Punky punk Geplaatst: 15 maart 2021 Delen Geplaatst: 15 maart 2021 Hoooi, (past wel op een konijnenforum 😉 ) Punky krijgt een maatje! Over een dikke maand zullen jullie dus nog vele meer spam moeten horen! Ik heb een opvang op het oog In Geraardsbergen, te België. Een uurtje rijden van thuis (Is dat normaal?). Daar zitten veel konijnen (voedsters) en er stond juiste info. Alleszins, ik heb er een goed gevoel bij! We willen de afspraak liefst tegen de paasvakantie aan maken. Want in de schoolweek,... ja, is er wat minder tijd. Wat ik allemaal niet heb gedaan om mijn Punky een vriendinnetje te geven. Ik heb gestaakt, ik heb een powerpoint gemaakt, ik heb gepraat,... Maar het grootste deel heb ik aan jullie te danken. Hoe ik hier tips ben kunnen komen vragen, hoe ik hier oprechte adviezen heb gekregen, hoe ik dankzij jullie het leven van mijn konijn heb kunnen beteren. Dat zou ik nergens anders kunnen gedaan hebben. Wou hier graag een eigen topic aan geven, vooral voor het laatste stukje. Dus, bedankt, uit het diepste van mijn hart! 17 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snuffythebunny Geplaatst: 15 maart 2021 Delen Geplaatst: 15 maart 2021 Ik ben dus echt slecht hierin en blijf dan door zeuren en dan mag ht niet 😞 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 15 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2021 Zojuist zei Snuffythebunny: Ik ben dus echt slecht hierin en blijf dan door zeuren en dan mag ht niet 😞 Kom op! Ik heb ook een jaar moeten zeuren! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snuffythebunny Geplaatst: 15 maart 2021 Delen Geplaatst: 15 maart 2021 Zojuist zei Punky punk: Kom op! Ik heb ook een jaar moeten zeuren! Maar mijn ouders zijn van die ouders die niet tegen zeuren kunnen en weinig geduld hebben Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 15 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2021 Zojuist zei Snuffythebunny: Maar mijn ouders zijn van die ouders die niet tegen zeuren kunnen en weinig geduld hebben Oh ja, de mijne ook! Echt blijven doordoen. En neem het een beetje serieus, anders komt het niet geloofwaardig over. Je moet vanalles zeggen, ondernememen,... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snuffythebunny Geplaatst: 15 maart 2021 Delen Geplaatst: 15 maart 2021 Zojuist zei Punky punk: Oh ja, de mijne ook! Echt blijven doordoen. En neem het een beetje serieus, anders komt het niet geloofwaardig over. Je moet vanalles zeggen, ondernememen,... Mn vader wou niet eens dat artikel lezen en hij vindt ht onzin )): Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 15 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2021 Zojuist zei Snuffythebunny: Mn vader wou niet eens dat artikel lezen en hij vindt ht onzin )): En je moeder? Mijn vader vond het ook onzin! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snuffythebunny Geplaatst: 15 maart 2021 Delen Geplaatst: 15 maart 2021 2 minuten geleden zei Punky punk: En je moeder? Mijn vader vond het ook onzin! Mijn moeder zei al gelijk: je krijgt geen 2de konijn en klaar. Als ik eerlijk moet zijn was mn vader wel meer geïnteresseerd dan mijn moeder Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snuffythebunny Geplaatst: 15 maart 2021 Delen Geplaatst: 15 maart 2021 Dus uhm, ja... ik heb nie echt een kans meer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snuffythebunny Geplaatst: 15 maart 2021 Delen Geplaatst: 15 maart 2021 23 minuten geleden zei Punky punk: Hoooi, (past wel op een konijnenforum 😉 ) Punky krijgt een maatje! Over een dikke maand zullen jullie dus nog vele meer spam moeten horen! Ik heb een opvang op het oog In Geraardsbergen, te België. Een uurtje rijden van thuis (Is dat normaal?). Daar zitten veel konijnen (voedsters) en er stond juiste info. Alleszins, ik heb er een goed gevoel bij! We willen de afspraak liefst tegen de paasvakantie aan maken. Want in de schoolweek,... ja, is er wat minder tijd. Wat ik allemaal niet heb gedaan om mijn Punky een vriendinnetje te geven. Ik heb gestaakt, ik heb een powerpoint gemaakt, ik heb gepraat,... Maar het grootste deel heb ik aan jullie te danken. Hoe ik hier tips ben kunnen komen vragen, hoe ik hier oprechte adviezen heb gekregen, hoe ik dankzij jullie het leven van mijn konijn heb kunnen beteren. Dat zou ik nergens anders kunnen gedaan hebben. Wou hier graag een eigen topic aan geven, vooral voor het laatste stukje. Dus, bedankt, uit het diepste van mijn hart! Wat heb je eigenlijk gedaan om ze te interesseren Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 15 maart 2021 Delen Geplaatst: 15 maart 2021 Wat fijn dat je je ouders hebt kunnen overtuigen! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 15 maart 2021 Delen Geplaatst: 15 maart 2021 Wat een goed nieuws! Hij vind vast een leuk vriendinnetje 🥰 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snuffythebunny Geplaatst: 15 maart 2021 Delen Geplaatst: 15 maart 2021 1 uur geleden zei Snuffythebunny: Wat heb je eigenlijk gedaan om ze te interesseren Oke geskipt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 15 maart 2021 Delen Geplaatst: 15 maart 2021 Wat super fijn dat Punky een vriendinnetje mag uit zoeken @Punky punk 🥳🥳 De opvang waar Pip vandaan komt is ook ongeveer een uurtje rijden van mijn huis, kan best volgens mij. @Snuffythebunny @Punky punk heeft er echt alles aan gedaan om een maatje voor Punky te krijgen. Haar ouders wilde eerst ook niet mee werken, maar nu een jaar later is het dan toch gelukt. Ik denk dat je meer bereikt met er af en toe op terug komen met goed onderbouwde informatie dan dat je elke dag gaat pushen. mogelijk lukt het jou ook nog een keer... 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 15 maart 2021 Delen Geplaatst: 15 maart 2021 (aangepast) Oh wat geweldig! Je hebt zo ontzettend je best gedaan en nu is het eindelijk gelukt! 🎉 Heb je al een beetje nagedacht over wat je wilt? Bv. een voedster die zindelijk is, de grootte enz. Wat zal Punky blij zijn straks! En jij krijgt er ook een nieuw maatje bij. Ik wordt er al helemaal vrolijk van. 😄 15 maart 2021 aangepast door Mira11 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dorusjedot Geplaatst: 15 maart 2021 Delen Geplaatst: 15 maart 2021 Wauw!! Goed bezig! Wat knap van je dat je zo hebt doorgezet! Helemaal leuk! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 15 maart 2021 Delen Geplaatst: 15 maart 2021 Geweldig @Punky punk!! Echt fijn dat het nu eindelijk mag! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 15 maart 2021 Delen Geplaatst: 15 maart 2021 Wat een feestelijk nieuws! 🥳 Je zult wel helemaal door het dolle heen zijn dat het je gelukt is. Een héél groot compliment en een dikke knuffel. Een vriendinnetje voor Punky....je hebt het voor elkaar gekregen. Ben zo benieuwd waar Punky mee thuis komt...... 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 15 maart 2021 Delen Geplaatst: 15 maart 2021 Heeey super zeg!! Stuur net een berichtje “succes” in het andere topic, maar het is dus al gelukt! 🥳👏🏻 Goed zeg! Wat fijn voor Punky (en jou 😉) dat hij een vriendinnetje krijgt. Ik zag dat je ook mailtjes enzo wilde gaan sturen naar dierenwinkels, maar je nu al je eerste succes bereikt door je eigen konijn zo gelukkig te gaan maken met een vriendinnetje. Dat heb je iig voor elkaar! En ieder konijn telt. Je gaat er vast heel veel plezier van krijgen als je ze straks elkaar ziet likken, tegen elkaar aan ziet liggen enz. Ik ben allang de deur uit en heb nu mijn eigen konijnen, maar mijn ouders vonden het onzin toen ik zei dat ik een maatje voor Brownie ging zoeken. Zeker na alle ellende met scheidingen van vroeger (toen ik nog thuis woonde en alleen maar voedsters bij elkaar had 🙈). Maar als m’n moeder nu op visite is zit ze helemaal vertederd naar het kleffe stel te kijken en vind ze het zo schattig om ze zo samen te zien. En ziet ze ook in dat we het vroeger verkeerd hebben gedaan. Ik hoop dat je ouders straks ook heel blij met de keuze zijn en het (nog beter) begrijpen als ze het zien. Misschien kun je je powerpoint en argumenten wel delen met de anderen hier die in hetzelfde schuitje zitten? Veel plezier met een konijntje uitkiezen bij de opvang en dan hopen dat het klikt met Punky! Houd je ons op de hoogte? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 15 maart 2021 Delen Geplaatst: 15 maart 2021 Wat leuk zeg!! 😊 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 15 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2021 3 hours ago zei BaasjevanBrownie: Heeey super zeg!! Stuur net een berichtje “succes” in het andere topic, maar het is dus al gelukt! 🥳👏🏻 Goed zeg! Wat fijn voor Punky (en jou 😉) dat hij een vriendinnetje krijgt. Ik zag dat je ook mailtjes enzo wilde gaan sturen naar dierenwinkels, maar je nu al je eerste succes bereikt door je eigen konijn zo gelukkig te gaan maken met een vriendinnetje. Dat heb je iig voor elkaar! En ieder konijn telt. Je gaat er vast heel veel plezier van krijgen als je ze straks elkaar ziet likken, tegen elkaar aan ziet liggen enz. Ik ben allang de deur uit en heb nu mijn eigen konijnen, maar mijn ouders vonden het onzin toen ik zei dat ik een maatje voor Brownie ging zoeken. Zeker na alle ellende met scheidingen van vroeger (toen ik nog thuis woonde en alleen maar voedsters bij elkaar had 🙈). Maar als m’n moeder nu op visite is zit ze helemaal vertederd naar het kleffe stel te kijken en vind ze het zo schattig om ze zo samen te zien. En ziet ze ook in dat we het vroeger verkeerd hebben gedaan. Ik hoop dat je ouders straks ook heel blij met de keuze zijn en het (nog beter) begrijpen als ze het zien. Misschien kun je je powerpoint en argumenten wel delen met de anderen hier die in hetzelfde schuitje zitten? Veel plezier met een konijntje uitkiezen bij de opvang en dan hopen dat het klikt met Punky! Houd je ons op de hoogte? Een speciaal bedankje naar jou toe! Je had hier ergens een verhaal geplaatst over brownie en ukkie. Hoe Ukkie(?) altijd onder Brownie kroop. Heb dat overgeschreven en op de Powerpoint gezet. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 15 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2021 6 hours ago zei Mira11: Oh wat geweldig! Je hebt zo ontzettend je best gedaan en nu is het eindelijk gelukt! 🎉 Heb je al een beetje nagedacht over wat je wilt? Bv. een voedster die zindelijk is, de grootte enz. Wat zal Punky blij zijn straks! En jij krijgt er ook een nieuw maatje bij. Ik wordt er al helemaal vrolijk van. 😄 Nee, heb ik nog niet gedaan, ga ik vanavond doen. Gisteren heb ik elke momentje gepakt voor de powerpoint. En dan nog presenteren. Had er heel veel tralalie en tralala rondgemaakt. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 15 maart 2021 Delen Geplaatst: 15 maart 2021 4 minuten geleden zei Punky punk: Een speciaal bedankje naar jou toe! Je had hier ergens een verhaal geplaatst over brownie en ukkie. Hoe Ukkie(?) altijd onder Brownie kroop. Heb dat overgeschreven en op de Powerpoint gezet. O wat leuk om te horen! 😊 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 15 maart 2021 Delen Geplaatst: 15 maart 2021 4 minuten geleden zei Punky punk: Nee, heb ik nog niet gedaan, ga ik vanavond doen. Gisteren heb ik elke momentje gepakt voor de powerpoint. En dan nog presenteren. Had er heel veel tralalie en tralala rondgemaakt. Het heeft goed geholpen die traktatie en tralala. 😂 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 15 maart 2021 Delen Geplaatst: 15 maart 2021 Dat was voor de fotowedstrijd toen. Dat jij mede daardoor nu een twee konijntje krijgt, is nog leuker dan winnen 🥰 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten