Ga naar inhoud

Ben ik de enige die...

Punky punk

Aanbevolen berichten

Bij St. John in Middelburg heb ik dat voor het eerst gedronken, Satan's koffie noemen ze het daar. Met gember dus en met mokkaslagroom. Érg lekker! En nu doe ik dat zelf af en toe, een paar bolletjes gember op siroop in mijn koffie.

Ja, ik drink nooit fruitsap.

Ben ik de enige die op straat bijna struikelde over een heel lieve kat, die steeds aangehaald wil worden maar dus ook voor je voeten loopt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Nee. Konijnen kunnen daar trouwens ook wat van, maar dan bedelen ze natuurlijk vooral om eten 😄

Ben ik de enige die het heel irritant vindt om als reactie op een Marktplaats advertentie 75x per dag de vraag te krijgen: wat wil je er minimaal voor hebben? Ik vraag toch ook niet: wat wil je maximaal betalen?! Doe gewoon een bod 😠

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik ben ook niet blij met dat soort koopjesjagers. Zeker omdat ze vaak toch lager proberen af te dingen. In de advertentie zetten dat je niet reageert op biedingen via berichten is ook vaak zinloos. En marktplaats houdt bij hoe vaak/snel je op berichten reageert, dus ik heb gewoon standaard antwoorden dan.   

Ben ik de enige die altijd heel veel last heeft van jet lag en beide kanten op, op rare tijden wakker wordt? 

Gelukkig wordt het elke dag minder, maar wat is het irritant 😐

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, daar ben je de enige in. Ik heb het wel een beetje, maar niet zo erg en het ligt echt aan de reistijden / aankomst tijden. Ik probeer wel gelijk op een voor die plek in de wereld normale tijd te gaan slapen, al gelijk op dag 1. Vaak ben je toch moe van een lange reis en lukt dat wel, of je moet nog een hele dag doorbikkelen en wakker blijven 😉 Maar dan heb ik er eigenlijk alleen die aankomst dag last van en verder niet.

Ben ik de enige die vanochtend is gaan hardlopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja. Tenminste, het is een beetje afhankelijk van hoe je de vraag bedoelt. Ik lees wel soms een leesboek en een informatief boek door elkaar heen. Maar niet verschillende leesboeken.

Ben ik de enige die traaag is vanochtend? Ik zit nog in mijn pyjama 😂

Namu lijkt er niet om te geven want die ligt ook languit op de vloer te dutten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
8 minuten geleden, Evee zei:

Ja, ik sliep lekker toen jij dat poste. 

Ben ik de enige die het huis aan het poetsen is? 

Ja -  vreselijk vind ik dat. Bij de taakverdeling kreeg ik niet het poetsen. 😆

Ben ik de enige die nu lekker lunch gaat maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .