To van de Veluwe Geplaatst: 12 juni Delen Geplaatst: 12 juni Ja, je bent de enige want ik knip ze altijd met zo'n nagelknipper. Vijlen zou me veeeeeel te veel werk zijn. Ben ik nou de enige die met deze warme dagen aan spelletjes mee doet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 29 juni Delen Geplaatst: 29 juni Ja ik ben dus de enige. Ben ik de enige die er tegenop ziet om de konijnen te pakken en naar de dierenarts te gaan voor vaccinatie? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 30 juni Delen Geplaatst: 30 juni Nee, ik hou er ook niet van. Ik vind het gedoe en de stress die ze ervan hebben vind ik sneu. Hoewel ze zich hier redelijk makkelijk laten pakken, dat wel. Ben ik de enige die de hele dag op ijsklontjes zit te kauwen en daar na een werkdag ook echt naar uit kan kijken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 30 juni Delen Geplaatst: 30 juni Ja.. slecht voor de tanden en als je het regelmatig doet heb je misschien een ijzertekort (bekend probleem). Brrr... Ben ik de enige die tuinplannen aan het maken is? Vanavond tuincentrum. ❤️🌼 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 1 juli Delen Geplaatst: 1 juli Nope, ik ook 😅 Ben ik de enige die morgen een borrel met de buren gepland heeft staan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 1 juli Delen Geplaatst: 1 juli ja, vandaag is er wel een buurtbarbecue gepland. Ben ik de enige die aardbeien en kersen tegewoordig mijd omdat ze zo vaak bespoten worden? (kwam ik pas achter!) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 25 juli Delen Geplaatst: 25 juli Ja. Ik dacht dat druiven heel ongezond waren vanwege bestrijdingsmiddelen. Ben ik de enige die zich kapot ergert aan kinderen die duiven opjagen? Laat die beesten met rust. Vaak hebben ze zo'n enge verbeten grimas dat ik denk: dit is een toekomstig TBS-klantje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 30 juli Delen Geplaatst: 30 juli Op 25-7-2023 om 17:04, Suus1978 zei: Ben ik de enige die zich kapot ergert aan kinderen die duiven opjagen? Nee, want ik erger me er ook aan en spreek ze er altijd op aan. Onze kinderen heb ik dat in het verleden sterk verboden. Ben ik de enige die zich ergert als je op een bruiloft bent en er komen kinderen langs de tafeltjes om alle bitterballen weg te snaaien? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 augustus Delen Geplaatst: 3 augustus Nee, ik heb niet veel met kinderen dus erger mij daar al vrij snel aan 🤣 Ben ik de enige die nu thee drinkt uit het secret santa pakket van afgelopen jaar? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 14 augustus Delen Geplaatst: 14 augustus Tip: ga dan vooral niet in de zomervakantie op vakantie 😄 Er is overal ook zo veel te doen voor kinderen. Ook veel leerzame dingen, dus dat is positief. Dat was in mijn tijd wel anders. Maar we dwalen af... Waarschijnlijk niet. Ik doe ook eindeloos lang met thee. Ben ik de enige die blij is dat de zomer bijna voorbij is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 15 augustus Delen Geplaatst: 15 augustus Misschien wel. Ik houd ook erg van de winter. Ben ik de enige die niet op vakantie geweest is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunniesarebunnies Geplaatst: 7 september Delen Geplaatst: 7 september Geen idee wij hebben nooit een kerstboom BEN IK DE EENIGSTE DIE Op 26 november geboren ben op dit topic Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 7 september Delen Geplaatst: 7 september 3 uren geleden, bunniesarebunnies zei: Geen idee wij hebben nooit een kerstboom BEN IK DE EENIGSTE DIE Op 26 november geboren ben op dit topic Je moet de vraag beantwoorden die boven jou verhaal staat. En dat was: Ben ik de enige die niet op vakantie geweest is? (op deze vraag moet je dus antwoord geven en dan moet je zelf een vraag stellen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunniesarebunnies Geplaatst: 8 september Delen Geplaatst: 8 september Ikmzat waarschijnlijk op het laatste bericht van pagina 16 te kijken🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunniesarebunnies Geplaatst: 8 september Delen Geplaatst: 8 september Op jou vraag Nee een klasgenoot van mij ging ook niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 9 september Delen Geplaatst: 9 september 18 uren geleden, bunniesarebunnies zei: Nee een klasgenoot van mij ging ook niet Je moet dus antwoord op de vraag geven en dat heb je gedaan. Nu moet je er zelf een vraag bijzetten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunniesarebunnies Geplaatst: 9 september Delen Geplaatst: 9 september Mijn vraag zstaat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunniesarebunnies Geplaatst: 9 september Delen Geplaatst: 9 september Dus ik heb antwoord gegeven dat weet ik en mijn vraag is Ben ik de enigste die op 26 november jarig is op bunnybunch Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 9 september Delen Geplaatst: 9 september Er zullen vast wel meer mensen 26 november jarig zijn. Ik niet. Ben ik de enige die alles buiten laat staan met dit mooie weer? Zonnenschermen uit etc. Lekker makkelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.