Ga naar inhoud

keutels na inenten


bibi&bobo

Aanbevolen berichten

Jou beschrijving van de keutels lijken gewoon op blindedarmkeutels.

 

Normaal gezien zou je die niet mogen liggen want meteen na het leggen moeten ze die opeten.

 

Als ze die niet opeten moet je even de oorzaak zoeken.

 

Het kan natuurlijk dat ze een beetje ziekjes zijn en dat het inderdaad gewoon bijwerkingen van de inentingen zijn. 

 

Of het kan zijn dat jou konijntjes overgewicht hebben. Als ze overgewicht hebben kunnen ze niet meer bij de anis waardoor ze die niet kunnen opeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Punky punk:

Jou beschrijving van de keutels lijken gewoon op blindedarmkeutels.

 

Normaal gezien zou je die niet mogen liggen want meteen na het leggen moeten ze die opeten.

 

Als ze die niet opeten moet je even de oorzaak zoeken.

 

Het kan natuurlijk dat ze een beetje ziekjes zijn en dat het inderdaad gewoon bijwerkingen van de inentingen zijn. 

 

Of het kan zijn dat jou konijntjes overgewicht hebben. Als ze overgewicht hebben kunnen ze niet meer bij de anis waardoor ze die niet kunnen opeten.

 ze hebben geen overgewicht en ik zat gister naast bibi toen ik haar zo'n blindedarm keutel vanuit de anus zag eten 🤪

dus ik denk dan idd dat ze ziekjes zijn ..

dankjewel

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei bibi&bobo:

 ze hebben geen overgewicht en ik zat gister naast bibi toen ik haar zo'n blindedarm keutel vanuit de anus zag eten 🤪

dus ik denk dan idd dat ze ziekjes zijn ..

dankjewel

Als ze echt ziek zouden zijn moet je wel naar de DA hoor! 

Als het gewoon bijwerkingen van de inentingen zijn is het natuurlijk een ander verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .