Ga naar inhoud

Ben ik de enige die...

Punky punk
 Delen

Aanbevolen berichten

Ja, ik heb er 2x over gedaan. De eerste keer zakte ik omdat ik te voorzichtig gereden had 😂 De tweede keer ging voor mijn gevoel niet beter, maar het was de eerste werkdag van en ik was de eerste die examen deed bij die examinator, en zijn dochter korfbalde ook (net als ik toen) en we hebben gezellig gekletst tijdens het afrijden. Ik had echt niet het idee dat ik beter of slechter reed dan de eerste keer, (ik denk dat hij het mij gewoon gunde!) maar toen was ik dus wel geslaagd 😄

Ben ik de enige die autorijden niet leuk vind?

Ik zit  gewoon niet ontspannen in een auto, het kost mij veel energie (en ik heb al niet zoveel als gezonde mensen om de dag door te komen, dus ik vind het altijd zo zonde om daar veel energie aan kwijt te zijn).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik vind er ook niks aan. Kleine stukjes gaan prima, maar de snelweg vermijd ik liever. Ik ga vanuit Zeeland niet verder dan het uiterste westen van Brabant over de snelweg.

Ben ik de enige die graag een eind gaat fietsen, gewoon voor de lol?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat weet ik niet, Foep is ong 7 en heeft wel kwaaltjes. Soltar en Hazel zijn ong 6 en Hazel heeft wel haakjes. Ik weet niet hoe oud Loeki is. Gelukkig heeft hij geen kwaaltjes. Hij heeft wel flink wat grijs haar.. het asiel zei: hij is ergens tussen de 2 en 8. Dus hij kan 9 zijn, maar ook 3 en alles daartussen 😅

ben ik de enige die vandaag iets verbouwd heeft bij de dieren?

aangepast door Annasbeestenbende
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik heb met mijn bange hond de straat op en neer gerend (hij moet er toch echt nog een keertje uit voor de nacht) met een stuiterende zwarte bak in mijn hand (die moest er toch ook echt er een keertje uit😂)

Ben ik de enige die nog huisdieren heeft die nog bang zijn vanwege het vuurwerk in december?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, ik vermoed een verband met een overval aan het begin van de avond of de doorrijder na een ongeluk vanavond in het dorp. Hoop dat ze die overvaller en die doorrijder allebei kunnen oppakken!

Nee, je bent niet de enige, doe ik ook.

Ben ik de enige die echt nog nooit gerookt heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .