mammafelina Geplaatst: 14 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2021 Hij staat bij mij nu zo goed als helemaal overdekt. Voor het najaar begint gaan we de ren nog wat verder dicht maken dan staat hij helemaal overdekt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 29 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Voor het eerst een hooi kubus besteld voor Fluffy en Pip, volgens mij is hij goedgekeurd 😉 En nog eentje omdat het zo leuk is ❤️ 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 31 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 31 juli 2021 Pip speelt verstoppertje 😂 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 31 juli 2021 Delen Geplaatst: 31 juli 2021 Ooh, wat schattig! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 19 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2021 Lekkere groentenschotel eten of toch niet? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 20 augustus 2021 Delen Geplaatst: 20 augustus 2021 Haha, zou ik of zou ik niet? Die kleine deugniet. En PiP blijft rustig verder eten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 20 augustus 2021 Delen Geplaatst: 20 augustus 2021 Meestal als 1 van mijn konijntjes destijds zulk gedrag vertoonde zou er gelijk een rode vlag omhoog gaan want een konijn die wel interesse toont in groenten wat hij of zij normaal erg graag eet maar uiteindelijk toch niet eet vind ik alarmerend. En dan was er ook altijd wel wat loos. Ik hoop dat dit bij jou niet het geval is. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 20 augustus 2021 Delen Geplaatst: 20 augustus 2021 Het gras is groener aan de over.... eh buitenkant 😜 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 20 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2021 10 hours ago zei Boefje: Meestal als 1 van mijn konijntjes destijds zulk gedrag vertoonde zou er gelijk een rode vlag omhoog gaan want een konijn die wel interesse toont in groenten wat hij of zij normaal erg graag eet maar uiteindelijk toch niet eet vind ik alarmerend. En dan was er ook altijd wel wat loos. Ik hoop dat dit bij jou niet het geval is. Fluffy doet dit wel vaker als ik de ren open doe. Zodra ik de deur weer sluit en hij dus niet meer bij het gras kan, gaat hij rustig op zijn gemakje de door mij klaargemaakte groenten op eten, beetje eigenwijs dus ❤️ Ik hou ze goed in de gaten en als 1 van de 2 echt niet wil eten onderneem ik actie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 21 augustus 2021 Delen Geplaatst: 21 augustus 2021 15 hours ago zei mammafelina: Fluffy doet dit wel vaker als ik de ren open doe. Zodra ik de deur weer sluit en hij dus niet meer bij het gras kan, gaat hij rustig op zijn gemakje de door mij klaargemaakte groenten op eten, beetje eigenwijs dus ❤️ Ik hou ze goed in de gaten en als 1 van de 2 echt niet wil eten onderneem ik actie. Ooh dus lekker nieuwsgierig! Wat ga ik doen.. hmm.. eten of ontsnappen en de wereld veroveren! Zware keuzes om te maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 21 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2021 8 minuten geleden zei Boefje: Ooh dus lekker nieuwsgierig! Wat ga ik doen.. hmm.. eten of ontsnappen en de wereld veroveren! Zware keuzes om te maken. Precies dat inderdaad 😀 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 5 september 2021 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2021 Lazy sunday ❤️ 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 5 september 2021 Delen Geplaatst: 5 september 2021 Wat een snoetje ook. Zo lief. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 23 september 2021 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2021 (aangepast) 23 september 2021 aangepast door mammafelina 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 20 november 2021 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2021 (aangepast) Fluffy en Pip hebben afgelopen nacht hun verblijf overhoop gehaald: Hier zijn de boeven snel de hoek in gevlucht toen ik de ren binnen kwam 😆 Dus ik en mijn zoon hebben maar gelijk een grote schoonmaak gehouden 😅 20 november 2021 aangepast door mammafelina 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 20 november 2021 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2021 Foto’s staan een beetje gek, ik was blijkbaar te lang bezig met wijzigen 😏 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 18 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2021 Hoera! Pip is vandaag 2 jaar 🥳 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 Gefeliciteerd Pip!! Hiep hiep hoera. Nog vele gezonde jaartjes toegewenst! 🥳🥳🥳 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 Gefeliciteerd 🥳 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Conijn123 Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 Gefeliciteerd!!🎉 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 Van harte! 🥳 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 13 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2022 Even een paar foto’s mijn dierentuin 🥰 Hamster Saar: Cavia’s Bibi (grijs) en Coco (drie kleur): Konijnen Fluffy en Pip: 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 22 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2022 Het is weer de hoogste tijd voor wat Fluffy en Pip spam 😀 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 22 februari Auteur Delen Geplaatst: 22 februari Even mijn konijntjes spammen ☺️ 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 22 februari Delen Geplaatst: 22 februari Nooit genoeg spam @mammafelina wat leuk! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.