Evee Geplaatst: 10 maart Delen Geplaatst: 10 maart Nee, die van ons doet het prima. Ben ik de enige die geen stem heeft vandaag? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 10 maart Delen Geplaatst: 10 maart Ja Ben ik de enige die zit te genieten van cavia's en sneeuw? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 10 maart Delen Geplaatst: 10 maart Ja. Ben ik de enige die zit te wachten tot de lasagna klaar is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 10 maart Delen Geplaatst: 10 maart Ja Ben ik de enige die slapende cavia's bijzonder vertederend vindt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart Nee Ben ik de enige die dit weekend druk is geweest met een grote schoonmaak van het konijnenhok? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart Nee, ik ook! ben ik de enige met een worteltjes-pen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Etje Geplaatst: 13 maart Delen Geplaatst: 13 maart ja ben ik de enoige die met dit mooie weer binnen moet zitten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 14 maart Delen Geplaatst: 14 maart Nee Ben ik de enige die nachtdiensten draait? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 maart Delen Geplaatst: 14 maart Ja ben ik de enige die met dit vieze weer naar buiten gaat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 maart Delen Geplaatst: 14 maart Nee, de hond moet toch naar buiten. Ben ik de enige die toe is aan lenteweer? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 14 maart Delen Geplaatst: 14 maart Nee, kom maar op met die lente. Ben ik de enige die toch twijfelt of je hebt ingecheckt, terwijl het treinstation (dichte) poortjes heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 16 maart Delen Geplaatst: 16 maart Ik reis eigenlijk bijna nooit met het OV, dus nee. En je scant om het poortje open te krijgen, dus dat moet goed zitten, zou je denken 😄 Ben ik de enige die linkshandig is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 17 maart Delen Geplaatst: 17 maart Dat zeg ik ook telkens tegen mijzelf, maar zodra ik gecontroleerd word ga ik toch twijfelen😂 Nee, ik ook! Ben ik de enige die bang was voor de vliegende ballen bij trefbal? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 17 maart Delen Geplaatst: 17 maart Nee, vreselijk spel! Ben ik de enige die koffie met gember lekker vindt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 maart Delen Geplaatst: 17 maart Geen idee, ik heb die combinatie nooit geprobeerd. Wel thee met gember en gember in gerechten verwerkt, dat lust ik wel. Ben ik de enige die een fruitsapje aan het drinken is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 17 maart Delen Geplaatst: 17 maart Bij St. John in Middelburg heb ik dat voor het eerst gedronken, Satan's koffie noemen ze het daar. Met gember dus en met mokkaslagroom. Érg lekker! En nu doe ik dat zelf af en toe, een paar bolletjes gember op siroop in mijn koffie. Ja, ik drink nooit fruitsap. Ben ik de enige die op straat bijna struikelde over een heel lieve kat, die steeds aangehaald wil worden maar dus ook voor je voeten loopt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 19 april Delen Geplaatst: 19 april Nee. Konijnen kunnen daar trouwens ook wat van, maar dan bedelen ze natuurlijk vooral om eten 😄 Ben ik de enige die het heel irritant vindt om als reactie op een Marktplaats advertentie 75x per dag de vraag te krijgen: wat wil je er minimaal voor hebben? Ik vraag toch ook niet: wat wil je maximaal betalen?! Doe gewoon een bod 😠 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 20 april Delen Geplaatst: 20 april Nee, ik ben ook niet blij met dat soort koopjesjagers. Zeker omdat ze vaak toch lager proberen af te dingen. In de advertentie zetten dat je niet reageert op biedingen via berichten is ook vaak zinloos. En marktplaats houdt bij hoe vaak/snel je op berichten reageert, dus ik heb gewoon standaard antwoorden dan. Ben ik de enige die altijd heel veel last heeft van jet lag en beide kanten op, op rare tijden wakker wordt? Gelukkig wordt het elke dag minder, maar wat is het irritant 😐 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 april Delen Geplaatst: 20 april Ja, daar ben je de enige in. Ik heb het wel een beetje, maar niet zo erg en het ligt echt aan de reistijden / aankomst tijden. Ik probeer wel gelijk op een voor die plek in de wereld normale tijd te gaan slapen, al gelijk op dag 1. Vaak ben je toch moe van een lange reis en lukt dat wel, of je moet nog een hele dag doorbikkelen en wakker blijven 😉 Maar dan heb ik er eigenlijk alleen die aankomst dag last van en verder niet. Ben ik de enige die vanochtend is gaan hardlopen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 22 april Delen Geplaatst: 22 april Ja, ik doe niet aan hardlopen 😅 Tijdje gedaan, maar was niets voor mij. Ben ik de enige die verschillende boeken tegelijkertijd (dus door elkaar heen) lees? Ik ben er nu met 3 bezig 🙈 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 april Delen Geplaatst: 24 april Ja. Tenminste, het is een beetje afhankelijk van hoe je de vraag bedoelt. Ik lees wel soms een leesboek en een informatief boek door elkaar heen. Maar niet verschillende leesboeken. Ben ik de enige die traaag is vanochtend? Ik zit nog in mijn pyjama 😂 Namu lijkt er niet om te geven want die ligt ook languit op de vloer te dutten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.