mammafelina Geplaatst: 29 april 2021 Delen Geplaatst: 29 april 2021 Ik denk het wel 😉 ik ben er in elk geval niet blij mee. Wil verder met de ren, maar kan nu niet 😏 Ben ik de enige die vind dat het zolang koud blijft dit jaar? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 29 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 29 april 2021 Ja en nee, bij ons is het al heel lang heel warm geweest. Vandaag zijn de temperaturen weer enorm gezakt en is het verschrikkelijk mottig weer. Echt hondenweer. Ben ik de enige die er niet tegen kan als er zak chips omgekeerd wordt opengedaan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 1 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2021 Ben ik de enige die het verschrikkelijk vind om dit te lezen op een verpakking: Houdbaarheidstaum: Zie onderkant Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 1 mei 2021 Delen Geplaatst: 1 mei 2021 13 minuten geleden zei Punky punk: Ben ik de enige die het verschrikkelijk vind om dit te lezen op een verpakking: Houdbaarheidstaum: Zie onderkant Nee, lekker handig een bakje salade ondersteboven houden zodat alles aan het deksel zit. Of dat er staat zie deksel en dat je dan op het deksel niets kunt vinden! 🤨 Ben ik de enige die van poetsen meteen een dagtaak maak? Als ik wil stofzuigen, dan moet ik eerst alles afnemen met een stofdoek. En als ik dan toch alles oppak (planten etc) dan kan ik ze net zo goed water geven of op hun juiste plek leggen. Maar als de woonkamer dan weer helemaal netjes is, dan moet de keuken eigenlijk ook want anders is het geen zicht. En zo verder en zo verder Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 1 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2021 5 minuten geleden zei happy211: Nee, lekker handig een bakje salade ondersteboven houden zodat alles aan het deksel zit. Of dat er staat zie deksel en dat je dan op het deksel niets kunt vinden! 🤨 Ben ik de enige die van poetsen meteen een dagtaak maak? Als ik wil stofzuigen, dan moet ik eerst alles afnemen met een stofdoek. En als ik dan toch alles oppak (planten etc) dan kan ik ze net zo goed water geven of op hun juiste plek leggen. Maar als de woonkamer dan weer helemaal netjes is, dan moet de keuken eigenlijk ook want anders is het geen zicht. En zo verder en zo verder Wat is dat herkenbaar! Slaapkamer opruimen, kan ik evengoed mijn bureau en kleerkast opruimen! Ben ik de enige die het verschrikkelijk vind om thuis te komen van de supermarkt, te beseffen dat je iets vergeten bent en terug moet om die ene vergeten boodschap nog te gaan halen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 11 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2021 Ben ik de enige die naar de konijnen kijken leuker vind dan naar tv? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TurboEnTwinkie Geplaatst: 14 mei 2021 Delen Geplaatst: 14 mei 2021 Hmm, geen idee! Allebei even leuk denk ik. Ben ik de enige die de dag van te voren dat de konijntjes naar de DA moeten het hele reismandje al klaar maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 14 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2021 Nee joh! Natuurlijk niet! Ik doe het zelf ook... Ben ik de enige die altijd vanalles te doen heeft, dingen die écht moeten gebeuren, maar er nooit zin in heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 15 mei 2021 Delen Geplaatst: 15 mei 2021 Nee, dat heb ik ook wel. Ik heb nooit niets te doen. En soms moet ik dingen doen waar ik echt totaal geen zin in heb, maar die wel moeten. De boekhouding bijvoorbeeld 😄 Ik heb dan ook echt verschrikkelijk last van uitstelgedrag. Ben ik de enige die moe is vandaag? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 16 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 16 mei 2021 Nee, alles is zo zwaar! Mijn hoofd, mijn benen,... Grappig dat we allebei zo moe zijn. Ben ik de enige die twee totaal verschillende kantjes heeft/ Langs de ene kant lekker avontuurlijk, zin om je vuil te maken maar langs de andere kant het tegenovergestelde? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 5 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2021 Ben ik de enige die suuuuuper blond haar heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 5 juni 2021 Delen Geplaatst: 5 juni 2021 Ja, ik ben brunette 😄 Hoewel er steeds meer grijze haren tussen komen 👵 Ben ik de enige die linkshandig is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 5 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2021 Ik ben alleszins rechtshandig, maar wel linksvoetig. Meteen een goede, Ben ik de enige die rechtshandig is en linksvoetig, of misschien in jullie geval linkshandig en rechtsvoetig? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 9 juni 2021 Delen Geplaatst: 9 juni 2021 Ik ben linkshandig en linksvoetig. Ben ik de enige die wel eens het internet uit zet om met de Dino te spelen? 😅 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 10 juni 2021 Delen Geplaatst: 10 juni 2021 Ohw ja, dat is wel herkenbaar 🤫😅 Ben ik de enige die ziet als je telefoon 99% is 'm toch nog aan de lader legt om hem maar even 100% te hebben? 🙈 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 10 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2021 Haha, wat een herkenbare dingen komen hier voorbij. 😂 @Babbeltje en Knabbeltje08, inderdaad, die 1 procent komt er dan opeens wel veel trager bij dan verwacht 🤣 Ben ik de enige die kritisch probeert te kijken naar reclame maar dat het soms echt niet lukt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 10 mei 2022 Delen Geplaatst: 10 mei 2022 Ik probeer het soms, maar meestal klik ik het weg. ben ik de enige die soms konijnenkeutels met zijn handen oppakt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 21 mei 2022 Delen Geplaatst: 21 mei 2022 Ik doe hetzelfde met caviakeutels, die verplaats ik gewoon met mijn handen naar hun toiletje. In de hoop dat hij dan leert dat keuteltjes daar horen. Enne... Het werkt 🥳! Yay! Wel héél langzaam. Maar ik ben blij, nu kan ik het tenminste al een stuk makkelijker schoonmaken dan net achter het schuilhuisje tussen de stenen waar hij opklimt om te drinken. Maar van dieren kan ik zoiets wel hebben. Alleen bij hondenpoep doe ik er graag een zakje tussen. En kattenbakken loop ik met een grote boog omheen. Gelukkig heb ik zelf geen kat. Ben ik de enige die ratten en muizen en zo vies vind, maar als je ze dan in de dierenwinkel of zo ziet zijn ze ineens schattig? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 21 mei 2022 Delen Geplaatst: 21 mei 2022 Ik vind ratten en muizen niet vies, en ik heb ze ook nooit in een dierenwinkel gezien. Dus ja 😉 ben ik de enige die heel vaak zijn tenen stoot? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 21 mei 2022 Delen Geplaatst: 21 mei 2022 Absoluut niet. Met mij is het helemaal erg, ik loop gewoon vol tegen een muur aan 🤣. En word vervolgens natuurlijk vierkant uitgelachen. Volgens de oogarts is er niets mis met mijn ogen, maar ik heb autisme dus misschien ben ik dan gewoon heel gefocust op één ding en dan let ik even niet op de muren in mijn pad. Ben ik de enige die gewoon even geen volgende vraag weet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 22 mei 2022 Delen Geplaatst: 22 mei 2022 Nee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 22 mei 2022 Delen Geplaatst: 22 mei 2022 Ben ik de enige die het irritant vind als de film anders is dan het boek? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 mei 2022 Delen Geplaatst: 22 mei 2022 Nee, ook irritant als je eerst de boeken gelezen hebt en dan de film kijkt, en ze dan acteurs gekozen hebben die niet overeen komen met het beeld dat je van iemand had gemaakt in je hoofd. Ben ik de enige die vandaag de plantjes water moet geven in huis? 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 23 mei 2022 Delen Geplaatst: 23 mei 2022 Wat een geweldig topic. Hoe kan ik dit al die tijd gemist hebben?! Zeker niet. Ik moet ze ook afstoffen, maar dat vind ik een rotklusje. Zeker bij mijn vrij grote rondo venetiano 😒 Ben ik de enige die gek word van labels en merkjes in kleding en standaard een gat veroorzaakt bij het verwijderen? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 23 mei 2022 Delen Geplaatst: 23 mei 2022 Ik vind labels ook vreselijk, maak ik maak geen gaten in mijn kleren😅 ben ik de enige wel eens een poppenhuis heeft geknutseld? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.