Ga naar inhoud

Sticker voor hulpdiensten

Gast
 Delen

Aanbevolen berichten

Wel opletten dat er in sommige huurcontracten staat dat er geen klein vee gehouden mag worden en konijnen zijn kleinvee! Dan breng je de woningcorporatie ongewild op de hoogte dat je je niet houdt aan het huurcontract en dat kan als het tegenzit betekenen dat je verplicht bent de moppies weg te doen. Hoewel, "knaagdieren" is toch vrij algemeen dus misschien valt het risico wel mee. Ja, ik weet wel dat konijnen geen knaagdieren zijn, maar de meeste mensen weten dat niet. 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 hours ago zei JacB:

Ik heb deze sticker besteld voor op de voordeur en voor bij het raam bij de achterdeur. Vandaag zijn ze binnen gekomen. 

Zo kunnen hulpdiensten zien bij bijvoorbeeld brand hoeveel dieren er in huis zijn die ze moeten redden. 

Ik dacht, laat ik het ook met jullie delen. 

https://pet-resque.nl/het-initiatief/

Een goed idee om in de meterkast op te hangen. Daar had ik niet aan gedacht. Ik plak het zelf niet zo snel op de deur of het raam.

aangepast door Lienappelsien
  • Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen is de meterkast (of je droger) wel de plek waar brand vaak begint, dus in zo een geval is je sticker ook niet meer leesbaar. Of in je meterkast dus ideaal is weet ik niet. Maar zichtbaar bij de voordeur is misschien inderdaad ook niet handig. Ergens in de hal, in de buurt van de meterkast,  is dan misschien nog het meest praktisch. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .