Evee Geplaatst: 1 februari Delen Geplaatst: 1 februari Ja, ik heb er 2x over gedaan. De eerste keer zakte ik omdat ik te voorzichtig gereden had 😂 De tweede keer ging voor mijn gevoel niet beter, maar het was de eerste werkdag van en ik was de eerste die examen deed bij die examinator, en zijn dochter korfbalde ook (net als ik toen) en we hebben gezellig gekletst tijdens het afrijden. Ik had echt niet het idee dat ik beter of slechter reed dan de eerste keer, (ik denk dat hij het mij gewoon gunde!) maar toen was ik dus wel geslaagd 😄 Ben ik de enige die autorijden niet leuk vind? Ik zit gewoon niet ontspannen in een auto, het kost mij veel energie (en ik heb al niet zoveel als gezonde mensen om de dag door te komen, dus ik vind het altijd zo zonde om daar veel energie aan kwijt te zijn). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 1 februari Delen Geplaatst: 1 februari Nee, ik vind er ook niks aan. Kleine stukjes gaan prima, maar de snelweg vermijd ik liever. Ik ga vanuit Zeeland niet verder dan het uiterste westen van Brabant over de snelweg. Ben ik de enige die graag een eind gaat fietsen, gewoon voor de lol? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 4 februari Delen Geplaatst: 4 februari Ja, ik rijd liever met de auto. Ik fiets wel maar dan met een doel. Ben ik de enige die nu zit te gapen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari Ja Ben ik de enige die het jammer vind dat je als volwassene niet meer zo uitkijkt naar verjaardagen als toen je kind was? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari NEE!!!! Ben ik de enige die het zo jammer vind dat ik het nooit beseft heb dat ik lekker in een wandelwagen rond gereden werd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 8 februari Delen Geplaatst: 8 februari Nee, nu je het zegt! 🤣🤣🤣 Ben ik de enige met een konijn op leeftijd dat nog hartstikke gezond is (ik lees de laatste tijd toch wel regelmatig over oudere konijntjes met diverse kwalen, helaas)? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 8 februari Delen Geplaatst: 8 februari (aangepast) Dat weet ik niet, Foep is ong 7 en heeft wel kwaaltjes. Soltar en Hazel zijn ong 6 en Hazel heeft wel haakjes. Ik weet niet hoe oud Loeki is. Gelukkig heeft hij geen kwaaltjes. Hij heeft wel flink wat grijs haar.. het asiel zei: hij is ergens tussen de 2 en 8. Dus hij kan 9 zijn, maar ook 3 en alles daartussen 😅 ben ik de enige die vandaag iets verbouwd heeft bij de dieren? 8 februari aangepast door Annasbeestenbende Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 8 februari Delen Geplaatst: 8 februari Ja, Ben ik de enige die vandaag met dat mooie weer eens stro in de catcube ververst heeft en schoongemaakt heeft met de adviezen van Evee? Citronella etc? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 9 februari Delen Geplaatst: 9 februari Ja. Ben ik de enige die gisteren in het donker gewandeld heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 9 februari Delen Geplaatst: 9 februari Nee, ik heb met mijn bange hond de straat op en neer gerend (hij moet er toch echt nog een keertje uit voor de nacht) met een stuiterende zwarte bak in mijn hand (die moest er toch ook echt er een keertje uit😂) Ben ik de enige die nog huisdieren heeft die nog bang zijn vanwege het vuurwerk in december? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari Ja. Ben ik de enige die bedorven krieltjes had en daarom terug moest naar de supermarkt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari Ja! ben in de enige die nu eigenlijk aan het lezen is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari Nee, zit op BB te lezen. Ben ik de enige die naar mooie muziek op de radio aan het luisteren is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari Ja. Ben ik de enige die wakker is geworden van een helicopter buiten (binnen zou niet goed zijn trouwens)? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari Ja, dan is er vast wat in de hand in je wijk!!! Houd ramen en deuren maar dicht. Ben ik de enige die de achterdeur tegenwoordig dicht doet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari Ja klopt, ik vermoed een verband met een overval aan het begin van de avond of de doorrijder na een ongeluk vanavond in het dorp. Hoop dat ze die overvaller en die doorrijder allebei kunnen oppakken! Nee, je bent niet de enige, doe ik ook. Ben ik de enige die echt nog nooit gerookt heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari Ooit heb ik op een avond één sigaret gerookt en ik vond het zo vies. Mijn haren en alles stonk. Ik dacht dat is eens maar nooit meer. Dus nooit meer gerookt. Is Okkie de enige die To zit te spammen? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 11 februari Delen Geplaatst: 11 februari Volgens mij wel! 🤣 Ben ik de enige die nu gaat slapen (heli is weg)? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 11 februari Delen Geplaatst: 11 februari Ja, want ik ben nog klaarwakker. Ben ik de enige die elke dag een keer op BB kijkt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 11 februari Delen Geplaatst: 11 februari Nee ben ik de enige die vandaag wortel in de groenteschotel van de konijnen had? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 11 februari Delen Geplaatst: 11 februari Nee, bij mij krijgen ze vanavond laat nog een schotel en daar zit loof en stukjes wortel bij. Ben ik de enige die vandaag koriander gekocht heeft met 50% korting vanwege de datum en in de winkel op iPhone keek of ze dat wel mochte? De ram at het maar de voedster niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 11 februari Delen Geplaatst: 11 februari Ja, dat is wel heel specifiek 😄 ben ik de enige die vandaag johannesbrood heeft gekocht? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 11 februari Delen Geplaatst: 11 februari Ja, ik heb een grote voorraad. Doe het wel in een soort curverdoos of ton of wat dan ook want anders wordt het zacht. Dan lusten ze het nog wel maar harder lijkt me beter voor het gebit. Ben ik de enige die het jammer vindt dat Coöp, Spar gaat worden. Ik werd altijd wat blij van die oranje kleur. Groen is zo saai. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 11 februari Delen Geplaatst: 11 februari Ik vind groen juist wel leuk! ben ik de enige die net de hele tijd de ui omgekeerd typte? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 11 februari Delen Geplaatst: 11 februari 2 minuten geleden, Annasbeestenbende zei: Ik vind groen juist wel leuk! Het is zo'n fletse kleur groen. Oranje doet wat feestelijk aan: koningsdag. Ja Ben ik de enige die de ei wel eens omgekeerd typt: bijv. kwalitiet in plaats van kwaliteit? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.