Ga naar inhoud

Bedankt en groot nieuws!

Punky punk
 Delen

Aanbevolen berichten

4 hours ago zei BaasjevanBrownie:

Heeey super zeg!! Stuur net een berichtje “succes” in het andere topic, maar het is dus al gelukt! 🥳👏🏻 Goed zeg! Wat fijn voor Punky (en jou 😉) dat hij een vriendinnetje krijgt. Ik zag dat je ook mailtjes enzo wilde gaan sturen naar dierenwinkels, maar je nu al je eerste succes bereikt door je eigen konijn zo gelukkig te gaan maken met een vriendinnetje. Dat heb je iig voor elkaar! En ieder konijn telt. Je gaat er vast heel veel plezier van krijgen als je ze straks elkaar ziet likken, tegen elkaar aan ziet liggen enz. 

Ik ben allang de deur uit en heb nu mijn eigen konijnen, maar mijn ouders vonden het onzin toen ik zei dat ik een maatje voor Brownie ging zoeken. Zeker na alle ellende met scheidingen van vroeger (toen ik nog thuis woonde en alleen maar voedsters bij elkaar had 🙈). Maar als m’n moeder nu op visite is zit ze helemaal vertederd naar het kleffe stel te kijken en vind ze het zo schattig om ze zo samen te zien. En ziet ze ook in dat we het vroeger verkeerd hebben gedaan. Ik hoop dat je ouders straks ook heel blij met de keuze zijn en het (nog beter) begrijpen als ze het zien.

Misschien kun je je powerpoint en argumenten wel delen met de anderen hier die in hetzelfde schuitje zitten?

Veel plezier met een konijntje uitkiezen bij de opvang en dan hopen dat het klikt met Punky! Houd je ons op de hoogte?

Natuurlijk! Maar het is pas over een dikke maand hé 😅. Nou ja, dat is geen reden om er zo nuchter over te doen! Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte! Grootte maakt voor mij niet echt uit...

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de lieve reacties allemaal! Toch niet de opvang uit Geraardsbergen want er zijn wel heel veel voedsters, maar er worden er maar twee van herplaatst en 1 daarvan is een buitenkonijn. Nog even verder zoeken dus! Heb deze nacht suuuuuper slecht geslapen! Was veel te opgewonden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat de opvang die je op het oog had niks heeft voor je. Maar je hebt nog tijd om te zoeken. Wel super fijn dat Punky nu een maatje krijgt! Super goed gedaan!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .