Amyborsboom Geplaatst: 19 maart 2021 Delen Geplaatst: 19 maart 2021 Beste (toekomstige) huisdiereigenaar, Ik heb hulp nodig! Voor mijn stage HBO Diermanagement doe ik onderzoek naar de informatiebehoeften bij huisdiereigenaren. En daar kan ik je hulp goed bij gebruiken. Ik wil graag weten waar, waarvoor en hoe huisdiereigenaren informatie willen hebben. Je kan helpen door het invullen van een paar zeer korte enquêtes in de aankomende weken. Ik schat in dat ik ongeveer 5 x een enquête stuur met hooguit 3 tot 5 vragen. De meeste vragen zijn multiple choice waardoor het jouw weinig tijd kost en het mij veel informatie kan geven. Taart Onder de deelnemers die de serie enquêtes hebben ingevuld verloot ik een aantal lekkere taarten naar keuze, per 50 deelnemers 1 taart. Klik op onderstaande knop om mee te doen: Ja ik doe mee! Natuurlijk zullen de gegevens alleen voor mijn onderzoek gebruikt worden en niet aan derden worden verstrekt. Ik heb er zin in en bedankt voor het meedoen, Amy Borsboom Tweedejaars student HBO Diermanagement (HVHL) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 maart 2021 Delen Geplaatst: 19 maart 2021 Voordat de oplettende leden gaan rapporteren, er is netjes toestemming gevraagd & gegeven voor deze enquete 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 19 maart 2021 Delen Geplaatst: 19 maart 2021 Ik wil best meedoen, maar als ik moet aanvinken dat ik het privacy reglement heb gelezen, dan is het wel zo handig als dat ook echt ergens in te zien is. Kun je dat misschien toevoegen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 maart 2021 Delen Geplaatst: 19 maart 2021 1 minuut geleden zei Marjoleink: Ik wil best meedoen, maar als ik moet aanvinken dat ik het privacy reglement heb gelezen, dan is het wel zo handig als dat ook echt ergens in te zien is. Kun je dat misschien toevoegen? klikken op "hier gelezen" 😉 https://anyanimal.nl/privacy-beleid/ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 19 maart 2021 Delen Geplaatst: 19 maart 2021 Goed dat je hier je enquête over houdt. Er wordt helaas veel verkeerde informatie gegeven, met name over konijnen. Veel dierenwinkels en fokkers denken alleen maar aan de verkoop, waardoor veel konijnen met verkeerde informatie verkocht worden. Zo wordt vaak niet verteld dat konijnen groepsdieren zijn en bewegingsvrijheid nodig hebben en belanden veel konijnen eenzaam in veel te klein hok. Ook vertellen dierenwinkels niet dat jonge konijnen altijd wel samen kunnen, maar dat je pas weet of twee konijnen samen kunnen als ze ouder zijn en hun karakters hebben ontwikkeld. Daarnaast kunnen konijnen van hetzelfde geslacht vrijwel nooit samen blijven, ook niet als ze uit een nest komen, zoals dierenwinkels vaak aangeven. Konijnen kennen geen familiebanden en moeten gematcht worden op karakter. Ook de geslachtsbepaling gaat nog weleens fout, waardoor mensen denken twee konijnen van hetzelfde geslacht te hebben (wat dus ook niet handig is), maar een rammetje en voedster hebben met een ongewenst nestje tot gevolg. Door al die foute voorlichting ontstaan er veel vechtpartijen en ruzies tussen konijnen die niet matchen op latere leeftijd, waardoor veel konijnen weer worden afgestaan of zelfs gedumpt of hun leven in isolatie moeten slijten. Het zou heel mooi zijn als dat uit je enquête te halen is. Maar de baasjes die foute info hebben gekregen, zien dat als goede info (want een dierenwinkel of fokker heeft expertise, denken zij). En de mensen hier op Bunnybunch hebben zeer veel goede informatie en expertise tot hun beschikking, waardoor ze veel meer weten dan een gemiddeld baasje en zich voor informatievoorziening tot deze site en forum kunnen wenden. Dus ik denk niet dat dat heel representatief is. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 maart 2021 Delen Geplaatst: 19 maart 2021 Overigens zie ik dat ik met het akkoord gaan met de privacy regels, automatisch ingeschreven ben voor de nieuwsbrief. Dat mag dus niet 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amyborsboom Geplaatst: 19 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2021 9 hours ago zei Evee: Overigens zie ik dat ik met het akkoord gaan met de privacy regels, automatisch ingeschreven ben voor de nieuwsbrief. Dat mag dus niet 😉 Ik heb het net even nagevraagd hoe dat zit. In dit geval ben je niet automatisch ingeschreven voor de nieuwsbrief. Als de enquêtes voorbij zijn dan ontvangt u ook geen ongewenste emails meer! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten