To van de Veluwe Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Ja. Ben ik de enige die geen zin heeft om naar bed te gaan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 27 januari Delen Geplaatst: 27 januari Op 25-1-2023 om 19:32, Okki zei: Nee. Ben ik de enige die dan maar @Annasbeestenbendetagt om te vragen wat ze bedoelt met konijnen pin? Het is een soort button. Hij zit op mijn tas! 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 27 januari Delen Geplaatst: 27 januari 41 minuten geleden, Annasbeestenbende zei: Het is een soort button. Hij zit op mijn tas! Eindelijk is daar het verlossende antwoord! 👍🏻😃🤣 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 27 januari Delen Geplaatst: 27 januari 9 uren geleden, To van de Veluwe zei: Ja. Ben ik de enige die geen zin heeft om naar bed te gaan? Nee, want het is nu half tien 's morgens. Ben er net uit! 🤣 Ben ik de enige die straks aan haar fiets gaat knutselen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 27 januari Delen Geplaatst: 27 januari Ja. Ben ik de enige die geen zin heeft om in huis schoon te maken maar liever even naar BB kijkt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 27 januari Delen Geplaatst: 27 januari Nee 😁 Ben ik de enige die een telefoon heeft met veel barsten in het scherm? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 27 januari Delen Geplaatst: 27 januari Nee, maar ze zitten niet in het scherm maar in het beschermglas. Ben ik de enige die altijd een beschermglas op zijn telefoon heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 27 januari Delen Geplaatst: 27 januari Nee, ik ook! ben ik de enige die nu niet thuis is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 januari Delen Geplaatst: 27 januari Nee, ik ben in de bunnybunch bedrijfsloods! Eigenlijk zijn alle klanten al geweest en heb ik het koud, maar omdat er mensen nog binnen kunnen lopen tot 3 uur, moet ik toch nog eventjes wachten voor ik naar huis ga! Ben ik de enige die vind dat de tijd langzaam gaat als je ergens op wacht? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 27 januari Delen Geplaatst: 27 januari Nee, dat vind ik ook. Ben ik de enige die zin heeft om Wie Is De Mol te kijken morgen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari Ja. Ben ik de enige die nog een test uit zit te werken? Dus eigenlijk aan het werk ben, maar wel geniet! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari Ja. Ben ik de enige die ziek aan het worden is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari Nee.. Ben ik de enige waarvan sommige planten het niet hebben overleefd afgelopen tijd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari Nee, hier ligt een kerstster op apegapen. Ben ik de enige die planten moeilijk weg kan gooien als er nog leven in zit? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari Nee, maar dat wil ik ook niet. Zolang er nog leven in een plant zit, zie ik geen enkele reden om hem weg te doen. Ben ik de enige die bij elke beweging knakgeluiden hoort? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari Ja Ben ik de enige met de lievelingskleur paars? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari Nee! Maar ik hoor het maar weinig. Ben ik de enige met een pixie-kapsel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari Ja (moest wel even opzoeken wat het was) Ben ik de enige met veel blauwe kleren in allerlei variaties? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 31 januari Delen Geplaatst: 31 januari Nee, ik heb ook veel blauwe kleding. Ben ik de enige die zin heeft in het voorjaar? Lekker buiten in de tuin zitten met een kopje thee in mijn hangmat 's middags! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 31 januari Delen Geplaatst: 31 januari Nee, ik ben ook echt aan voorjaar toe! Inclusief hangmat en thee! Zijn @Eveeen ik de enigen die een hangmat hebben? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 31 januari Delen Geplaatst: 31 januari Op 30-1-2023 om 01:25, Lollie zei: Zolang er nog leven in een plant zit, zie ik geen enkele reden om hem weg te doen. En een kerstster die geen rood blad meer heeft? Ja, hier is geen hangmat. Ben ik dan echt de enige die nog zin heeft om door de sneeuw te banjeren en dat het hard gaat vriezen (al het ongedierte dood!!)? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 31 januari Delen Geplaatst: 31 januari Neehoor, ik wil graag lente maar als dat niet lukt wil ik wel sneeuw en ijs. Alles beter dan dit vage weer! 🤣 Wanneer heb je voor het laatst een sneeuwpop gemaakt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 31 januari Delen Geplaatst: 31 januari (aangepast) Een jaar op vijf geleden meegeholpen. Onze kinderen hadden er ooit een gemaakt en in de berm gezet en stukje op de weg. Hahaha, Alle auto's reden er omheen. Buitenweg, dus niet gevaarlijk. Het was een erg artistieke pop. Ben ik de enige met kunstzinnige mensen in de familie? 31 januari aangepast door To van de Veluwe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 31 januari Delen Geplaatst: 31 januari Neehoor, hier ook. Ik zie nu dat mijn vraag over die sneeuwpop eigenlijk niet goed was...lastig om de spelletjes uit elkaar te houden! 🤣🤣 Ben ik de enige die ineens hoogtevrees heeft gekregen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 1 februari Delen Geplaatst: 1 februari Ja, ik weet niet wat hoogtevrees is. Ben ik de enige die zijn rijbewijs in 1 x gehaald heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.