikkelijk vind om thuis te komen van de supermarkt, te beseffen dat je iets vergeten bent en terug moet om die ene vergeten boodschap nog te gaan halen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weken later...

Nee, dat heb ik ook wel. Ik heb nooit niets te doen. En soms moet ik dingen doen waar ik echt totaal geen zin in heb, maar die wel moeten. De boekhouding bijvoorbeeld 😄 Ik heb dan ook echt verschrikkelijk last van uitstelgedrag. 

Ben ik de enige die moe is vandaag? 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee, alles is zo zwaar! Mijn hoofd, mijn benen,...

Grappig dat we allebei zo moe zijn.

Ben ik de enige die twee totaal verschillende kantjes heeft/ Langs de ene kant lekker avontuurlijk, zin om je vuil te maken

maar langs de andere kant het tegenovergestelde?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .