Renske34 Geplaatst: 1 april 2021 Delen Geplaatst: 1 april 2021 De fotowedstrijd van April heeft als thema 'meest mislukte foto'... onder het mom van 1 april! Wij zijn ontzettend benieuwd naar die ene perfecte pose, die dan ruw verstoord werd door een actie van je huisdier/omgeving die niet meewerkt/decor wat omvalt. Dit kan niet anders dan hilarische plaatjes opleveren. Kom maar door met de foto's! De spelregels op een rij: - 1 foto per persoon. Je moet zelf je eigen foto inzenden, dit kan een ander niet voor jou doen. - Heb je vorige maand gewonnen? Helaas mag je deze maand dan een keertje niet mee doen. - Het wisselen van een foto is niet toegestaan, als je eenmaal hebt ingezonden mag je dus niet meer ruilen. - Het is de bedoeling dat het een foto is die je zelf gemaakt hebt. De foto mag bewerkt zijn / een filter hebben. - Het hoeft geen konijnenfoto te zijn, honden, katten, paarden, kleine knagertjes, alle diertjes mogen mee doen, zolang de foto maar aansluit bij het thema van de maand. - Stemmen mag de gehele maand, en doe je via de "vind ik leuk" knop, rechts onder een bericht. Ook de smileys en hartjes tellen mee als "like". De foto met de meeste stemmen aan het eind van de maand, wint de wedstrijd. - Winnaars krijgen een plekje in het topic met de winnaars van dat jaar en alle deelnames kunnen gedeeld worden op de bunnybunch social media kanalen. - De winnaar, dat is de foto met de meeste likes aan het eind van de maand, ontvangt een kortingscode t.w.v. 5 euro te besteden in de Bunnybunch Webwinkel. Lukt het niet om een foto te plaatsen? Dan is het bestand waarschijnlijk te groot. Tips hoe je de foto dan alsnog kan plaatsen lees je in dit topic. Dit topic is alleen voor het inzenden van foto's! Commentaar op de foto's is in dit topic niet toegestaan om het overzichtelijk te houden, daarvoor is een apart topic, het discussietopic fotowedstrijden 2021 Verzin iets leuks en inzenden maar !! Succes ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 1 april 2021 Delen Geplaatst: 1 april 2021 (aangepast) Punky is zo een nieuwsgierig beestje! Hij moet altijd komen kijken wat ik aan het doen ben. In dit geval had ik een camera vast. Gek beesie! 1 april 2021 aangepast door Punky punk 5 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 1 april 2021 Delen Geplaatst: 1 april 2021 Heb je wat te eten?! 3 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 1 april 2021 Delen Geplaatst: 1 april 2021 Een donkerkleurig konijn met een albino oog 🤔 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 1 april 2021 Delen Geplaatst: 1 april 2021 (aangepast) Lewis zou Lewis niet zijn als hij zijn eigen portretfoto niet zou ruïneren door een gekke bek te trekken. 1 april 2021 aangepast door Pablo&Lola 2 13 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 1 april 2021 Delen Geplaatst: 1 april 2021 July pakt alles af. ALTIJD. Hier maakte ze heel gericht jacht op mijn zonnebril. 12 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 2 april 2021 Delen Geplaatst: 2 april 2021 Met zo’n bewegelijke puppy is het moeilijk foto’s maken 😅 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 2 april 2021 Delen Geplaatst: 2 april 2021 Zit ik net heel netjes voor de foto, zoomt ze in op het hooi in plaats van op mij 🙄 21 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EveD Geplaatst: 2 april 2021 Delen Geplaatst: 2 april 2021 Poseren met zijn nieuwe lekkere snoepjes - zijn oren gingen er van flapperen! 2 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny Rosalie Geplaatst: 2 april 2021 Delen Geplaatst: 2 april 2021 stilzitten lukt natuurlijk niet als er wat lekkers ligt😆 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 5 april 2021 Delen Geplaatst: 5 april 2021 Max Verstappen is er niets bij 😎 8 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 6 april 2021 Delen Geplaatst: 6 april 2021 Wanneer je een foto wil maken en je hondje wil dat je zijn tanden gaat poetsen! 😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kani en Nina Geplaatst: 6 april 2021 Delen Geplaatst: 6 april 2021 De camera is veel interessanter😉 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 6 april 2021 Delen Geplaatst: 6 april 2021 Neusje neusje 2 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lumia Geplaatst: 8 april 2021 Delen Geplaatst: 8 april 2021 Mijn 11-jarige dame heeft last van baardgroei. 1 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 9 april 2021 Delen Geplaatst: 9 april 2021 Jij met je camera altijd. Ik ga niet leuk kijken hoor geef mij nu maar dat snoepje wat je in de lucht houdt. 1 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 9 april 2021 Delen Geplaatst: 9 april 2021 Nee baasje, ik zat echt niet lief te kijken op de hooiruif! 2 11 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flops Geplaatst: 9 april 2021 Delen Geplaatst: 9 april 2021 In het echt zijn ze heel knap maar Fiep en Berry hebben hier allebei een offday. 4 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jolanda Lokerse-Zuidweg Geplaatst: 9 april 2021 Delen Geplaatst: 9 april 2021 Konijnenhok verschonen en je naar schrikken om de houding van Milou dacht dat ze dood was ze was vooral boos op me omdat ik alles leeg gehaald had... 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dorusjedot Geplaatst: 13 april 2021 Delen Geplaatst: 13 april 2021 Hier was het idee om eindelijk een leuke foto van beide konijntjes bij mijn vriend te maken. Resultaat: Knoet chagrijnig, Toet die al het eten jat en mijn vriend..... Tja, die viel een beetje weg 🤣 12 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petra21 Geplaatst: 16 april 2021 Delen Geplaatst: 16 april 2021 Die groente/kruidenschaal is veel te groot, ik kan er zelf in, kijk maar. Nee, geen foto nemen! 1 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zoëvlekje Geplaatst: 24 april 2021 Delen Geplaatst: 24 april 2021 Vlekje verstopt zich liever 2 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten