Etje Geplaatst: 30 maart 2021 Delen Geplaatst: 30 maart 2021 hallo bunnybunchers, ik heb me al eerder aangesloten bij dit forum voor mijn vorige 2 konijntjes. ik was daar alleen later niet meer actief op. nu heb ik 2 nieuwe konijntjes (de vorige zijn helaas doodgegaan) en daarom stel ik mezelf en me 2 konijntjes even opnieuw voor. ik ben Elise 14 jaar oud en ik ben graag bij me konijnen natuurlijk. ook maak ik graag zelf kaartjes. mijn 2 konijntjes heten mini en maxi ( leuke naam ideeën achterlaten mag ik ben nog steeds niet uit op een leuke naam) ze stonden op marktplaats omdat ze niet zo goed verzorgd meer werden en kon die niet laten staan daar op marktplaats en besloot ze te gaan halen. ik denk dat het een mengsel konijntje is tussen een holander en een dwergje. eentje heeft namelijk de grootte van een holander en een beetje holander aftekening en de andere heeft de grootte van een dwerg met een holander aftekening ze zijn erg zacht een lief. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 30 maart 2021 Delen Geplaatst: 30 maart 2021 (aangepast) Sterkte met he verlies van je konijntjes! Veel leer-en leesplezier op het forum! Er zijn hier nog wel die heel graag kaartjes maken. Ik dacht aan @JacB en ik denk ook (ik weet het niet zeker) @MichelleloveElmo. 30 maart 2021 aangepast door Punky punk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 30 maart 2021 Delen Geplaatst: 30 maart 2021 Welkom terug op BunnyBunch, Elise! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny Rosalie Geplaatst: 30 maart 2021 Delen Geplaatst: 30 maart 2021 Welkom op bunnybunch Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 31 maart 2021 Delen Geplaatst: 31 maart 2021 Welkom op bunnybunch! 🐰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 31 maart 2021 Delen Geplaatst: 31 maart 2021 Welkom! 🐰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 2 april 2021 Delen Geplaatst: 2 april 2021 Op 30-3-2021 at 17:39 zei Punky punk: Sterkte met he verlies van je konijntjes! Veel leer-en leesplezier op het forum! Er zijn hier nog wel die heel graag kaartjes maken. Ik dacht aan @JacB en ik denk ook (ik weet het niet zeker) @MichelleloveElmo. Klopt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 2 april 2021 Delen Geplaatst: 2 april 2021 Op 30-3-2021 at 17:39 zei Punky punk: Sterkte met he verlies van je konijntjes! Veel leer-en leesplezier op het forum! Er zijn hier nog wel die heel graag kaartjes maken. Ik dacht aan @JacB en ik denk ook (ik weet het niet zeker) @MichelleloveElmo. Hier nog een 😉 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 2 april 2021 Delen Geplaatst: 2 april 2021 Welkom (terug) op BB, mooie beestjes zeg, met die wildkleur erdoor. Fijn dat je ze een tweede kans geeft! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 2 april 2021 Delen Geplaatst: 2 april 2021 Welkom terug op het forum! Wat een lieverds! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.