Ga naar inhoud

Fluffy en Pip spam

mammafelina
 Delen

Aanbevolen berichten

• Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja, jongelui, we worden ouder....en snel ook. 🤣 Maar van (glim)lachen blijf je jong dus kom maar op met die foto's en filmpjes, hoor. 😎

Wat een feest, hè, om zo'n blij stelletje moppies te zien genieten. 🙂 

• Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Punky punk:

Hebben jullie ze nog maar een jaar?! Ik dacht dat je ze al veel langer had!

Fluffy hebben we op 7 april 2020 gekocht voor de verjaardag van mijn dochter. Kort daarna herinnerde ik me weer dat ik ooit eerder lid geworden was van een konijnen forum. Op zoek naar informatie kwam bunny bunch al snel weer boven drijven. 
Daar zag ik al snel dat het niet slim geweest was om Fluffy in de dierenwinkel te kopen, maar goed hij was er nu eenmaal. Vast besloten om hem een goed leven te bieden is hier thuis met behulp van het forum een hoop veranderd. Fluffy kreeg meer ruimte, een knuffel waar hij de eerste periode lekker tegenaan kon kruipen, werd gevaccineerd en zodra het kon gecastreerd. Precies 3 weken na zijn castratie is hij op koppel vakantie geweest en gekoppeld aan Pip. Samen zijn ze in hun nieuwe buitenverblijf gaan wonen.

Pip woont hier vanaf eind juni 2020.

Als ik zo naar ze kijk denk ik dat ik er ondanks een niet zo goede start in ben geslaagd om ze een mooi leven te geven.

Dit voorjaar krijgen ze zelfs een nog groter verblijf. Ik ben nog elke dag blij met mijn schatjes 🥰

1FA9EA68-2E3E-4AEF-A945-FB9FA8CEF099.jpeg

• Vind ik leuk 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei mammafelina:

Fluffy hebben we op 7 april 2020 gekocht voor de verjaardag van mijn dochter. Kort daarna herinnerde ik me weer dat ik ooit eerder lid geworden was van een konijnen forum. Op zoek naar informatie kwam bunny bunch al snel weer boven drijven. 
Daar zag ik al snel dat het niet slim geweest was om Fluffy in de dierenwinkel te kopen, maar goed hij was er nu eenmaal. Vast besloten om hem een goed leven te bieden is hier thuis met behulp van het forum een hoop veranderd. Fluffy kreeg meer ruimte, een knuffel waar hij de eerste periode lekker tegenaan kon kruipen, werd gevaccineerd en zodra het kon gecastreerd. Precies 3 weken na zijn castratie is hij op koppel vakantie geweest en gekoppeld aan Pip. Samen zijn ze in hun nieuwe buitenverblijf gaan wonen.

Pip woont hier vanaf eind juni 2020.

Als ik zo naar ze kijk denk ik dat ik er ondanks een niet zo goede start in ben geslaagd om ze een mooi leven te geven.

Dit voorjaar krijgen ze zelfs een nog groter verblijf. Ik ben nog elke dag blij met mijn schatjes 🥰

1FA9EA68-2E3E-4AEF-A945-FB9FA8CEF099.jpeg

Dit had ik niet verwacht! Ik dacht dat je ze al veel langer had! Ik heb Punky zelfs al een beetje langer dan jij jou konijntjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Punky punk:

Dit had ik niet verwacht! Ik dacht dat je ze al veel langer had! Ik heb Punky zelfs al een beetje langer dan jij jou konijntjes.

Ik ben er soms zelf ook verbaasd over dat ze pas ongeveer een jaar bij ons zijn.

Beide zijn ze al zo’n onderdeel van mijn leven, dat het lijkt of ik ze altijd al heb gehad.

Met Fluffy hebben we natuurlijk ook al het een en ander meegemaakt in de afgelopen periode.

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Pablo&Lola:

Wat leuk, een Fluffy en Pip spam! 😍 Jouw koppeling met Fluffy en Pip was net iets eerder dan mijne met Luz & Lewis herinner ik me nog. Bijna een jaar geleden alweer inderdaad. Wat gaat de tijd toch snel!

Dat klopt. Jij had Lola nog toen ik Fluffy en Pip liet koppelen. 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago zei Pablo&Lola:

Nog geen spijt gehad dat je ze naar buiten hebt verhuisd denk ik zo. 😁

Nee, daar heb ik zeker geen spijt van.

Al vond ik het aan het begin wel lastig om mijn kleine Fluffy baby naar buiten te doen.

Ze waren en zijn nu trouwens nog steeds zo happy samen buiten, daar kan ik alleen nog maar van genieten 🥰

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .