Ga naar inhoud

Fluffy en Pip spam

mammafelina
 Delen

Aanbevolen berichten

Wij hadden een paar speciale Bert&Ernie CD's voor op reis. Zelfs in de gondel op wintersport zongen we uit volle borst de Wielen-Boogie tot groot vermaak van de mensen die er geen hout van verstonden maar wel het refrein zo goed en zo kwaad als het kon meezongen. De Von Trapp Family was er niks bij. 🤣

• Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 100
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

8 minuten geleden zei JokeC:

Wij hadden een paar speciale Bert&Ernie CD's voor op reis. Zelfs in de gondel op wintersport zongen we uit volle borst de Wielen-Boogie tot groot vermaak van de mensen die er geen hout van verstonden maar wel het refrein zo goed en zo kwaad als het kon meezongen. De Von Trapp Family was er niks bij. 🤣

Mijn zusje en ik hebben ooit luidkeels het Wilhelmus gezongen met een Duitse meneer, omdat hij daarop aandrong. Je beleeft wat in die gondels joh. 😂

• Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, sta je daar met je rechterhand op je hart ons volkslied te zingen in de bergen. 🤣 Er is zo'n fout liedje wat mensen die de kleur bruin erg mooi vinden voor hun hemden ook graag zongen/zingen en dat heet "waar de blanke top der duinen". Er was een oudere dame die dat liedje begon te zingen in de gondel en toen wisten we even niet wat we moesten doen, want hoewel het liedje natuurlijk bedoeld is om massaal mee te blèren, wilden we toch niet geassocieerd worden met die kijk op de mensheid. Toen hebben we er maar van gemaakt dat de kinderen het niet kenden dus we konden beter wat anders zingen..... 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Misschien dat het Fluffy helpt als ze allebei een eigen snackbal krijgen? Dan kan Fluffy ongestoord het eigen tempo bepalen en de beloning oppeuzelen i.p.v. naast het net te vissen door de snelheid van Pip. Volgens mij kauwt Pip niet eens zo snel als die brokjes weg snaait. 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei JokeC:

Misschien dat het Fluffy helpt als ze allebei een eigen snackbal krijgen? Dan kan Fluffy ongestoord het eigen tempo bepalen en de beloning oppeuzelen i.p.v. naast het net te vissen door de snelheid van Pip. Volgens mij kauwt Pip niet eens zo snel als die brokjes weg snaait. 😅

Ik heb er 2 dus dat zou ik kunnen proberen. Ben benieuwd wat ze dan gaan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei BaasjevanBrownie:

maar als ik ze allebei een eigen bal geef gaan ze toch allebei achter dezelfde aan 🤦‍♀️

Tegen Jut en Jul is een extra snackbal niet opgewassen, daar is geen speld tussen te krijgen. 😁

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .