Ga naar inhoud

Ben ik de enige die...

Punky punk
 Delen

Aanbevolen berichten

Nee, ik hoop dat straks ook lekker te kunnen doen!

Ben ik de enige die eigenlijk niet goed snapt waar de gekozen leden van waterschap en provincie nou precies over gaan?

(ik was dat aan het uitzoeken voor iets, maar hoe meer info ik opzoek, hoe minder ik snap wat ze nou precies beslissen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan wel van die mooie globale omschrijvingen vinden waar ze over gaan, maar als je dan praktijkvoorbeelden zoekt wordt het lastig. Als ik dan naar de vergader agenda kijk, staan daar enorm veel vage en ambtelijke termen en onderwerpen op en wordt er maar weinig besloten waar de gewone burger iets van gaat snappen 😂 Ze onderzoeken af en toe eens iets. En dan gebeurt er verder weinig mee. Dat is mijn conclusie tot nu toe 😄 

Maar ik ben op zich ook wel benieuwd naar de uitslag. Ik heb ook nog geen idee wat ik ga stemmen.

Ben ik de enige die per verkiezing uitzoekt naar wie mijn stem gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik ook. Ik koop ook alleen een telefoon als daar een otterbox voor bestaat. Ik ben te onhandig. Ik heb zo een otterbox nodig voor mijn telefoon, anders overleeft ie mij niet.

Ben ik de enige die thermokleding aanheeft vandaag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .