Pebbles&bambam Geplaatst: 1 april 2021 Delen Geplaatst: 1 april 2021 (aangepast) Afgelopen weekend zijn de konijnen uit de donkere, koude garage terug gegaan naar hun tuinhuisje 🥰 In de laatste weken had ik ze nog nooit zo "down" en verveeld gezien, en herkende ik mijn konijnen niet meer. Tijd om weer naar huis te gaan 🏠! Binnen 5 minuten terug in het tuinhuisje werden de gekste sprongen en bunnyflops weer gemaakt en rende ze allebei als een lammetje rond 🤭😍 De garage is donker, koud en het tocht er, maar er was stroom en dat hadden we nodig voor het kacheltje toen Bam Bam ziek was. Nu zitten ze weer lekker warm in hun tuinhuisje en genieten ze weer van het voorjaar 😎 al is dat snel weer voorbij helaas... Mensen vragen wel eens waarom ik als volwassene nog konijnen heb? Nou, omdat ik gewoon stapel gek op ze ben 🥰 en zijn zij niet gelukkig, dan ik ook niet! 1 april 2021 aangepast door Pebbles&bambam 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 1 april 2021 Delen Geplaatst: 1 april 2021 Wat leuk voor ze dat ze nu terug naar hun vertrouwde tuinhuisje mogen! Wat is er mis mee dan? Konijnen hebben als volwassenen! Helemaal niks! Hier is natuurlijk, zoals je wel weet, iedereen stapel op konijnen. Jong, oud, groot en klein. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 1 april 2021 Delen Geplaatst: 1 april 2021 Wat fijn dat ze er weer goed bijzitten! Heerlijk hè, als je ziet dat het goed met ze gaat. Als ik vertel dat ik konijnen heb zeggen heel veel mensen:" dat had ik vroeger ook". Ze vertellen er ook met veel enthousiasme over. Raar dan toch dat sommige mensen het vreemd vinden. Konijnen zijn gewoon heel erg leuk of je nu klein of groot bent. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 1 april 2021 Delen Geplaatst: 1 april 2021 2 minuten geleden zei Mira11: Wat fijn dat ze er weer goed bijzitten! Heerlijk hè, als je ziet dat het goed met ze gaat. Als ik vertel dat ik konijnen heb zeggen heel veel mensen:" dat had ik vroeger ook". Ze vertellen er ook met veel enthousiasme over. Raar dan toch dat sommige mensen het vreemd vinden. Konijnen zijn gewoon heel erg leuk of je nu klein of groot bent. Mee eens! Ik vind konijnen de allerleukste dieren die er zijn. Ik denk ook dat ik mijn hele leven konijnen zou blijven houden omdat ik ondanks alles er zoveel geluk en plezier uithaal en dat zelfs terwijl ik hartstikke allergisch ben. Het is gewoon echt een hobby. Ik heb al konijnen sinds ik in groep 7 zit dus toen was ik elf ofzo. Ik heb al langer konijnen dan niet, ik kan gewoon niet zonder ze. Binnen zou ik ze dus ook nooit kunnen houden. Als ik ga verhuizen is een tuin echt een pre. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten