Ga naar inhoud

Charlie en de blaas


Fietje1979

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen 

helaas terug met Charlie bij de dierenarts geweest na een grote rode plas gevonden te hebben onder één van mijn stoelen!😳na een overnachting bij de dierenarts weten we het verdict terug een blaasontsteking 😥2weken ontstekingsremmer 3 weken antibiotica.

ik vroeg aan de arts doe ik iets verkeerd met zijn voeding? (Calciumarm weet je wel) nee zei ze hij gaat gewoon gevoelig blijven 😞

nu moet ik wel zeggen ik heb hier de eerste keer een zakje korrels gekocht voor urine en blaasproblemen vlak na de diagnose dat hij calciumarm moest eten en misschien roebel maar toen was hij ok bij mijn laatste bestelling ben ik het vergeten en rara een blaasontsteking.

zou het helpen als ik hem voor altijd iedere dag 2 koffielepels van die korrels geef?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago zei Jamesthebunnybutler:

Bedoel je de bunny nature govet UROplex? Daar geef je geloof ik maar een koffielepel van per dag idd.

Ja inderdaad ik denk 2 koffielepels als je het niet heel het jaar door geeft maar zou het het goed zijn voor hem als ik hem iedere dag 1 koffielepel geef langere tijd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Fietje1979:

Ja inderdaad ik denk 2 koffielepels als je het niet heel het jaar door geeft maar zou het het goed zijn voor hem als ik hem iedere dag 1 koffielepel geef langere tijd 

Ik heb een tijdje de bronchoplex gegeven, 1 koffielepel. Op de verpakking staat dat dat voor lange tijd mag. Ik durf niet te zeggen of dat goed voor ze is eigenlijk. Bij blaasproblemen kan ik me wel voorstellen dat het kan helpen.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Terug een grote plas urine op de vloer kleur is ietwat donkerbruin net gestopt met de antibiotica 🙄

ik ben radeloos terug naar de dierenarts?

hij eet en drinkt wel heel goed maar zie nu wel dat niet meer zindelijk is!

bij de dierenarts 3weken geleden zat er nochtans geen gruis of stenen in zijn blaas 

wat moet ik doen terug starten met de antibiotica?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .