Evee Geplaatst: 17 maart 2021 Delen Geplaatst: 17 maart 2021 Bunny nature heeft wat nieuws, een konijnenhuisje in de vorm van een soort doolhof. Er zijn er twee, je kan ze evt ook combineren: Mijn eerste reactie was, oh, dat is leuk. Maar ja, toen zag ik de (inkoop & verkoop) prijzen. De kleine: Bunny Nature Labyrinth 57,7 x 26 x 57,5 cm En de grote: Bunny Nature Labyrinth 110 x 26 x 57,5 cm De advies verkoop van de kleine is 89,99 De advies verkoop van de grote is 149,99 Wil je de combi zoals op de bovenste foto, moet je dus beide maten kopen en ben je 239,98 euro kwijt. Bunny nature heeft echt geen geweldige marge, het ziet er voor mij kwetsbaar en duur uit om te verzenden, en bij schade heb ik altijd verlies. Er komt dus ook nog een aardig bedragje verzendkosten bij als je het besteld. Ik vind het aan de ene kant leuk, maar aan de andere kant vind ik het persoonlijk de prijs niet waard.... Wat vinden jullie? Zouden jullie dit kopen? Een andere optie is dat ik het op bestelling zou doen, maar nadeel is dat de voorraad bij de groothandel beperkt is en ze naar mijn idee maar eens in de 2 maanden bestellen, wat dus maakt dat ik dan de administratie van naleveringen moet gaan bijhouden wat weken / maanden kan duren... Dat is dus ook niet handig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 17 maart 2021 Delen Geplaatst: 17 maart 2021 Ik niet. Leuk, maar veel te duur Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mystique Geplaatst: 17 maart 2021 Delen Geplaatst: 17 maart 2021 Ik zou het niet kopen. Ik vind het gewoon té duur, hoewel het er leuk uitziet. Ik heb ooit eens een doolhof gemaakt van een handvol kartonnen dozen. Ging een paar maanden mee en kostte niets. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 17 maart 2021 Delen Geplaatst: 17 maart 2021 Nee echt niet, veel te duur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rosinda Geplaatst: 17 maart 2021 Delen Geplaatst: 17 maart 2021 Ik vind het idee zeker leuk! Maar als je zoiets echt wilt zou je dus evt ook uit kunnen uitwijken naar de catcubes, qua stapelen en in/uitgangen hebben die toch wel een beetje hetzelfde idee. Ik weet zo even niet of ze qua grootte gelijk zijn, maar dan zijn toch zelfs nieuwe catcubes nog goedkoper, en denk dat veel bunnybunchers ze 2de hands hebben of zullen aanschaffen. Hoe duurzaam zou je het zelf inschatten? Weet je wat voor soort hout het is? 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2021 Als je dit formaat labyrinth in cat cubes wil ben je ook aardig wat geld kwijt hoor 😉 Nog wel meer. Dit is de info, houtsoort staat er niet bij. Ik verwacht niet dat het geschikt is voor buiten. Citaat Origineel speel- en slaaphuis voor konijnen - Boots de natuurlijke gangenstelsels van konijnen na - Gemaakt van zeer stevig hout met veilig afgeronde hoeken - Gemakkelijk in elkaar te zetten door losse modules - Zelf in te delen, veranderen van route en kamers mogelijk - Met plat dak om op te liggen of meer modules op te zetten - Met de mogelijkheid uit te breiden met meerdere modules Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 17 maart 2021 Delen Geplaatst: 17 maart 2021 Ik vind het ook te duur. Wel heel leuk, maar ik zou het niet kopen voor dat geld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 17 maart 2021 Delen Geplaatst: 17 maart 2021 Ik vind het een onwijs leuk idee! Maar veel te duur. Dus nee, ik zou het niet kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 17 maart 2021 Delen Geplaatst: 17 maart 2021 Ik denk dat het voor konijnen echt heel leuk is. Als het goed stevig hout is dan vind ik de prijs-kwaliteit wel ok mits er een goed antislip dak opgezeten had. Ik zou het zelf niet kopen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 17 maart 2021 Delen Geplaatst: 17 maart 2021 Ik sluit me bij de anderen aan. Vind het idee super leuk en denk dat Fluffy en Pip het geweldig zouden vinden, maar ik vind het echt veel te duur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 17 maart 2021 Delen Geplaatst: 17 maart 2021 Ik had het ook al op internet gezien, maar schrok toen ook van de prijs. Dat vind ik echt te gek. En het ziet er uit als goedkoop multiplex. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 17 maart 2021 Delen Geplaatst: 17 maart 2021 Oh wacht even, de bovenste foto zijn er 2 op elkaar. 🤦♀️Dus €150 + €90. Dat is echt heel erg duur. 😲 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 17 maart 2021 Delen Geplaatst: 17 maart 2021 Klopt dat bedacht ik me net ook al. En dan zijn wij hier toch redelijke konijnengekken op BB 🤪 maar denk dat niemand hier toch 240 euro voor een labyrint gaat uitgeven? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 17 maart 2021 Delen Geplaatst: 17 maart 2021 Ik vind het ook te duur. Als je een beetje handig bent kun je van een paar planken zoiets gemakkelijk zelf maken. Mijn man heeft zoiets voor mij gemaakt met ronde gaten erin. Een stuk goedkoper! Enige nadeel is wel dat het bij mij geschroefd is dus het is lastiger te verplaatsen. Nu hoeft dat gelukkig ook niet zo vaak, maar soms moet je erachter wel even schoonmaken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 17 maart 2021 Delen Geplaatst: 17 maart 2021 Super leuk! Maar inderdaad veeeeeeels te duur... Denk dat ik het nog steeds te duur zou vinden als het super mooie kwaliteit zou zijn en er super mooi uit zou zien. Dus nee, voor mij een no go. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 17 maart 2021 Delen Geplaatst: 17 maart 2021 4 minuten geleden zei DaniëlleV: Mijn man heeft zoiets voor mij gemaakt met ronde gaten erin. Voor jou of voor de konijnen? 😆 hihi heb nu al een beeld voor me dat er een labyrint in huis voor je uitstaat 😂 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 17 maart 2021 Delen Geplaatst: 17 maart 2021 Zojuist zei BaasjevanBrownie: Voor jou of voor de konijnen? 😆 hihi heb nu al een beeld voor me dat er een labyrint in huis voor je uitstaat 😂 🤣 Goeie vraag! voor de konijnen bedoel ik, maar indirect ook voor mij natuurlijk want als de konijnen het leuk vinden dan ben ik natuurlijk ook zoet! 🙃 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 17 maart 2021 Delen Geplaatst: 17 maart 2021 Zojuist zei DaniëlleV: 🤣 Goeie vraag! voor de konijnen bedoel ik, maar indirect ook voor mij natuurlijk want als de konijnen het leuk vinden dan ben ik natuurlijk ook zoet! 🙃 Wat mooi gezegd! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 17 maart 2021 Delen Geplaatst: 17 maart 2021 Zojuist zei DaniëlleV: 🤣 Goeie vraag! voor de konijnen bedoel ik, maar indirect ook voor mij natuurlijk want als de konijnen het leuk vinden dan ben ik natuurlijk ook zoet! 🙃 Ik begreep je hoor. Zo is het ook, spulletjes voor de konijnen, voelen ook als cadeautje voor mij. 🙂 Veel te leuk om toe te kijken hoe ze ergens mee bezig zijn ook 😀 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 17 maart 2021 Delen Geplaatst: 17 maart 2021 9 minuten geleden zei BaasjevanBrownie: Ik begreep je hoor. Zo is het ook, spulletjes voor de konijnen, voelen ook als cadeautje voor mij. 🙂 Veel te leuk om toe te kijken hoe ze ergens mee bezig zijn ook 😀 Precies dat is genieten! 🥰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 17 maart 2021 Delen Geplaatst: 17 maart 2021 1 uur geleden zei BaasjevanBrownie: maar denk dat niemand hier toch 240 euro voor een labyrint gaat uitgeven? Niet? Wat een krenten.....🤣 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mississippi Geplaatst: 18 maart 2021 Delen Geplaatst: 18 maart 2021 10 hours ago zei JokeC: Niet? Wat een krenten.....🤣 Ik zou het misschien nog wel doen ook, maar dan zou ik wel iets verwachten wat er anders uitziet dan dit... 😅 Volgens mij is dit anderhalf keer knagen en je hebt weer een extra uitgang. Voor dat geld zou ik iets duurzamers verwachten. Ik vind het idee trouwens wel echt heel tof. Maar ben bang dat Mississip er met z'n dikke kontje in vast blijft zitten 🤭 En Dakkie heb ik al een paar keer bungelend aan een pootje van een trapje gered. Dus of het een succes is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2021 Fijn om te lezen dat mijn gevoel dus goed zat haha. Leuk idee, maar de prijs is minder leuk 😅 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 18 maart 2021 Delen Geplaatst: 18 maart 2021 Veel te duur inderdaad. Ik zou het voor 50 of 60 euro een redelijke prijs vinden 😬 Alles wat hoger zit overweeg ik niet eens, maar dat ligt er vast aan dat ik nog studeer. Zulke hoge kosten geef ik dan liever niet zomaar uit. En daarnaast ziet het er redelijk simpel uit. Voor zo'n prijs verwacht ik dan een stuk meer. Zullen er echt mensen zijn die zoiets kopen voor dat geld? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Skipenpip Geplaatst: 18 maart 2021 Delen Geplaatst: 18 maart 2021 Er zijn ook mensen die een lasersnijder hebben. Bij mij op school hebben ze die ook en als ik mijn eigen hout mee zou brengen mocht ik die gewoon gebruiken. Je kunt dan bijvoorbeeld met Solid Edge iets ontwerpen en dan heb je voor een paar euro een heel mooi konijnenpaleisje, ook nog eens naar je eigen wens. Zou toch maar even in de buurt gaan kijken of iemand zo'n ding heeft. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.