Ga naar inhoud

Logeerkonijn

Etje
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb tijdelijk 1 logeerkonijn die naast het hok van mijn konijnen staat. Het logeerkonijn vermaakt zich prima. Alleen mijn konijnen zijn bang als hij heen en weer loopt of een geluid maakt wat moet ik doen? Kan ik ze alleen laten als ik ga slapen? Of even voor en nachtje het logeerkonijn (weer) verplaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het logeerkonijntje helemaal weg van je eigen konijntjes zetten. Dat ze elkaar niet ruiken, niet zien,...

Allereerst omdat je eigen konijnen amper durven bewegen let dat logeerkonijntje naast zich. Daarnaast kan het frustraties opleveren als konijnen elkaar kunnen zien, ruiken, etc maar niet bij elkaar kunnen. Waardoor ze de rangorde niet kunnen bepalen,...

• Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Evee:

Is het mogelijk het konijn echt ergens anders te zetten, zodat jouw konijnen er geen last van hebben? Een indringer in huis kan best wat stress en relatieproblemen geven. 

Is mogelijk.... Maar waar ze nu heengaat is tijdelijk een andere plek is nu niet beschikbaar. Morgen ga ik kijken waar ze wel kunnen. Of dat mijn konijnen het minder erg vinden. Eentje was er al bijna overheen en die liep gewoon door het hok (wel wat zenuwachtig) die andere zat er naar te kijken van: Jo wie ben jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago zei Etje:

Hoever is het dat ze het niet ruiken?

Een andere kamer als het in huis is, voor buiten echt een andere hoek van de tuin.

Het is niet handig om logeerkonijnen in huis te nemen als je zelf konijnen hebt, tenzij je er echt een aparte ruimte voor hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .