To van de Veluwe Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Ja. Ben ik de enige die vandaag de badkamer en de wc's schoongemaakt heeft en verder alleen maar 'niks' gedaan heb? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Ja. Ben ik de enige die vandaag bij heel hoogbejaarde mensen op bezoek is geweest? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Ja, gisteren wel de buren van in de 80 bezocht. Ben ik de enige die vandaag vuil geruimd heeft langs de weg? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 januari Delen Geplaatst: 24 januari Ja. Ben ik de enige die vandaag 8 jaar getrouwd is? 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 24 januari Delen Geplaatst: 24 januari Ja, gefeliciteerd!! Ben ik de enige die gisteravond een enorme bloedneus had? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 24 januari Delen Geplaatst: 24 januari (aangepast) Ja Ben ik de enige die zojuist een 'niet enorme' bloedneus had?😁 24 januari aangepast door bobbyonthefloor ' ' toegevoegd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 januari Delen Geplaatst: 24 januari Wat een bloedneuzen! Ik heb dat eigenlijk alleen als ik echt ziek ben, en dat ben ik gelukkig niet. Dus nee, geen bloedneuzen hier. Ben ik de enige die hoopt dat mijn konijnen vriendjes gaan worden? 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 24 januari Delen Geplaatst: 24 januari (aangepast) Nee, ik hoop het ook van harte en ik vermoed iedereen hier. Ben ik de enige die verslaafd is aan NBA? ofwel Amerikaans basketbal competitie. 24 januari aangepast door bobbyonthefloor ? Toegevoegd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 januari Delen Geplaatst: 24 januari Ja, nooit iets van gekeken of gevolgd. Ik heb ook niet zo veel met de USA. Ben ik de enige die het koud heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 24 januari Delen Geplaatst: 24 januari Ja, 18 graden hier in de kamer. Maar ik heb een soort snuggie aan. Ben ik de enige met een snuggie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 24 januari Delen Geplaatst: 24 januari Nee, ik heb er ook één aan. Ben ik de enige met een partner die Spaans aan het leren is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 24 januari Delen Geplaatst: 24 januari Ja! ben ik de enige die een konijnen pin heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Je bedoelt een speldje of een sleutelhanger? Nee, die sleutelhanger moet ik ook ergens hebben. Gekregen bij de adoptie. Ben ik de enige die niet goed weet wat een konijnen pin is? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari (aangepast) Nee, geen idee ook. Ben ik de enige die niet kan wachten tot het motorGP seizoen weer begint? 25 januari aangepast door bobbyonthefloor ? Toegevoegd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Ja Ben ik de enige die denkt dat een konijnen pin misschien iets met Pinterest te maken heeft? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Ja, ik weet nog steeds niet wat een konijnen pin is. Mijn eerste gedachte was zelfs: een pin in de grond om je konijn aan een lange lijn aan vast te zetten. Net zoals je een geit of een pony wel eens ziet. Ben ik de enige die wil weten wat een konijnen pin is? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Nee. Ben ik de enige die dan maar @Annasbeestenbendetagt om te vragen wat ze bedoelt met konijnen pin? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Ja! Goed idee. Ben ik de enige die naar de radio zit te luisteren? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Ja, ik luister nooit naar de radio. Ben ik de enige met een kat die continu denkt dat ik hem lekker natvoer ga geven zodra ik opsta? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Nee, niet helemaal. Die van ons staat op dieet en liep te miauwen om zijn brokjes. Dus buiten de deur gezet. Ben ik de enige die zijn kat net een poosje buiten de deur gezet heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Ja. Ben ik de enige die de katten ein-de-lijk (in hun optiek dan 😹) hun natvoer heb gegeven? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Ja, Ben ik de enige die zijn kat binnengehaald heeft en zijn droge brokjes gegeven heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Ik geloof dat ik moe ben, ik las dat jij de brokjes van je kat had op gegeten 😄 Maar antwoord op de vraag, ja mijn kat is altijd binnen. Ben ik de enige die moe is? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Ja Ben ik de enige de krant al uit heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Ja Ben ik de enige die een nieuwe taal aan het leren is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.