Ga naar inhoud

Ben ik de enige die...

Punky punk

Aanbevolen berichten

Ik dacht dat het nog wel eens tijd was voor een nieuw spelletje.

De bedoeling van het spel gaat als volgt;

Heb je een rare gewoonte, iets speciaal aan je lichaam of abnormale gedachtes?

Nou, laat ze hieronder weten! Misschien zijn ze wel herkenbaar voor sommigen onder ons.

Het mag over elk onderwerp gaan, iets met de konijnen of juist helemaal off-topic. Alles mag!

aangepast door Punky punk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee! Verschrikkelijk! En dan nog een druppeltje pipi op de rand. Jakkie! Jongen zouden is manieren moeten leren! Als dat gebeurt, gebeurt er wel echt een wonder!

Ben ik de enige die het verschrikkelijk vind dat er ‘putjes’ in de boter worden gemaakt? 

aangepast door Punky punk
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago zei Babbeltje en Knabbeltje08:

Zeker bij het konijnenhok 🤣 Babbel kan zich zo ontzettend klein en dun maken! 

Ben ik de enige die maar wat lacht of maar gewoon 'ja' zegt als je iemand al gevraagd hebt wat hij zei, en het nog steeds niet verstaan hebt? 

Heel herkenbaar!

ben ik de enige die vaak gezichtjes in alledaagse voorwerpen ziet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, gelukkig hebben wij hier nu voorjaar met morgen 21 graden! En vorige week sneeuwde het bij ons ook nog haha.

Ben ik de enige die vind dat professionele sporters zoals voetballers en Formule 1 coureurs veel te veel geld verdienen voor een hobby?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt eraan, wij hebben al jaren geen tv-abonnement meer, maar de tv als apparaat staat wel dagelijks aan met films en series via netflix enzo.

Ben ik de enige die zich heel erg vast kan bijten in nieuwe dingen, alles over gaat opzoeken, constant (in gedachten of fysiek) mee bezig is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Nee daarom hebben wij het opgegeven om speeltjes te kopen en maken we ze blij met dozen en ander “gratis” spul.

Ben ik de enige die niet snapt waar hooi van de boer vandaan komt, groeit er gras i.p.v. haar op zijn lichaam of zo?

(v.b melk van de koe, de melk komt echt uit de koe)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja daar ben je denk ik wel de enige in 😅 Je zegt toch ook "brood van de bakker" zonder dat het aan/uit zijn lijf komt 😉

Vroeger toen ik bij de intratuin werkte, verkochten we van die kokostouw-vogelnestjes.  Een collega maakte ooit de opmerking dat die van het borsthaar van een bepaalde vertegenwoordiger gemaakt waren en dat beeld kreeg ik echt gewoon niet meer uit mijn hoofd. 🤣 Door jouw hooi van de boer opmerking moet ik daar nu weer aan denken.

Ben ik de enige die blij is met de regen vandaag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .