JokeC Geplaatst: 7 mei 2021 Delen Geplaatst: 7 mei 2021 Wij hadden een paar speciale Bert&Ernie CD's voor op reis. Zelfs in de gondel op wintersport zongen we uit volle borst de Wielen-Boogie tot groot vermaak van de mensen die er geen hout van verstonden maar wel het refrein zo goed en zo kwaad als het kon meezongen. De Von Trapp Family was er niks bij. 🤣 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 7 mei 2021 Delen Geplaatst: 7 mei 2021 8 minuten geleden zei JokeC: Wij hadden een paar speciale Bert&Ernie CD's voor op reis. Zelfs in de gondel op wintersport zongen we uit volle borst de Wielen-Boogie tot groot vermaak van de mensen die er geen hout van verstonden maar wel het refrein zo goed en zo kwaad als het kon meezongen. De Von Trapp Family was er niks bij. 🤣 Mijn zusje en ik hebben ooit luidkeels het Wilhelmus gezongen met een Duitse meneer, omdat hij daarop aandrong. Je beleeft wat in die gondels joh. 😂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 7 mei 2021 Delen Geplaatst: 7 mei 2021 Haha, sta je daar met je rechterhand op je hart ons volkslied te zingen in de bergen. 🤣 Er is zo'n fout liedje wat mensen die de kleur bruin erg mooi vinden voor hun hemden ook graag zongen/zingen en dat heet "waar de blanke top der duinen". Er was een oudere dame die dat liedje begon te zingen in de gondel en toen wisten we even niet wat we moesten doen, want hoewel het liedje natuurlijk bedoeld is om massaal mee te blèren, wilden we toch niet geassocieerd worden met die kijk op de mensheid. Toen hebben we er maar van gemaakt dat de kinderen het niet kenden dus we konden beter wat anders zingen..... 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 20 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 20 mei 2021 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 20 mei 2021 Delen Geplaatst: 20 mei 2021 Haha, Pip is er veel beter in dan Fluffy! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 20 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 20 mei 2021 4 minuten geleden zei Miekmoek: Haha, Pip is er veel beter in dan Fluffy! Pip is echt fanatiek 😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 20 mei 2021 Delen Geplaatst: 20 mei 2021 Misschien dat het Fluffy helpt als ze allebei een eigen snackbal krijgen? Dan kan Fluffy ongestoord het eigen tempo bepalen en de beloning oppeuzelen i.p.v. naast het net te vissen door de snelheid van Pip. Volgens mij kauwt Pip niet eens zo snel als die brokjes weg snaait. 😅 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 20 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 20 mei 2021 39 minuten geleden zei JokeC: Misschien dat het Fluffy helpt als ze allebei een eigen snackbal krijgen? Dan kan Fluffy ongestoord het eigen tempo bepalen en de beloning oppeuzelen i.p.v. naast het net te vissen door de snelheid van Pip. Volgens mij kauwt Pip niet eens zo snel als die brokjes weg snaait. 😅 Ik heb er 2 dus dat zou ik kunnen proberen. Ben benieuwd wat ze dan gaan doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 20 mei 2021 Delen Geplaatst: 20 mei 2021 Leuk is dat om te zien, geniet er ook altijd zo van. Bij mij is Brownie er ook veel actiever mee dan Ukkie, maar als ik ze allebei een eigen bal geef gaan ze toch allebei achter dezelfde aan 🤦♀️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 20 mei 2021 Delen Geplaatst: 20 mei 2021 2 minuten geleden zei BaasjevanBrownie: maar als ik ze allebei een eigen bal geef gaan ze toch allebei achter dezelfde aan 🤦♀️ Tegen Jut en Jul is een extra snackbal niet opgewassen, daar is geen speld tussen te krijgen. 😁 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 9 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2021 Vanmorgen een nieuwe hooi ruif gekocht. Volgens mij vinden Fluffy en Pip het een fijn ding om uit te eten want ik heb hem net voor de tweede keer bijgevuld sinds 12 uur. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 9 juni 2021 Delen Geplaatst: 9 juni 2021 Grappig ding. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 9 juni 2021 Delen Geplaatst: 9 juni 2021 Dus ze eten beter hooi out dat ding dan van hun vorige ruif? Wat grappig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 9 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2021 10 minuten geleden zei Punky punk: Dus ze eten beter hooi out dat ding dan van hun vorige ruif? Wat grappig. Nu in elk geval wel 😉 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 15 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2021 (aangepast) Afgelopen zondag een mooie zandbak gekocht. Ik zie regelmatig dat er gegraven is, maar ik heb ze zelf nog nooit in de zandbak gezien 😆 Filmpje is gemaakt door mijn zoon. https://youtube.com/shorts/aXIuniYHJ4A?feature=share 15 juni 2021 aangepast door mammafelina Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 15 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2021 (aangepast) Hij doet het 🥳 15 juni 2021 aangepast door mammafelina Filmpje deed het niet 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 15 juni 2021 Delen Geplaatst: 15 juni 2021 Lekker bulldozeren. 😁 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 16 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2021 Even spammen hoor ☺️ 9 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 16 juni 2021 Delen Geplaatst: 16 juni 2021 Knappe koppies! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 8 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Pip vind de zandbak helemaal geweldig 🥰 3 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 (aangepast) Hahaha! Ik weet niet of ik harder moest lachen om Pip of om jouw “BOE!” + kop van Fluf. 😂 8 juli 2021 aangepast door Pablo&Lola Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 8 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2021 31 minuten geleden zei Pablo&Lola: Hahaha! Ik weet niet of ik harder moest lachen om Pip of om jouw “BOE!” + kop van Fluf. 😂 Ja, die was ook mooi 😂😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 14 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2021 Hij is binnen!!! 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 14 juli 2021 Delen Geplaatst: 14 juli 2021 Oh ow, de verkoper (of bedrijf) die deze toiletbakken verkoopt gaat 'opeens' veel geld binnenkrijgen. Oeps... 😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 14 juli 2021 Delen Geplaatst: 14 juli 2021 Aah goed zeg! Ik twijfel nog steeds of ik er 1 zal kopen. Het zal bij mij niet heel goed overdekt staan, misschien blijft er dan teveel water in staan. Staat die bij jou volledig overdekt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.