Okki Geplaatst: 11 februari Delen Geplaatst: 11 februari Nee. Ben ik de enige bij wie er net een stop doorsloeg? In de meterkast dan hè, niet écht bij mezelf...😅🤣 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 11 februari Delen Geplaatst: 11 februari Ja, hier hebben we ze allemaal nog op een rijtje. Ben ik de enige van de huisgenoten die nog op is? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 12 februari Delen Geplaatst: 12 februari Ja. Ben ik de enige die trek heeft midden in de nacht? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 12 februari Delen Geplaatst: 12 februari Neeeeee, ik heb dan vaak zo'n trek in ongezouten cashewnoten. Ben ik de enige die pas 21 uur na het vorige bericht reageert? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari Volgens mij niet hoor...🤣 Ben ik de enige waarbij de buik moeilijk gaat doen na het eten van cashewnoten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari Ja, Niet mijn buik maar de vetrolletjes gaan dan raar doen. Zwellen op. 😉 Ben ik de enige die geen zout aan de warme maaltijd toevoegt? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari Nee, doen wij ook nooit. Ben ik de enige met diverse voedselintoleranties? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari Vast niet. Maar ik heb er geen last van. Eten moet niet te vet zijn. Ben ik de enige die zin heeft om een macbook te kopen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 14 februari Delen Geplaatst: 14 februari Ja. Ben ik de enige die straks gaat genieten van het zonnetje? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 februari Delen Geplaatst: 14 februari Nee, ik hoop dat straks ook lekker te kunnen doen! Ben ik de enige die eigenlijk niet goed snapt waar de gekozen leden van waterschap en provincie nou precies over gaan? (ik was dat aan het uitzoeken voor iets, maar hoe meer info ik opzoek, hoe minder ik snap wat ze nou precies beslissen...) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari Ja, dan ben je de enige. Ben ik de enige die heel benieuwd is naar de uitslag straks van de Provinciale Staten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari Ik kan wel van die mooie globale omschrijvingen vinden waar ze over gaan, maar als je dan praktijkvoorbeelden zoekt wordt het lastig. Als ik dan naar de vergader agenda kijk, staan daar enorm veel vage en ambtelijke termen en onderwerpen op en wordt er maar weinig besloten waar de gewone burger iets van gaat snappen 😂 Ze onderzoeken af en toe eens iets. En dan gebeurt er verder weinig mee. Dat is mijn conclusie tot nu toe 😄 Maar ik ben op zich ook wel benieuwd naar de uitslag. Ik heb ook nog geen idee wat ik ga stemmen. Ben ik de enige die per verkiezing uitzoekt naar wie mijn stem gaat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari Nee, dat doe ik ook. Ik zit niet vast aan een partij of een naam. Ben ik de enige die áltijd gaat stemmen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari Nee, ik ga ook altijd stemmen. Ben ik de enige die honger heeft, al is het nog lang geen tijd voor een lunch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Nee, maar dat hangt vaak ook af wat je bij het ontbijt gegeten hebt. Heb je een boterham met jam op dan heb je eerder honger dan als je kaas gegeten hebt is mijn ervaring. Ben ik de enige die verzot is op een boterham met pure hagelslag 's morgens? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Nee, heerlijk! Ben ik de enige met een barst in het scherm van de telefoon? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Ja, maar ik heb wel een barst in het beschermglas. Maar daaronder nog pico bello. Ben ik de enige die blij is met een beschermglas op haar telefoon en dat regelmatig moet vervangen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari Nee, ik ook. Ik koop ook alleen een telefoon als daar een otterbox voor bestaat. Ik ben te onhandig. Ik heb zo een otterbox nodig voor mijn telefoon, anders overleeft ie mij niet. Ben ik de enige die thermokleding aanheeft vandaag? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari Thermokleding? Het is 12 graden hier! Ja dus! Ben ik de enige die erg lui is vandaag maar straks nog wel moet gaan werken? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari Ja, ik ben lui en heb besloten om niet te gaan werken. Ik weet alleen niet of ik me daar aan ga houden... meestal doe ik toch wat admin of ander werk. Ben ik de enige waar de kerstballen al een paar weken netjes ingepakt klaar staan om de vliering op te gaan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari Ja! Ben ik de enige die nooit paasversiering gebruikt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari Nee, ik ook niet. Mijn moeder plukte vroeger wat takken en plakte daar met cellotape paaseitjes aan vast. Stond best leuk. Ben ik de enige die takken met paaseitjes wel leuk vindt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 18 februari Delen Geplaatst: 18 februari Nee. Ik vind ze ook leuk, maar ben nooit zo bezig met mijn huis versieren. Een keer per jaar de kerstboom vind ik wel genoeg. Ben ik de enige die vroeger echt geen eieren lustte? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 18 februari Delen Geplaatst: 18 februari ja, ik houd er wel van. Ben ik de enige die geen kerstboom had? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 19 februari Delen Geplaatst: 19 februari Ja. Ben ik de enige die straks cultureel gaat doen en De Vaandeldrager gaat bekijken (gratis hè, ons Zeeuwen ons bin zuunig! 😜)? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.