Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi, 

Ik ben de eigenaar van een koppeltje gecastreerde ram en gesteriliseerde voedster. Ze zijn geadopteerd uit een opvang en nu een half jaartje bij ons. Ze zijn beiden ongeveer 7 jaar oud. 

Ik vind het leuk om te zien hoe begaan jullie met elkaar en met de konijnen zijn. 

Gezien het ons eerste konijnenkoppel is, twijfel ik vaak of ik het juiste doe. Ik zou daarom af en toe graag met wat kenners sparren. 

Groet,

Lien

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi, 

Ik ben de eigenaar van een koppeltje gecastreerde ram en gesteriliseerde voedster. Ze zijn geadopteerd uit een opvang en nu een half jaartje bij ons. Ze zijn beiden ongeveer 7 jaar oud. 

Ik vind het leuk om te zien hoe begaan jullie met elkaar en met de konijnen zijn. 

Gezien het ons eerste konijnenkoppel is, twijfel ik vaak of ik het juiste doe. Ik zou daarom af en toe graag met wat kenners sparren. 

Groet,

Lien

• Vind ik leuk 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom bij Bunnybunch.  Wat leuk dat je een koppel uit een opvang hebt! Dan heb je wat ons betreft al heel veel goed gedaan 🙂

Maar stel al je vragen gerust. Als je ze onder het juiste onderwerp zet, worden ze het beste gelezen. En misschien heb je iets aan de artikelen:

https://www.bunnybunch.nl/informatie/category/konijnen

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik maak altijd speciaal Bunnybunch foto's. 😄 Die neem ik op wat meer afstand en dan zoom ik in. 

Als ik een screenshot maak lukt het alsnog niet.

aangepast door Mira11
  • Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
10 hours ago zei Mira11:

Ik maak altijd speciaal Bunnybunch foto's. 😄 Die neem ik op wat meer afstand en dan zoom ik in. 

Als ik een screenshot maak lukt het alsnog niet.

Ik ook! Maar ik doe het wel niet met inzoomen. Ik trek van verder af en dan maak ik de foto kleiner.

een screenshot werkt bij mij ook niet. Snap ook niet hoe dat zou kúnnen werken, blijft toch even groot?

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
7 minuten geleden zei Punky punk:

een screenshot werkt bij mij ook niet. Snap ook niet hoe dat zou kúnnen werken, blijft toch even groot?

Nee hoor, want de kwaliteit van screenshots is bij mij veel slechter dan de foto waar ik de screenshot van heb gemaakt

• Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
16 hours ago zei Fluf109:

Hoi! Ik krijg de melding dat mijn foto te groot is. Ik ga nog even uitzoeken hoe ik een kan foto kan laten zien. 🙂

Ik spam mijn vriend door de foto's naar hem door te sturen op WhatsApp. Als ik ze vanuit daar dan 'download' kan ik ze zo hier plaatsen! 

Oh, en hartstikke welkom natuurlijk! 

aangepast door Dorusjedot
Link naar bericht
Delen op andere sites
3 minuten geleden zei Miekmoek:

@Dorusjedot om je vriend niet lastig te vallen, kan je ook een whatsappgroep maken en vervolgens de personen die je hebt toegevoegd weer te verwijderen. Dan zit je in een groep met alleen jezelf 😄

Dat is inderdaad best een goede! Nu heb ik ook een werknummer, maar vind het soms ook gewoon leuker om mijn vriend die foto's te blijven sturen. 

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei Dorusjedot:

Dat is inderdaad best een goede! Nu heb ik ook een werknummer, maar vind het soms ook gewoon leuker om mijn vriend die foto's te blijven sturen. 

Haha is ook zo 😂

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .