To van de Veluwe Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari 6 uren geleden, Okki zei: Milieuassistenten? Alias voor de vuilnismannen. Zo heb ik het ooit eens in een advertentie zien staan. Blad lag tegen de schuur en het was wel 50 cm dik. Daar moest het echt weg. Ja, je bent de enige. Ben ik de enige die zo de hond van de buren uit gaat laten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari Oh dat is wel heel veel inderdaad! 🤣 Ja, ik laat geen honden uit en de buren hebben ook geen hond. Ben ik de enige die de hik heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari Ja, ik heb het al jaren niet gehad. Mijn opa leerde me vroeger een versje als je de hik had, moest je dat meermalen opzeggen. Het kan inderdaad helpen omdat je geen adem tussendoor haalt. Ik sprik sprak sprouw ik geef de hik aan jou ik geef hem aan een ander man die hem goed verdragen kan. Ben ik de enige die al jaaaaaaaaren niet gehikt heeft? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 18 januari Delen Geplaatst: 18 januari Ja Ik heb dat versje anders geleerd 😂 hikke sprikke sprouw ik geef de hik aan jou geef de hik aan een ander kind die de hik leuk vind ben ik de enige die het zo heeft geleerd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 18 januari Delen Geplaatst: 18 januari Ja, ik ken alleen de versie van @To van de Veluwe. Maar ik denk dat To van dezelfde generatie is als ik (hoop niet dat ik haar nu beledig...🤣) en dat scheelt misschien in welke versie je kent. Ben ik de enige hier die rond de 50 jaar oud is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 18 januari Delen Geplaatst: 18 januari (aangepast) Nope, ik ben vorig jaar 50 geworden. Ben ik de enige die vanochtend om 6.00 uur niets vermoedend de vaatwasmachine opende en bleek dat het z'n programma niet gedraaid had, ofwel vieze vaat! 18 januari aangepast door bobbyonthefloor Foutje hersteld Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 18 januari Delen Geplaatst: 18 januari Ja, wij hebben geen vaatwasser. Ben ik de enige die niet vooruit te branden is vanmorgen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 18 januari Delen Geplaatst: 18 januari 1 uur terug, Okki zei: Maar ik denk dat To van dezelfde generatie is als ik Hahahahaha. Je kon wel eens gelijk hebben. Wel grappig dat het dus een bestaand gedicht heeft. Nooit geweten. Geen vaatwasser? Zou niet meer zonder kunnen. Nee, want ik zit nog in mijn pyjama te niksen. Ben ik de enige die nog in haar pyjama zit? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 18 januari Delen Geplaatst: 18 januari Ja Ben ik de enige met overal modderige kattensporen in huis? Er valt niet tegenop te poetsen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 18 januari Delen Geplaatst: 18 januari JA, onze kat laat eigenlijk nooit vieze sporen achter. Ben ik de enige die een kat heeft, die als zijn kleedjes gewassen zijn een paar dagen niet meer in zijn mand wil slapen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 19 januari Delen Geplaatst: 19 januari Ja, onze katten hebben geen kleedjes. Ben ik de enige die twee katers heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 19 januari Delen Geplaatst: 19 januari Ja, wij hebben één ex kater. Ben ik de enige waar in de loop van de jaren al twee zwerfkatten aan zijn komen lopen. Nr. 1 is niet meer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari Ja, bij mij is er één zwerfkat aan komen lopen jaren geleden, maar die is vorig jaar ingeslapen (Hiro). Luna heb ik van een collega van mijn ex overgenomen. Ben ik de enige die op het forum blijft hangen terwijl ze eigenlijk aan het werk moet? 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari Nee, hier hetzelfde😅 Ben ik de enige die eindelijk is begonnen met de zolder op te ruimen. Gewoon omdat er niets meer bij kan😁 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari Ja, maar ik zou het wel moeten doen..... Ben ik de enige die de afgelopen dagen geen sneeuw gezien heb? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari Nee, hier is ook niks gevallen. Ben ik de enige die ooit in een hok met alligators is geweest? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari 1 uur geleden, To van de Veluwe zei: geen sneeuw gezien heb? Geen sneeuw gezien heeft!!! Jammer dat je je eigen fouten niet kunt verbeteren. Ja, nog nooit in een hok met welk eng roofdier geweest. Ben ik de enige die het jammer vind dat je je eigen fouten na enige tijd niet meer kunt verbeteren? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari Nee vind het ook jammer maar ik lees het vaak nog een keer of 2/3 voor ik het verstuur, daarna nog een keer en kan het nog veranderen, ik geloof de eerste 5 min. Maar dat weet je wel. Tja en als er dan nog iets verkeerd staat baal ik ook inderdaad. Ben ik de enige die nu naar "almost cut my hair" luistert van Crosby, Still, Nash & Young. (Goh nu moet ik aan ineens aan @mystique denken) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mystique Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari (aangepast) 35 minuten geleden, bobbyonthefloor zei: Nee vind het ook jammer maar ik lees het vaak nog een keer of 2/3 voor ik het verstuur, daarna nog een keer en kan het nog veranderen, ik geloof de eerste 5 min. Maar dat weet je wel. Tja en als er dan nog iets verkeerd staat baal ik ook inderdaad. Ben ik de enige die nu naar "almost cut my hair" luistert van Crosby, Still, Nash & Young. (Goh nu moet ik aan ineens aan @mystique denken) Ik ken dat nummer niet, maar ga 't straks zeker eens opzoeken. 😄 Dus: ja. Ben ik de enige die is opgestaan voor de hond, uitlaten en voeren, maar nog even naar bed terug gaat zometeen? ☺️☺️ 21 januari aangepast door mystique 'voeten' in plaats van 'voeren'. 😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari Ja, want ik ga zo de hond van de buren uitlaten. En ik ben vanmorgen niet terug gegaan naar bed. Ben ik de enige die meerdere keren per dag op BB kijk en dan eigenlijk wat anders moet doen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 22 januari Delen Geplaatst: 22 januari Neehoor! Ben ik de enige die oordoppen in heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 22 januari Delen Geplaatst: 22 januari Wat zeg je? (flauw) Nee dus😉 Ben ik de enige die geen thee lust? 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 22 januari Delen Geplaatst: 22 januari Op 20-1-2023 om 23:06, To van de Veluwe zei: Ja, nog nooit in een hok met welk eng roofdier geweest. Zijn konijnen dan geen enge roofdieren? 😅 14 uren geleden, bobbyonthefloor zei: Ben ik de enige die geen thee lust? Ja, maar ik hou niet van alle soorten (fruitsmaakjes en rooibos zijn niet mijn ding). Ben ik de enige die rooibos niet echt lekker vindt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 22 januari Delen Geplaatst: 22 januari Nee, dat ruikt naar spek. Dat lust ik wel maar niet als thee. Ben ik de enige die thuis alleen koffie drinkt en geen thee? (= water met een kleurtje) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Nee, ik drink meestal 's ochtends koffie en 's avonds thee. Ben ik de enige die een "maandag motivatie" playlist heeft en die vandaag op heeft gezet tijdens het werken? 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.