Ga naar inhoud

Wilgenspeeltjes

Etje
 Delen

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Punky punk:

Ik heb al eens een wilgentak gemaakt, gewoon wilgentakken, een speelboom waarvan de ‘stam’ een dikke wilgentak was, een bosje wilgentakken, een wc-rolletje ‘et wilgentakjes in,...

Bij de eerste zin, een wilgentak, ik bedoel een wilgenbal 😋🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago zei Etje:

Wat voor wilgenspeeltjes hebben jullie wel eens gemaakt of willen jullie maken? Ben benieuwd.

Ik maak niet echt speeltjes, maar koop wel van die wilgenballen. Daarin stop ik dan hooi (als dat er nog niet in zit) en soms wat kruiden/gedroogd fruit als snoepje tussen het hooi gepropt. Dat laatste niet te vaak, maar blijft leuk als verrassing af en toe. En jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago zei Bambi&Fendi:

Ik maak niet echt speeltjes, maar koop wel van die wilgenballen. Daarin stop ik dan hooi (als dat er nog niet in zit) en soms wat kruiden/gedroogd fruit als snoepje tussen het hooi gepropt. Dat laatste niet te vaak, maar blijft leuk als verrassing af en toe. En jij?

ik maak het liefst alles zelf, ik vind het leuk om die dingen te maken en dan me konijnen er mee zien spelen. we hebben zelf meerdere wilgenbomen  dus dat is wel handig. ik geef ze meestal een tak maar ik heb vandaag een rolletje takjes bij elkaar gestopt en ga binnenkort een schuilhokje van wilgentakken vlechten. ben benieuwd hoelang dat meegaat 😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Etje:

ik maak het liefst alles zelf, ik vind het leuk om die dingen te maken en dan me konijnen er mee zien spelen. we hebben zelf meerdere wilgenbomen  dus dat is wel handig. ik geef ze meestal een tak maar ik heb vandaag een rolletje takjes bij elkaar gestopt en ga binnenkort een schuilhokje van wilgentakken vlechten. ben benieuwd hoelang dat meegaat 😜

Oh dat klinkt leuk! Als je dat af hebt zien wij natuurlijk graag foto's 😉

• Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .