Punky punk Geplaatst: 2 april 2021 Delen Geplaatst: 2 april 2021 (aangepast) Ik dacht dat het nog wel eens tijd was voor een nieuw spelletje. De bedoeling van het spel gaat als volgt; Heb je een rare gewoonte, iets speciaal aan je lichaam of abnormale gedachtes? Nou, laat ze hieronder weten! Misschien zijn ze wel herkenbaar voor sommigen onder ons. Het mag over elk onderwerp gaan, iets met de konijnen of juist helemaal off-topic. Alles mag! 2 april 2021 aangepast door Punky punk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 2 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2021 (aangepast) Ik zal beginnen. Ben ik de enige die het ‘haat’ als er lege verpakkingen in de voorraad-en koelkast staan? 2 april 2021 aangepast door Punky punk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 april 2021 Delen Geplaatst: 2 april 2021 Nee, dat vind ik ook irritant! Dan denk je dat er nog een pak van iets is, en dan is het alleen de lege verpakking! Ben ik de enige die er een hekel aan heeft als iemand deurtjes van (keuken)kasten open laat staan? 😅 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 2 april 2021 Delen Geplaatst: 2 april 2021 Nee hoor. Ik irriteer me er ook echt mateloos aan! Stoot regelmatig m'n hoofd aan een kastje dat openstaat dat toevallig voor mij op hoofdbeukhoogte is 😆 Ben ik de enige die een hekel heeft aan wc brillen die omhoog staan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 2 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2021 (aangepast) Nee! Verschrikkelijk! En dan nog een druppeltje pipi op de rand. Jakkie! Jongen zouden is manieren moeten leren! Als dat gebeurt, gebeurt er wel echt een wonder! Ben ik de enige die het verschrikkelijk vind dat er ‘putjes’ in de boter worden gemaakt? 2 april 2021 aangepast door Punky punk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 4 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2021 Ben ik de enige die in de winkel probeert om niet te hoesten of te niezen uit schrik omdat iedereen dan opkijkt? 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 5 april 2021 Delen Geplaatst: 5 april 2021 Op 4-4-2021 at 08:35 zei Punky punk: Ben ik de enige die in de winkel probeert om niet te hoesten of te niezen uit schrik omdat iedereen dan opkijkt? Ik denk dan echt van: kom op, hou het nog even in, volhouden...😄 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 5 april 2021 Delen Geplaatst: 5 april 2021 Ik heb er 2: Ben ik de enige die... -een belangerijk Word document minstens 2 of 3 keer opslaat, gewoon voor de zekerheid? -meerdere keren op het knopje om over te steken klikt, terwijl ik zeker weet dat het niks helpt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 5 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2021 Helemaal herkenbaar! Ben ik de enige die voor de coronacrisis nog nooit van het woord 'social distancing' had gehoord? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 6 april 2021 Delen Geplaatst: 6 april 2021 Nee hoor! Maar misschien komt dat omdat ik een hekel heb aan (het vak) Engels. ben ik de enige die 100 keer controleert of alles dicht/op slot is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 7 april 2021 Delen Geplaatst: 7 april 2021 Zeker bij het konijnenhok 🤣 Babbel kan zich zo ontzettend klein en dun maken! Ben ik de enige die maar wat lacht of maar gewoon 'ja' zegt als je iemand al gevraagd hebt wat hij zei, en het nog steeds niet verstaan hebt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 7 april 2021 Delen Geplaatst: 7 april 2021 3 hours ago zei Babbeltje en Knabbeltje08: Zeker bij het konijnenhok 🤣 Babbel kan zich zo ontzettend klein en dun maken! Ben ik de enige die maar wat lacht of maar gewoon 'ja' zegt als je iemand al gevraagd hebt wat hij zei, en het nog steeds niet verstaan hebt? Heel herkenbaar! ben ik de enige die vaak gezichtjes in alledaagse voorwerpen ziet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 april 2021 Delen Geplaatst: 7 april 2021 Nee! En niet alleen gezichtjes. Er zit in de loods een vlek op de vloer die op een vogel lijkt 😄 Ben ik de enige die graag wandelt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 7 april 2021 Delen Geplaatst: 7 april 2021 (aangepast) Nee, sinds ik de orthopedische schoenen heb loop ik weer redelijk normaal. Afgelopen zondag nog 14 kilometer. Ben ik de enige die denkt van "laat het nu maar voorjaar worden?" 7 april 2021 aangepast door Koosje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 7 april 2021 Delen Geplaatst: 7 april 2021 Nee, gelukkig hebben wij hier nu voorjaar met morgen 21 graden! En vorige week sneeuwde het bij ons ook nog haha. Ben ik de enige die vind dat professionele sporters zoals voetballers en Formule 1 coureurs veel te veel geld verdienen voor een hobby? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 7 april 2021 Delen Geplaatst: 7 april 2021 Nee hoor, ben het wel met je eens. Voor een beetje 'autorijden' of 'achter een balletje aan hobbelen' vind ik het achterlijk veel geld.. Ben ik de enige die skittles of gummi beertjes op kleur sorteert voordat ze verslonden worden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 7 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2021 Wie doet dat nou niet? Ieder mooi in z'n vakje. Anders klopt het niet. Ben ik de enige die met een 'babystemmetje' tegen de konijnen praat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 7 april 2021 Delen Geplaatst: 7 april 2021 Ben bang van wel 😂 Ben ik de enige die tv meestal geen bal aan vind? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 7 april 2021 Delen Geplaatst: 7 april 2021 Ligt eraan, wij hebben al jaren geen tv-abonnement meer, maar de tv als apparaat staat wel dagelijks aan met films en series via netflix enzo. Ben ik de enige die zich heel erg vast kan bijten in nieuwe dingen, alles over gaat opzoeken, constant (in gedachten of fysiek) mee bezig is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 8 april 2021 Delen Geplaatst: 8 april 2021 Nee, hoor! Dat heb ik ook , nu zeker met de cavia’s! ben ik de enige die eigenlijk over alle diersoorten vannalles wil weten? (En ze eigenlijk ook in huis wilt halen ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 8 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2021 Nee, niet alle diersoorten. Eerder de boerderijdieren. De huisdieren. Ben ik de enige die er niet tegen kan als er rommel ligt maar het verschrikkelijk vind om die rommel op te ruimen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 8 april 2021 Delen Geplaatst: 8 april 2021 Helemaal herkenbaar, en dan vooral rommel van iemand anders! ben ik de enige die het helemaal fantastisch vind als iets gesorteerd is op kleur/vorm/grootte? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 27 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2021 Hangt ervan af over wat het gaat. Ik heb het niet met alles maar wel met veel dingen. Ben ik de enige die het best irritant (maar ook grappig) vind dat als je een nieuw speeltje voor de dieren koopt, dat ze dan alleen interesse hebben voor de verpakking? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 april 2021 Delen Geplaatst: 28 april 2021 Nee daarom hebben wij het opgegeven om speeltjes te kopen en maken we ze blij met dozen en ander “gratis” spul. Ben ik de enige die niet snapt waar hooi van de boer vandaan komt, groeit er gras i.p.v. haar op zijn lichaam of zo? (v.b melk van de koe, de melk komt echt uit de koe) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 29 april 2021 Delen Geplaatst: 29 april 2021 Haha ja daar ben je denk ik wel de enige in 😅 Je zegt toch ook "brood van de bakker" zonder dat het aan/uit zijn lijf komt 😉 Vroeger toen ik bij de intratuin werkte, verkochten we van die kokostouw-vogelnestjes. Een collega maakte ooit de opmerking dat die van het borsthaar van een bepaalde vertegenwoordiger gemaakt waren en dat beeld kreeg ik echt gewoon niet meer uit mijn hoofd. 🤣 Door jouw hooi van de boer opmerking moet ik daar nu weer aan denken. Ben ik de enige die blij is met de regen vandaag? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.