Ga naar inhoud

eventjes voorstellen :)

Aanbevolen berichten

Hey konijnenliefhebbers,

Ik heb toen ik mijn konijnen net had hier een account aangemaakt, maar nu ben ik mijn wachtwoord vergeten en heb ik dus een nieuw account moeten aanmaken. Dus ik zal mijn konijnen opnieuw even voorstellen. Ik heb twee geweldige konijntjes: Mickey en Malu. Malu, een voedster, is super lief en begint mij eindelijk niet meer zo eng te vinden. En Mickey, een gecastreerde ram, is nog steeds best wel schuw maar hij vindt het niet erg om geaaid te worden. De twee lieve beestjes heb ik inmiddels al langer dan twee jaar geleden gekoppeld op kunnen halen bij het knaagspoor. Omdat Malu gevonden is op straat weet ik helaas niet hoe oud ze is. Wel weet ik dat Mickey inmiddels al 4 jaar oud is. De twee pluizebollen vinden elkaar geweldig en zijn allebei super gezond. Ik kan natuurlijk altijd wel wat tips gebruiken dus ik heb hier weer even een account aangemaakt zodat ik vragen kan stellen over dingen die ik niet weet. Ik voeg hier even een foto toe van Mickey en Malu zodat jullie ze ook kunnen zien. Voorbeeld van afbeelding

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei Miekmoek:

Welkom op het forum! 

Ik kan zelf alleen niet je foto zien van Mickey en Malu.. Maar misschien ligt dat aan mij? 

Bedankt! Ik weet niet hoe het komt dat je het niet kan zien, ik zie het namelijk wel. Het is nu ook mijn profielfoto dus daar kan je het misschien wel zien?

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 hours ago zei Evee:

Welkom op Bunnybunch!

Als je je oude gebruikersnaam nog weet, kan ik de accounts voor je samenvoegen. 

Ik ben net per ongeluk toch nog het oude account tegen gekomen dus het zou super fijn zijn als je ze zou kunnen samenvoegen de gebruikersnaam is: Jara’s nijntjes   (Beetje domme naam wel 😂)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .